今朝7點9起左身...頭很暈@ @'' 跟住都唔理...照洗頭換杉..
跟住熊貓言腥左個msg黎話今日陪佢遲到...跟住即刻放慢手腳...乜都慢慢做xd
連行去火車站都慢慢黎-w-' 點知條友原來等左我10分鐘-.- 抱歉-w-
跟住行反學校..很熱喔-___-'' 反到去上樓既時間...見到校長.比校長插/口\
佢話考試都遲到不如唔好升班.但....有關系既咩-_-' 不過算..比佢插完就上課室''
今日考中文閱讀卷同埋綜合能力卷..兩份各75分鐘..無咩點訓過..實在太容易=]
考完就走去左後樓梯坐左陣....跟住反學校....本來va要上去做埋之前差落既功課...
不過我廢事上完去無得走.又辛苦...跟住無去到=PP 同子聰上左圖傳室打機xd
我係到msn同睇人xg...子聰係咁玩拳王-3- 見到都悶-口-'' 其實因為我唔識玩=3='
跟住同子聰..大頭寧..丹豬..矮仔雄..魚..黃兄..同埋人妖一齊走.佢地過上水..
不過我見去到無咩野做就反左家了...在家係咁msn msn 同埋msn-w-'
聽日唔好落雨ah...我想聽日去打波._.'
跟你見面是最開心的時刻=]
但唔知仲有無機會呢?!
今日考試...考商業
都算識既..
之後成班人去左丹豬家..
有我,,聰,,人妖,,丹豬,,尹家豪,,雄,,魚,,大頭寧,,同埋黃兄,,
去到5點幾..差唔多走哂...得反我同聰..係到睇野=P
之後人妖反黎....大混戰囉咩事-口-' 局死左-.-'
同途同婷傾左陣電話~不過之後應該都無得再同你傾嫁喇''你知原因既'
去到9點到....就回家了...
唔會唔會.....最後呢?!
我要努力!_! 向著我既目標前行=]
好耐無見-W-' 前幾日部機唔知咩事..上網勁慢..所以唔想打@@'
今日12點幾起身..食飯.跟住又房溫書..很乖的說
雖然溫左半個鐘就無溫-0-/..又訓死左-_-
要是緣由天註定..下(細)做豬最肯定 - v -''
跟住6點到出左去黃大仙探我嬤嬤._.' 8點幾就走左了~
有人勁早走左..搞到我成個傻仔咁落車等-_-!!
跟住就回家了-.- 聽日去BBQ =]
留CM=]
今日9點幾就起左身.成日唔舒服...';
個人又暈.全身無力.....跟住就食藥訓覺..
全日都無出過街..悶''
難得今日放假...都無得出街..唉..'
對唔住呀....我無黎到....但我真係好唔舒服...對唔住!!
留個言吧=]
今日點幾兩點先起身.好多電話打黎-_-' 逐個覆-.-
跟住去同軒食飯....跟住上左佢屋企打機=P
跟住我地上左靈風教波..教人打籃球-.-'
D人個個都唔識..想點-_-? 我見到個好似以前既我既人xD
跟住我地自已熟個班係到鬥波...正=] 大(比)根超痛t^t'
之後我地坐左陣我就反家了..聽日練波._.
盡力待你好..得不到分數....