CM呀=]
牙庭~~"
等等等還等
lincoln123
暱稱: 丫庭~
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-16
2010-04-15
2009-12-28
2009-12-15
2009-12-13
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 868
今日人氣: 0
累積人氣: 7330
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 12 日  星期五   晴天


2009-06-12 分類: 未分類

今朝7點9起左身...頭很暈@ @''   跟住都唔理...照洗頭換杉..

跟住熊貓言腥左個msg黎話今日陪佢遲到...跟住即刻放慢手腳...乜都慢慢做xd

   連行去火車站都慢慢黎-w-'  點知條友原來等左我10分鐘-.-  抱歉-w-

跟住行反學校..很熱喔-___-''   反到去上樓既時間...見到校長.比校長插/口\

佢話考試都遲到不如唔好升班.但....有關系既咩-_-'  不過算..比佢插完就上課室''

今日考中文閱讀卷同埋綜合能力卷..兩份各75分鐘..無咩點訓過..實在太容易=]

考完就走去左後樓梯坐左陣....跟住反學校....本來va要上去做埋之前差落既功課...

不過我廢事上完去無得走.又辛苦...跟住無去到=PP  同子聰上左圖傳室打機xd

我係到msn同睇人xg...子聰係咁玩拳王-3-  見到都悶-口-''  其實因為我唔識玩=3='

跟住同子聰..大頭寧..丹豬..矮仔雄..魚..黃兄..同埋人妖一齊走.佢地過上水..

不過我見去到無咩野做就反左家了...在家係咁msn msn 同埋msn-w-' 

聽日唔好落雨ah...我想聽日去打波._.'

 

跟你見面是最開心的時刻=]

但唔知仲有無機會呢?!



2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天


2009-06-10 分類: 未分類

今日考試...考商業

都算識既..

之後成班人去左丹豬家..

有我,,聰,,人妖,,丹豬,,尹家豪,,雄,,魚,,大頭寧,,同埋黃兄,,

去到5點幾..差唔多走哂...得反我同聰..係到睇野=P

之後人妖反黎....大混戰囉咩事-口-'  局死左-.-'

同途同婷傾左陣電話~不過之後應該都無得再同你傾嫁喇''你知原因既'

去到9點到....就回家了... 

 

唔會唔會.....最後呢?!

我要努力!_!  向著我既目標前行=]

 

 



2009 年 6 月 6 日  星期六   晴天


2009-06-06 分類: 未分類

好耐無見-W-'  前幾日部機唔知咩事..上網勁慢..所以唔想打@@'

今日12點幾起身..食飯.跟住又房溫書..很乖的說

雖然溫左半個鐘就無溫-0-/..又訓死左-_-

要是緣由天註定..下(細)做豬最肯定 - v -''

跟住6點到出左去黃大仙探我嬤嬤._.'  8點幾就走左了~

有人勁早走左..搞到我成個傻仔咁落車等-_-!!

跟住就回家了-.-    聽日去BBQ =]

 

 

留CM=]



2009 年 6 月 1 日  星期一   晴天


2009-06-01 分類: 未分類

今日9點幾就起左身.成日唔舒服...';

個人又暈.全身無力.....跟住就食藥訓覺..

全日都無出過街..悶''

難得今日放假...都無得出街..唉..'

對唔住呀....我無黎到....但我真係好唔舒服...對唔住!!

 

留個言吧=]



2009 年 5 月 30 日  星期六   晴天


2009-05-30 分類: 未分類

今日點幾兩點先起身.好多電話打黎-_-' 逐個覆-.-

跟住去同軒食飯....跟住上左佢屋企打機=P

跟住我地上左靈風教波..教人打籃球-.-'

D人個個都唔識..想點-_-?  我見到個好似以前既我既人xD

跟住我地自已熟個班係到鬥波...正=]  大(比)根超痛t^t'

之後我地坐左陣我就反家了..聽日練波._.

 

盡力待你好..得不到分數....