CM呀=]
牙庭~~"
等等等還等
lincoln123
暱稱: 丫庭~
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-16
2010-04-15
2009-12-28
2009-12-15
2009-12-13
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 868
今日人氣: 0
累積人氣: 7339
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 11 日  星期六   晴天


2009-04-11 分類: 未分類

琴晚訓唔著-.-'.....四點幾先訓....

跟住1點幾湯打黎...話去唱K..我初初以為係大埔唱..

跟住佢之後再打黎..我以為佢到大埔拉..點知原來去沙田唱-_-

跟住即刻(非)出去-3-...去到個到..遲左都幾多下-.-  個到有.湯.敏.靜.MOMO,當然仲有我xd

跟住唱到唔知幾點走左..靜走先...我地上去樓上打桌球=D  等左勁內都無得打.爆哂-.-無引'

跟住就走了-___-''

 

 

   8-4-09完



2009 年 4 月 3 日  星期五   晴天


2009-04-03 分類: 未分類

終於考哂試喇=D

今日考生物...唔係好識/33\  做完M.C...長答做左少少就訓左''

放學等肥黎...因為成堆人話去網吧打機xD 跟住打左陣波.熱丫@@

之後佢落黎...又話唔去-.-  白等..之後我..陳朗..鴨..mimi..楊學..橋橋..朱扒,,同埋肥鋒去打機-3-

打完就回家了-_-  又係悶=0=

 



2009 年 4 月 1 日  星期三   晴天


2009-04-01 分類: 未分類

今日唔洗反學..因為無我要考個科...正xD

不過係屋企悶到喊-___-'

 

琴日考英文同數學...兩科都出貓-v-! 

英文就睇生字張紙...數學就睇公(色)

實高分=D 呵~  考完反左屋企........

呆到4點到換杉出去紅場同班長同湯打波

係太和火車站個陣撞到M!NG..真係岩=]

跟住跟埋我去打波xD  最後得班長黎..湯湯無黎..吼-_-!

比個高我半個幾頭既人撞傷左條根/__\ 好痛t^t

 

留cM丫xd



2009 年 3 月 28 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:你屋企電話' )


2009 年 1 月 22 日  星期四   晴天


2009-01-22 分類: 未分類

 

今日開始放假了^_^'   之前派卷派英文...全班最高xDD

跟住派埋中文...好似合格-_-  其他就無派=-=

一陣去開檔=]  名位得閒就黎大埔風水廣場既年燒市場探我xp