琴晚訓唔著-.-'.....四點幾先訓....
跟住1點幾湯打黎...話去唱K..我初初以為係大埔唱..
跟住佢之後再打黎..我以為佢到大埔拉..點知原來去沙田唱-_-
跟住即刻(非)出去-3-...去到個到..遲左都幾多下-.- 個到有.湯.敏.靜.MOMO,當然仲有我xd
跟住唱到唔知幾點走左..靜走先...我地上去樓上打桌球=D 等左勁內都無得打.爆哂-.-無引'
跟住就走了-___-''
8-4-09完
終於考哂試喇=D
今日考生物...唔係好識/33\ 做完M.C...長答做左少少就訓左''
放學等肥黎...因為成堆人話去網吧打機xD 跟住打左陣波.熱丫@@
之後佢落黎...又話唔去-.- 白等..之後我..陳朗..鴨..mimi..楊學..橋橋..朱扒,,同埋肥鋒去打機-3-
打完就回家了-_- 又係悶=0=
今日唔洗反學..因為無我要考個科...正xD
不過係屋企悶到喊-___-'
琴日考英文同數學...兩科都出貓-v-!
英文就睇生字張紙...數學就睇公(色)
實高分=D 呵~ 考完反左屋企........
呆到4點到換杉出去紅場同班長同湯打波
係太和火車站個陣撞到M!NG..真係岩=]
跟住跟埋我去打波xD 最後得班長黎..湯湯無黎..吼-_-!
比個高我半個幾頭既人撞傷左條根/__\ 好痛t^t
留cM丫xd
今日開始放假了^_^' 之前派卷派英文...全班最高xDD
跟住派埋中文...好似合格-_- 其他就無派=-=
一陣去開檔=] 名位得閒就黎大埔風水廣場既年燒市場探我xp