CM呀=]
牙庭~~"
等等等還等
lincoln123
暱稱: 丫庭~
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-16
2010-04-15
2009-12-28
2009-12-15
2009-12-13
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 868
今日人氣: 0
累積人氣: 7335
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


期待調班....'' 分類: 未分類

 到底要幾時先可以調到班呀. . . .開會都唔洗開咁內呀嘛..(淚

呢排上堂除左PE...日日都係訓訓訓....今日PE玩手球~~~''

扔得好爽=v="   之後仲打左陣籃球''   好鬼熱/.\''

(公)喜C班贏班際初賽~~不我地D班聽日決賽一定會贏你地!!...(笑

 

家明巳被尋回=]

 

要留CM呀~~~~~\3/



2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


2008-03-05 分類: 未分類

今日阿媽反左大陸...正呀~~~

  

今朝勁早超左身.....坐係到呆呆呆...呆到夠鐘就反學校打波..

打到很不快-3-''   D人都唔比波我...跟住又要唔入..搞到我係咁輸>W<''

之後上堂'' 英文堂係到睇""智能(半)變""三堂都唔洗上堂...正正正!! ^^"

...放學後....同子聰佢地去打機~~~"   打到眼都花@@''

 

~~~家明失蹤一日@^@~~~



2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


2008-03-04 分類: 未分類

 今日朝早無反...因為唔係好舒服...係咁流眼水...                        

跟住LUNCH反到學校...打左陣波...之後三堂訓哂...

到左放學...打班際...本來好地地..跟住..可能我mark得太盡...

搞到對面隊個fd仆左幾次...之後仲要流鼻血..."   真係好對唔住...

我唔係有心的...希望你肯原諒我...  自已對輸贏睇得大重"

我下次一定唔會再咁!!   再同你講多次對唔住!!