CM呀=]
牙庭~~"
等等等還等
lincoln123
暱稱: 丫庭~
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-16
2010-04-15
2009-12-28
2009-12-15
2009-12-13
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 868
今日人氣: 3
累積人氣: 7338
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 17 日  星期五   晴天


2008-10-17 分類: 未分類

 

好耐無打了......  成日都懶得打-v-"..

今日反學...八點三到左門口..等hiuda黎拿nds..

一跟等....好多人行過望住我..  感覺好怪@V@

 之後見到高佬....拉佢過黎陪我xD

終於等到了-_-  比完就入反學校了...

上va個陣.....今日miss無返....畫畫個陣唔知要畫乜-_-  畫神7 -0-

跟住畫左個返回倉...就無畫了....就咁就呆左一堂/.\

之後上左中英數....無乜特別..唔係訓覺就打機-0-'

Lunch打波很爽耶=]''   之後上會計...

Oi條友見我傾計.....叫我反去另一邊坐..

我唔理佢....訓左係到........-____-"

 

之後佢要我去靜思........我呢個乖學生第一次落去炸XP....

落到去daisy比左張名為~~反思工作紙~~要我寫低有咩感受-_-

我懶有悔意咁話......我覺得唔值得...唔應該咁對老師.....(暗笑"

THEN放學又打波-_-   同宗1on1 Xd 

 

完了...



2008 年 5 月 30 日  星期五   時晴時雨


2008-05-30 傷心 分類: 未分類

 好內無打到.....''

今日放早兩堂....上堂老師係同我地溫習...無咩特別"

放學去同成堆人打機''   之後反屋企....

等媽等到9點幾先食野...''    沒了...'

 

連關心下都唔可以咩?!

宜家就話我煩....想點呀..好失望....



2008 年 4 月 12 日  星期六   晴天


2008-04-12 分類: 未分類

今日去左澳門探我阿嬤=]     四點幾到左'

去機鋪打左陣機...跟住夜晚去左新葡京食自助餐=]]

好食XD'   之後同我爸媽去買手信-v-'  之後就坐11點幾回到香港=]

累/-\

食飽野無聊寫XD ....(用朱古力同草(妹)寫既=]]

新葡京入面=]]         

隔離既舊葡京'''



2008 年 4 月 3 日  星期四   雨天


2008-04-03 分類: 未分類

 今日反學測驗...."  英文所有卷都識=]]  maths就.....唔識.../.\

 英文口試考小組討論個陣得我一個講野囉-,-其他個兩條友唔講野--+

搞到我講到無哂之後呆左1分鐘無野講-\/-" 

  

跟住夜晚去左泰屋企同妹慶祝生日=]]  生日大快樂XDD

有兩個姐姐貓了-.-"   之後搞到11點幾就走了~~

之後就同妹,軒,泰,家穎,家穎老公..(唔記得咩名-- 去左機鋪打機

打得開心XDD   之後去老地方食野.......就回家了=]



2008 年 4 月 2 日  星期三   晴天


2008-04-02 分類: 未分類

 今日如常上學......早會無端端話即刻過去B班-\/-"

開心xdd  上堂不停打nds-v-''   放學打波勁爽~~~