好內無打到.....''
今日放早兩堂....上堂老師係同我地溫習...無咩特別"
放學去同成堆人打機'' 之後反屋企....
等媽等到9點幾先食野...'' 沒了...'
連關心下都唔可以咩?!
宜家就話我煩....想點呀..好失望....
今日去左澳門探我阿嬤=] 四點幾到左'
去機鋪打左陣機...跟住夜晚去左新葡京食自助餐=]]
好食XD' 之後同我爸媽去買手信-v-' 之後就坐11點幾回到香港=]
累/-\
食飽野無聊寫XD ....(用朱古力同草(妹)寫既=]]
新葡京入面=]]
隔離既舊葡京'''
今日反學測驗...." 英文所有卷都識=]] maths就.....唔識.../.\
英文口試考小組討論個陣得我一個講野囉-,-其他個兩條友唔講野--+
搞到我講到無哂之後呆左1分鐘無野講-\/-"
跟住夜晚去左泰屋企同妹慶祝生日=]] 生日大快樂XDD
有兩個姐姐貓了-.-" 之後搞到11點幾就走了~~
之後就同妹,軒,泰,家穎,家穎老公..(唔記得咩名-- 去左機鋪打機
打得開心XDD 之後去老地方食野.......就回家了=]
今日如常上學......早會無端端話即刻過去B班-\/-"
開心xdd 上堂不停打nds-v-'' 放學打波勁爽~~~