今日是最後一日在D班...放完假就入B班了=]
一D唔捨得都無XD" 放學打波打到傻左@@
我竟然比人屈高=v=" 死姚明\3/"
之後反屋企換杉.....然後去上水打邊爐^^"
同行的有家明,子聰,Billy,豬扒,班長,家豪,玲姐,大星星&姚輝
食到好飽......成班人是餓狼xd
之後就坐小巴回家了=]
今日早上12點起床" 之後去左同妹食飯....順便比nds佢..
之後行左陣.. 我就要去藍田...我公公生日~~~
去到見到我表弟...好鬼死得意呀>v<
好可愛的唷-v-
夜晚睇埋最美麗的第7天就走了.....反到屋企暈車浪@^@
今日十點半起身..去找軒,,hiuda,,家穎 & 深去食野...
之後去阿徐婚禮....祝福你地-\/-" 之後夜晚"
去佢地係教會搞既party..題目係70 80年代
D人個個都著到好可愛XD 女就一條花花裙+一隻巨型眼鏡
男就短袖杉+格仔褲-v- 仲有條吊(大) --" 好好笑
搞得都幾好的"" 仲要有勁多野食^^" 正呀!!"
封面好令-v-" ^^^徐&詩^^^
教堂都好令~~~
今日阿媽反大陸....星期六反~~" 突然覺得佢好忙"
今日上堂訓少左好多的~~乖左XD" 不過中文太悶訓左陣-v-"
放左學去說話訓練班...玩人玩得好開心...-v-+
之後睇中二班際....好鬼死悶..."
再之後留係學校打波...累累~~
今朝我個鬧鐘唔響......搞到我9點幾先反到學校....
今日我全日無訓過覺...係咪好叻先XD
跟住lunch...kw無端端叫我出黎..無端端話我無得轉班"
嚇死我""佢話我遲到得太多wor~~好彩今次有我阿媽打黎講""
如果唔係我就跳得樓-v-" 我唔可以再遲到嫁啦!!=v=