| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 4 日 星期日  |
| 2010-07-04 |
分類: 未分類 |
琴晚諗住睇世界盃..
點知掛住打機冇睇到-0-
同流hey洛仔係咁玩-_-
好好玩@@
好耐冇試過打機打咁耐-0-
根住1點幾起身.
成日都係屋企,
又係陪下佢地打機.
我都知衰-_-
但係你都俾我放鬆下嫁.__.
這些日子來.
我對並你不好.
我是個很失敗的人.
我不知如何對你好.
不知如何哄你好.
不知如何帶給你幸福快樂.
我想做.但不懂做.
如何可得到你一點的感覺.
如何可以得到你一點的愛.
天空也不是永遠黑暗.
我的愛情也能像它一樣嗎.
像這世界的天空多變化嗎?
|
2010 年 7 月 3 日 星期六  |
| 2010-07-03 |
分類: 未分類 |
今日有點兒燥低-_-
事因俾人話-_-
詳細野唔講啦,
廢鬼事-.-
根住今日返左去練波,
練到12點30分閃人.
都幾累-,-
根住返屋企食飯-.-
小休...
好悶熱,
冇街去,
現在多看了藍天白雲.
也開始給它吸引著.
看著這大片藍天時.
自然就會想起你可愛的臉.
我想能帶你在這片藍天上飛翔.
我更希望能把幸福帶給你.
令你每天覺得開心快樂.
句句都出自內心.
唔好抄丫><
係同xxx講嫁@@
|
2010 年 7 月 2 日 星期五  |
| 2010-07-02 |
分類: 未分類 |
琴晚同星星洛街食野係12點幾果時.
根住去圖書館條樓梯度坐,傾計傾到3點幾.
我唔多想走.
我想吹下風._.
根住3點幾都係走左上佢屋企@@
鬼叫佢想走,佢走我冇得唔走-_-
根住上佢屋企,吹多陣水,好悶,
係度sd sms, sd到悶就訓左-_-
太無聊了因為@@
訓到7點幾俾唔知邊個sms嘈醒左-,-
根住同佢sd,
訓下sd下訓下sd下,
根住3點幾樂仔打黎話去kf打波-,-
我咪去lol
勁熱lo咩料-,-
中暑啦-_____-
8點幾返到屋企.
好鬼累-_-
無時無刻也想著你.
不知你是否也試過.
你有記掛著我嗎?
現在愛上了看星星.
因為每當我看著這些小星星.
我就會想起你.
想起你和我的對話.
想起你和我一起的快樂日子.
機會不是永遠常在.
錯過就是錯過.
我想握著你.
尋找我真正的幸福.
可能與你相距太遠.
不能每天看見你.
但我種期待著每一次與你外出玩耍.
這一刻我能忘記所有.
完全投入與你一起的世界.
相信自己總有機會的.
我會好好把握著.
不會有絲毫放鬆.
緊緊地握著.
能握著你的手.
能親吻你的臉.
是我現在最想有的願望.
能把我一切能做的.
能給你的幸福.
全都給你.
我對愛情是完全認真.
我最恨玩弄愛情的人.
人說男人不壞女人不愛.
我反而想做一個好男人.
因為對自己愛的人好.
才是真正的愛情.
不管付出多少.
只要她覺得幸福就好了.
我是真心的愛你.
希望你能感受到:-)
這些都是我十分想跟你說的.
我是由心說出這些話.
好希望你能感受到我的認真和愛.
|
2010 年 7 月 1 日 星期四  |
| 2010-07-01 |
分類: 未分類 |
今日10點幾起左身-___-
都係幾眼訓下.___.
不過事因下午要去溜冰,
所以就起左身啦-__-
係屋企坐下玩下電腦,
等丫媽返黎煮飯食,__,
食完換3出門口,
去度西9都1點幾.
根住就入去-__-
華仔你真係收皮-__-
唔敢溜-0-
有咩好驚.仆街姐麻-.-
我都仆左次-,-勁痛@@
手紅哂-___-
腳爆左小小光.___.
不過冇乜事-0-
根住就去食糖水.-___-
食完丫四同我去搭車-0-
好快咁返到黎啦^^ |
2010 年 6 月 30 日 星期三  |
| 北京之旅 |
分類: 未分類 |
我返黎啦大家^^
係咪好掛住我呢@@
呢5日去左北京:)
都幾好玩嫁-0-
不過呢就好熱好熱-__-
真係行下都出哂汗丫\3/
第1晚,我坐8:15分既機.___.
去到都成1點-,-
返到酒店都2點幾啦@_@
沖埋涼3點訓教-.-
真係好累去到-0-
第1次坐飛機.__.
感覺都幾好,
唔錯幾好玩-0-
唔知點解係飛機唔想訓.__.
夜晚果時,
我望住d星星.
好自然諗起左你.
我係度諗,
如果呢一時刻好想有你係我身邊.
好浪漫........
我不停咁諗住你.
望住整天的星星.
感覺真係好正..........
第2日就去左北京首綱度打波.__.
丫sir話佢地全國第6-.-
睇唔出-___-
好屎波.___.
打完出左成身汗丫.
好鬼正丫@@
根住食完飯之後就去左鳥巢同水立方.
果度好大嫁-0-
鳥巢個外型真係好正-0-
水立方就冇乜野,@@
到左夜晚我地就去左王府井步行大街到行街啦,睇手信啦,買野啦.好多好多.
果度好多野食,好多野睇@@
好長嫁條街0v0
行完就返左酒店@@
玩左陣就訓教啦.
第3日就去左長城-0-
電視就睇得多,親身去都係第1次,
真係好令嫁-0-
我地只係行左1個part仔.
都幾累下,
好彩我體能好-0-
無咩事^^
唔知做咩,
洛返黎既時候,隻腳不自然咁自己震-0-
我又唔係累果d-0-
都唔知做乜@@haha.....
食完早lunch.
我地就去天壇.
果度又係好鬼大-.-
行到好累嫁-0-
仲要岩岩行完長城wow-__-
果度好有中國建築既味道@@
第4日就去左,天安門同故宮@@
果度真係最大最大,
勁大果隻-0-
想行死人果隻大\3/
我地見到冬哥(毛冬冬xd)個頭係上面@@hahahahaha.......
故宮入面真係大到你丫.
我地由南行到北-.-
都未行左右-0-
都勁累@@
d建築物係中國既味道既準則@@
真係好大間@@
好有味道-0-
根住果晚就去左miss度做工課-0-
我地做天壇-0-
唔知點做@@
做做下睇波-0-
超爽@@
不過肥ho撞鬼-,-
坐電梯禁10樓去左2樓-,-
2樓不嬲禁唔到果隻-,-
黑哂果度.
肥ho超勁-0-打爆哂d野-,-
仲要係咁大叫-__-
叫到d人上黎-0-
根住見到人先哭@@
果晚之後勁驚/3\
去左威sir度訓@@
呢日既夜晚我地去左王府井度自己食野-0-
都唔錯幾好食...
食左好多北京小食,
街邊小食-0-
第5日就去左動物園@@
睇左""馬嬲""啦-0-
大像,河馬,犀牛等等...好多好多@@
睇完食埋lunch就去機場.
等坐飛機返黎.__.
今次我地坐既飛機係係6:30分,
果時又唔係夜又唔係日-0-
好令嫁._.
上到去左我係咁諗住你.__.
想同你睇日洛,
想同你睇星星.
真係好浪漫...........................
根住今日返學.
好無聊@@
條友講野好廢@@
我自己都識睇既野就係咁講=.=
根住就返屋企啦.
我發覺個天都對我唔錯...
我去北京本來依為冇左好多去玩既機會啦.
點知又唔係wo.
打欖球因洛雨冇得打,要遲d先^^
咁我就有得打啦,哈哈.
根住家人BBQ.都係因洛雨冇得去.
我又有得去啦^^
thx god^^
又可以同你去玩啦^^
PS:相在fb自睇@@
冇既加我:[email protected]
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 20 | »
|