傻佬-____-
傻佬-____-
lockyericxd
暱稱: kai雅
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-10
2010-11-06
2010-10-27
2010-10-20
2010-10-19
文章分類
全部 (96)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 553
今日人氣: 19
累積人氣: 3422
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 4 日  星期日   晴天


2010-07-04 分類: 未分類

琴晚諗住睇世界盃..

點知掛住打機冇睇到-0-

同流hey洛仔係咁玩-_-

好好玩@@

好耐冇試過打機打咁耐-0-

根住1點幾起身.

成日都係屋企,

又係陪下佢地打機.

我都知衰-_-

但係你都俾我放鬆下嫁.__.

 

 

 

這些日子來.

 

我對並你不好.

 

 

我是個很失敗的人.

 

 

我不知如何對你好.

 

 

不知如何哄你好.

 

 

不知如何帶給你幸福快樂.

 

 

我想做.但不懂做.

 

 

如何可得到你一點的感覺.

 

 

如何可以得到你一點的愛.

 

 

天空也不是永遠黑暗.

 

 

我的愛情也能像它一樣嗎.

 

像這世界的天空多變化嗎?



2010 年 7 月 3 日  星期六   晴天


2010-07-03 分類: 未分類

 今日有點兒燥低-_-

事因俾人話-_-

詳細野唔講啦,

廢鬼事-.-

根住今日返左去練波,

練到12點30分閃人.

都幾累-,-

根住返屋企食飯-.-

小休...

好悶熱,

冇街去,

 

 

現在多看了藍天白雲.

也開始給它吸引著.

看著這大片藍天時.

自然就會想起你可愛的臉.

我想能帶你在這片藍天上飛翔.

我更希望能把幸福帶給你.

令你每天覺得開心快樂.

 

句句都出自內心.

唔好抄丫><

係同xxx講嫁@@

 

 



2010 年 7 月 2 日  星期五   晴天


2010-07-02 分類: 未分類

 琴晚同星星洛街食野係12點幾果時.

根住去圖書館條樓梯度坐,傾計傾到3點幾.

我唔多想走.

我想吹下風._.

根住3點幾都係走左上佢屋企@@

鬼叫佢想走,佢走我冇得唔走-_-

根住上佢屋企,吹多陣水,好悶,

係度sd sms, sd到悶就訓左-_-

太無聊了因為@@

訓到7點幾俾唔知邊個sms嘈醒左-,-

根住同佢sd,

訓下sd下訓下sd下,

根住3點幾樂仔打黎話去kf打波-,-

我咪去lol

勁熱lo咩料-,-

中暑啦-_____-

8點幾返到屋企.

好鬼累-_-

 

 

 

無時無刻也想著你.

不知你是否也試過.

你有記掛著我嗎?

現在愛上了看星星.

因為每當我看著這些小星星.

我就會想起你.

想起你和我的對話.

想起你和我一起的快樂日子.

機會不是永遠常在.

錯過就是錯過.

我想握著你.

尋找我真正的幸福.

可能與你相距太遠.

不能每天看見你.

但我種期待著每一次與你外出玩耍.

這一刻我能忘記所有.

完全投入與你一起的世界.

相信自己總有機會的.

我會好好把握著.

不會有絲毫放鬆.

緊緊地握著.

能握著你的手.

能親吻你的臉.

是我現在最想有的願望.

能把我一切能做的.

能給你的幸福.

全都給你.

我對愛情是完全認真.

我最恨玩弄愛情的人.

人說男人不壞女人不愛.

我反而想做一個好男人.

因為對自己愛的人好.

才是真正的愛情.

不管付出多少.

只要她覺得幸福就好了.

我是真心的愛你.

希望你能感受到:-)

 

   這些都是我十分想跟你說的.

  我是由心說出這些話.

   好希望你能感受到我的認真和愛.

 



2010 年 7 月 1 日  星期四   晴天


2010-07-01 分類: 未分類

 今日10點幾起左身-___-

都係幾眼訓下.___.

不過事因下午要去溜冰,

所以就起左身啦-__-

係屋企坐下玩下電腦,

等丫媽返黎煮飯食,__,

食完換3出門口,

去度西9都1點幾.

根住就入去-__-

華仔你真係收皮-__-

唔敢溜-0-

有咩好驚.仆街姐麻-.-

我都仆左次-,-勁痛@@

手紅哂-___-

腳爆左小小光.___.

不過冇乜事-0-

根住就去食糖水.-___-

食完丫四同我去搭車-0-

好快咁返到黎啦^^



2010 年 6 月 30 日  星期三   晴天


北京之旅 分類: 未分類

 我返黎啦大家^^

係咪好掛住我呢@@

呢5日去左北京:)

都幾好玩嫁-0-

不過呢就好熱好熱-__-

真係行下都出哂汗丫\3/

第1晚,我坐8:15分既機.___.

去到都成1點-,-

返到酒店都2點幾啦@_@

沖埋涼3點訓教-.-

真係好累去到-0-

第1次坐飛機.__.

感覺都幾好,

唔錯幾好玩-0-

唔知點解係飛機唔想訓.__.

夜晚果時,

我望住d星星.

好自然諗起左你.

我係度諗,

如果呢一時刻好想有你係我身邊.

好浪漫........

我不停咁諗住你.

望住整天的星星.

感覺真係好正..........

第2日就去左北京首綱度打波.__.

丫sir話佢地全國第6-.-

睇唔出-___-

好屎波.___.

打完出左成身汗丫.

好鬼正丫@@

根住食完飯之後就去左鳥巢同水立方.

果度好大嫁-0-

鳥巢個外型真係好正-0-

水立方就冇乜野,@@

到左夜晚我地就去左王府井步行大街到行街啦,睇手信啦,買野啦.好多好多.

果度好多野食,好多野睇@@

好長嫁條街0v0

行完就返左酒店@@

玩左陣就訓教啦.

第3日就去左長城-0-

電視就睇得多,親身去都係第1次,

真係好令嫁-0-

我地只係行左1個part仔.

都幾累下,

好彩我體能好-0-

無咩事^^

唔知做咩,

洛返黎既時候,隻腳不自然咁自己震-0-

我又唔係累果d-0-

都唔知做乜@@haha.....

食完早lunch.

我地就去天壇.

果度又係好鬼大-.-

行到好累嫁-0-

仲要岩岩行完長城wow-__-

果度好有中國建築既味道@@

第4日就去左,天安門同故宮@@

果度真係最大最大,

勁大果隻-0-

想行死人果隻大\3/

我地見到冬哥(毛冬冬xd)個頭係上面@@hahahahaha.......

故宮入面真係大到你丫.

我地由南行到北-.-

都未行左右-0-

都勁累@@

d建築物係中國既味道既準則@@

真係好大間@@

好有味道-0-

根住果晚就去左miss度做工課-0-

我地做天壇-0-

唔知點做@@

做做下睇波-0-

超爽@@

不過肥ho撞鬼-,-

坐電梯禁10樓去左2樓-,-

2樓不嬲禁唔到果隻-,-

黑哂果度.

肥ho超勁-0-打爆哂d野-,-

仲要係咁大叫-__-

叫到d人上黎-0-

根住見到人先哭@@

果晚之後勁驚/3\

去左威sir度訓@@

呢日既夜晚我地去左王府井度自己食野-0-

都唔錯幾好食...

食左好多北京小食,

街邊小食-0-

第5日就去左動物園@@

睇左""馬嬲""啦-0-

大像,河馬,犀牛等等...好多好多@@

睇完食埋lunch就去機場.

等坐飛機返黎.__.

今次我地坐既飛機係係6:30分,

果時又唔係夜又唔係日-0-

好令嫁._.

上到去左我係咁諗住你.__.

想同你睇日洛,

想同你睇星星.

真係好浪漫...........................

根住今日返學.

好無聊@@

條友講野好廢@@

我自己都識睇既野就係咁講=.=

根住就返屋企啦.

我發覺個天都對我唔錯...

我去北京本來依為冇左好多去玩既機會啦.

點知又唔係wo.

打欖球因洛雨冇得打,要遲d先^^

咁我就有得打啦,哈哈.

根住家人BBQ.都係因洛雨冇得去.

我又有得去啦^^

thx god^^

又可以同你去玩啦^^

PS:相在fb自睇@@

冇既加我:[email protected]