| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 30 日 星期二  |
| 2010-03-30 |
分類: 未分類 |
今日冇乜野-,-
有周會-,-
都係廳drugs既講座.____.
根住好4點45到先放-,-
我要去健身嫁麻-,-
阻住哂@_@
搞到我拿拿林返屋企-,-
身分證都冇令-,-
搞到我要坐車去,又坐車返黎,再坐車去-__________-
diu la sing\3/
根住做左一陣-,-
跑步啦,sit up la,單車啦.......
做唔夠家姐就話返屋企-_____-
咁就一日啦,
返到黎@_@
勁想食野wo^_^
食完晚飯就做工課,
要俾d心機讀書啦-,-
miss話我要做好d先資助我玩攬球w0w-,-
所以好好讀書丫^_^
根住夜晚家姐請食糖水^_^
多謝好好味-0-
咁就完左我既一日啦^_^
|
2010 年 3 月 29 日 星期一  |
| 2010-03-29 |
分類: 未分類 |
今日都係係度睇七人欖球,
打下機咁loool,
咁就過左一日啦-,-
根住夜晚.____.
同威兒,車車佢地去左玩何仔@_@
超低能lool咩事-.-
都唔知點解我會去@_@
玩左成晚添-____-
玩到10點到啦,
去左食野,再去石排打左一陣波-_____-
好無聊的-______________-
睇七人欖球搞到我好想打添>.<
好想快d到星期日丫-0-
不過,唉-,-
我e加要去打冇鞋啦,冇入會錢啦,
好慘丫@_@
要返工都冇時間啦e加/3\
加上我都唔知幾碎先返得-,-
我諗住今年暑假去搵^_^
煩惱錢的問題@_@
丫媽又唔俾錢我wo\3/
家姐又話要我搞好成績先俾錢我wo\3/
e加咁細個都未有搵錢能力啦-,-
咁都唔俾錢我\3/
唔想返學/3\ |
2010 年 3 月 27 日 星期六  |
欖球  |
分類: 未分類 |
呢排都係玩欖球@_@
發自己開始慢慢愛上呢種運動^_^
琴晚去左睇香港國際七人欖球賽,
好多鬼佬-,-鬼妹^_^
鬼妹so正^_^
根住有d外國人著得勁威-0-
超型^_^
好好睇@_@
好熱鬧-0-
成班同學仔玩真係好開心^_^
睇到成9點幾先走,
根住去左果頭食野@_@
都食唔飽人既>___<
仲有坐都要俾錢丫-0-
第一次見咁既野,haha:)
根住丫車車同keep就去左我屋企-0-
我頂佢地丫@_@
十年先黎到我果度-____-
搞事丫佢地-___-
哂man又唔鬼黎wow\3/
明知唔出得就咪鬼返屋企啦,
唉@_@
呢排好手緊-___-
等錢洗丫\3/
我要去入會啦.___.
又要做健身啦,
買波3啦,
車費啦,
一時間要用好多錢丫-0-
唉><
冇錢真係好煩惱丫.____.
開始好鍾意欖球丫>< |
2010 年 3 月 13 日 星期六  |
| 2010-03-13 |
分類: 未分類 |
好耐冇打-,-
因為病到我死死下:(
呢幾日感冒,咳,流卑水,頭暈loool:(
講返黎幾日先@_@
呢幾日都係返學放學-,-
根住就有一去買波鞋,好令@_@
好鍾意-0-
根住又去行下街咁lool-,-
根住琴晚就去左打波-,-
去石排打到10點幾就返左屋企啦-___-
根住丫有樣野幾kai既,
琴日返學打波,
同班傻仔f1,2打波,
根住我明明打緊波-,-
條友話我打佢lol.
打到佢好痛wow-,-
根住話俾佢班主任知,
話我特等打佢wo-,-
笑料,
根住佢丫sir要我寫返事發經過.____.
正吹哥-0-
煩到我@_@
冇野啦-,-
根住就係屋企病and病lool
根住今日,
本來要返學校幫手.
但係我d校服洗哂,
我咪著pe3 lol.
根住個on9丫sir叫我唔洗幫,返屋企:)
勁on9 lol:)咩事@_@
我返黎係幫你手,你仲咁串柒柒:o
我神咁早7點起身返黎幫你做d on9 小學雞野!?
sosad:)
just a o9s:)
就係咁俾佢吹哥左-0-
根住一陣就返去練波@_@
good:) |
2010 年 3 月 8 日 星期一  |
| 2010-03-08 |
分類: 未分類 |
今日又係咁,
係屋企,
坐食訓,
n0thing.to do,
今年wcg希望打好d啦.
得閒真係要練返d skills ,sence啦-0-
唔係到時點同人做丫-0-
仲有唔該我d 隊友練好d啦-,-
cs唔係一個人打嫁a_a
唔好成日唔認真打match la@_@
點打得好呢-___-
平時叫你地又唔廳\3/
train more !_!
呢排都要練cs-.-
因為比賽就快到:)
唔知到時點呢-,-
打咩team呢:)
上年都唔算打得唔好既-0-
不過仲可以好d,
ak,m4好nub丫@_@
唔係咁識點人個頭-.-
一唔係點黎點去都點唔中-___-
一唔係就點過頭-,-
飛哂上去,
好難搞-____-
Jigsaw 得閒教返兩野黎-,-
zet jj 唔好開咁多cheat lool:)
成日都係到睇demo丫,match ar咁-0-
幾爽^_^
咩都唔洗諗@_@
同埋今日病病地-,-
但係都ok玩到既:o)
be pro more:) |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|