傻佬-____-
傻佬-____-
lockyericxd
暱稱: kai雅
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-10
2010-11-06
2010-10-27
2010-10-20
2010-10-19
文章分類
全部 (96)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 553
今日人氣: 3
累積人氣: 3474
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 30 日  星期二   晴天


2010-03-30 分類: 未分類

今日冇乜野-,-

有周會-,-

都係廳drugs既講座.____.

根住好4點45到先放-,-

我要去健身嫁麻-,-

阻住哂@_@

搞到我拿拿林返屋企-,-

身分證都冇令-,-

搞到我要坐車去,又坐車返黎,再坐車去-__________-

diu la sing\3/

根住做左一陣-,-

跑步啦,sit up la,單車啦.......

做唔夠家姐就話返屋企-_____-

咁就一日啦,

返到黎@_@

勁想食野wo^_^

食完晚飯就做工課,

要俾d心機讀書啦-,-

miss話我要做好d先資助我玩攬球w0w-,-

所以好好讀書丫^_^

根住夜晚家姐請食糖水^_^

多謝好好味-0-

咁就完左我既一日啦^_^



2010 年 3 月 29 日  星期一   晴天


2010-03-29 分類: 未分類

 今日都係係度睇七人欖球,

打下機咁loool,

咁就過左一日啦-,-

根住夜晚.____.

同威兒,車車佢地去左玩何仔@_@

超低能lool咩事-.-

都唔知點解我會去@_@

玩左成晚添-____-

玩到10點到啦,

去左食野,再去石排打左一陣波-_____-

好無聊的-______________-

七人欖球搞到我好想打添>.<

好想快d到星期日丫-0-

不過,唉-,-

我e加要去打冇鞋啦,冇入會錢啦,

好慘丫@_@

要返工都冇時間啦e加/3\

加上我都唔知幾碎先返得-,-

我諗住今年暑假去搵^_^

煩惱錢的問題@_@

丫媽又唔俾錢我wo\3/

家姐又話要我搞好成績先俾錢我wo\3/

e加咁細個都未有搵錢能力啦-,-

咁都唔俾錢我\3/

唔想返學/3\



2010 年 3 月 27 日  星期六   晴天


欖球 愉快 分類: 未分類

呢排都係玩欖球@_@

發自己開始慢慢愛上呢種運動^_^

琴晚去左睇香港國際七人欖球賽,

好多鬼佬-,-鬼妹^_^

鬼妹so正^_^

根住有d外國人著得勁威-0-

超型^_^

好好睇@_@

好熱鬧-0-

成班同學仔玩真係好開心^_^

睇到成9點幾先走,

根住去左果頭食野@_@

都食唔飽人既>___<

仲有坐都要俾錢丫-0-

第一次見咁既野,haha:)

根住丫車車同keep就去左我屋企-0-

我頂佢地丫@_@

十年先黎到我果度-____-

搞事丫佢地-___-

哂man又唔鬼黎wow\3/

明知唔出得就咪鬼返屋企啦,

唉@_@

呢排好手緊-___-

等錢洗丫\3/

我要去入會啦.___.

又要做健身啦,

買波3啦,

車費啦,

一時間要用好多錢丫-0-

唉><

冇錢真係好煩惱丫.____.

開始好鍾意欖球丫><



2010 年 3 月 13 日  星期六   晴天


2010-03-13 分類: 未分類

 好耐冇打-,-

因為病到我死死下:(

呢幾日感冒,咳,流卑水,頭暈loool:(

講返黎幾日先@_@

呢幾日都係返學放學-,-

根住就有一去買波鞋,好令@_@

好鍾意-0-

根住又去行下街咁lool-,-

根住琴晚就去左打波-,-

去石排打到10點幾就返左屋企啦-___-

根住丫有樣野幾kai既,

琴日返學打波,

同班傻仔f1,2打波,

根住我明明打緊波-,-

條友話我打佢lol.

打到佢好痛wow-,-

根住話俾佢班主任知,

話我特等打佢wo-,-

笑料,

根住佢丫sir要我寫返事發經過.____.

正吹哥-0-

煩到我@_@

冇野啦-,-

根住就係屋企病and病lool

根住今日,

本來要返學校幫手.

但係我d校服洗哂,

我咪著pe3 lol.

根住個on9丫sir叫我唔洗幫,返屋企:)

勁on9 lol:)咩事@_@

我返黎係幫你手,你仲咁串柒柒:o

我神咁早7點起身返黎幫你做d on9 小學雞野!?

sosad:)

just a o9s:)

就係咁俾佢吹哥左-0-

根住一陣就返去練波@_@

good:)



2010 年 3 月 8 日  星期一   晴天


2010-03-08 分類: 未分類

 今日又係咁,

係屋企,

坐食訓,

n0thing.to do,

今年wcg希望打好d啦.

得閒真係要練返d skills ,sence啦-0-

唔係到時點同人做丫-0-

仲有唔該我d 隊友練好d啦-,-

cs唔係一個人打嫁a_a

唔好成日唔認真打match la@_@

點打得好呢-___-

平時叫你地又唔廳\3/

train more !_!

呢排都要練cs-.-

因為比賽就快到:)

唔知到時點呢-,-

打咩team呢:)

上年都唔算打得唔好既-0-

不過仲可以好d,

ak,m4好nub丫@_@

唔係咁識點人個頭-.-

一唔係點黎點去都點唔中-___-

一唔係就點過頭-,-

飛哂上去,

好難搞-____-

Jigsaw 得閒教返兩野黎-,-

zet jj 唔好開咁多cheat lool:)

成日都係到睇demo丫,match ar咁-0-

幾爽^_^

咩都唔洗諗@_@

同埋今日病病地-,-

但係都ok玩到既:o)

be pro more:)