| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 9 日 星期二  |
9.2.10  |
分類: 未分類 |
琴晚訓唔著-____-
好妟先訓得著-0-
唔知係唔係太掛住佢呢xd
根住返到學校個人都係呆呆下-____-
lunch.打社制-.-根住係打2人波-0-
都唔知識唔識打波a_a
放學練波^^
同班細既練,玩到d細既謝哂-0-
太水皮啦^^冇波sence,skills,
哈哈;)
根住好累咁返到屋企食飯z_z
食完上左彤個blog睇.
先知佢唔開心/3\
佢唔開心左咁耐我e加先知-,-
失敗/3\
希望佢唔好咁唔開心啦,
有咩事都有我係度^_^
唔好再唔開心啦^^
笑多d啦@_@
|
2010 年 2 月 8 日 星期一  |
2.8.10  |
分類: 未分類 |
今日好開心丫..
放學同傻仔華去m記等彤彤放學-___-
本身得4條友-.-
點知黎左幾個-____-
唔知點解呢@_@
我d同學一走到-.-
冬菇黎左-.-
我就變得多野講左a_a
神奇~_~
仲有開始同彤彤有野講-0-
不過開口俾人串a_a(講笑^^)
根住等到7點幾就返屋企^^
等緊14號既答覆@@
好驚-口- |
2010 年 2 月 7 日 星期日  |
| 洛雨 |
分類: 未分類 |
琴晚個head set壞左-.-
打唔到機a_a
所以今日去買左個-.-
洛大雨-___-
行到洛街濕哂-0-
d人令姐又唔識令\3/
搞到我更加濕@_@
根住成日都同彤彤sd sms
買完野返黎個人好累-0-
休息左陣._______.
都唔知係咪琴晚累得制.haha
今日冇琴日笑得咁痴線-____-
開始用平常心去面對-0-
慢慢黎啦,我要相信自己做到@_@
希望佢都信我啦^_^
我地e加既感情我覺得慢慢進步緊^_^
感覺不錯^^
希望我都可以再進步^_^
哈哈哈哈@@
end~
|
開心:D  |
分類: 未分類 |
haha.
今日彤彤出左去同朋友仔玩-0-
好似玩得好開心咁-v-
唔知幾時我又可以同你出去玩呢w0w
又係笑左成日既日子-___-
個咀真係累唔係講笑._____.
今日好想出去接佢-0-
不過佢話佢慣左一個人返黎-______-
邊可以嫁\3/
第時有我既話(如有可能-0-)
我邊可以俾你一個人返屋企嫁.____-
女仔人家-0-又咁令女wo-0-
容乜易俾人咩嫁\3/
梗係等我黎保護你啦@_@哈哈^_^
等緊你回家a_a
end |
2010 年 2 月 5 日 星期五  |
勁開心  |
分類: 未分類 |
琴晚我陪佢陪到成點鍾,不過我都覺得直^_^
根住一路開心到放學-0-
根住我去左石排.點知佢又去石排.
勁勁開心lol
不過我自己好水皮-_____-
好驚同佢講野-0-
淆哂低lool
人都黎到.___.
仲sd sms-口-
so on9@_@
根住睇住佢玩,
佢笑我又根住佢笑-0-
哈哈哈哈哈!
好耐冇咁開心過啦
真係一個好好既開始-3-
希望有日我會成功啦^_^
我驚我會愛上你-0-
但係睇下依e經愛上左-3-
一見鍾情係咪真係會實現嫁a_a
希望會^_^
勁開心丫我!!!
見到你就開心
陪到你我就好開心
同你一齊有種勁開心既感覺^_^
哈哈哈哈...
我希望可以同你分享我既開心
我諗e加得我係咁開心..
哈哈!!! |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|