傻佬-____-
傻佬-____-
lockyericxd
暱稱: kai雅
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-10
2010-11-06
2010-10-27
2010-10-20
2010-10-19
文章分類
全部 (96)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 553
今日人氣: 5
累積人氣: 3465
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 20 日  星期日   晴天


2010-06-20 分類: 未分類

今日去左海洋公園,

好爽.:)

但係今日真係勁熱.

練波既時候真係勁辛苦.

又勁小俾飲水WO.

想整死人咩.

係咁跑.做勁多體能.

真係勁煩.叫人做自己唔做@@.

仲有個傻仔JOE.

成日串柒柒.今日串柒佢又冇野講WO.

真係吹哥.

廢到爆丫佢.

我今日到都係走左先知佢哈樂仔.

俾我見到佢哈樂仔.

仲唔開佢波!!KAI!

打波又廢.又要串.

太沒品啦.哈哈,

根住練到勁累去左海洋公園.

好開心.

玩到我好開心丫.

我第1次玩跳樓機@@

第1次幾驚嫁.

但係根住玩左之後都唔錯.

幾爽.

唔會太驚.玩多幾次都得丫^^

不過唔會愛上.

太多人啦今日.

又要好熱WO

好難頂嫁麻.

根住玩飛車玩左成6.7次.

超好玩LO

勁鍾意玩呢個丫.哈哈.

出哂汗丫陰公...

真係好耐冇去玩過咁爽.

玩呢D GAME.

可以忘記所有野.

只係諗住玩.

太爽啦.

哈哈XD.

第1次同D朋友仔去玩.

感覺太好啦.

希望下次都有得再同我D朋友仔去.哈哈維不過今日好累丫.

玩左成日.

好累-,-



2010 年 6 月 19 日  星期六   晴天


2010-06-19 分類: 未分類

 嗯,今日全日都係係屋企@@

都幾悶下.

威兒下午黎左我屋企.

玩到6點幾佢返屋企,

我就食飯.

食完飯.

msn,打機,

冇啦.

真係好悶,.

快d到星期日啦唔該......

等打波等到pk@@

廳日去海洋公園.

唔好洛雨!!



2010-06-19 分類: 未分類

今日應該都係屋企.

好熱,好悶.好累@@

都唔知可以做乜好.

好開心湖人羸波.yo!

快d到星期日plz.

練波!海洋公園^^

上次都冇得同班同學去啦.

好失望><.

今次算係我去左幾次海洋公園.

第1次同成班我鍾意既同學兄弟去.

好正^^

同老豆丫媽去唔好玩既.

雖然所有錢都佢地出@@

但係就冇得吹下水丫,玩下咁.

我十分熱愛欖球呢個sport!

真係好愛^^

因為太好玩啦.

我要入香港欖球隊!!!!!

入去打hong kong seven!!

打出名堂!!



2010 年 6 月 17 日  星期四   晴天


2010-06-17 分類: 未分類

 好熱好熱,

唉-.-

死火啦,

今年歌唱choose錯歌-,-

仆街啦@@

唱唱下先知好難唱.__.WTF-____-

我想唱品冠既我以為@_@

好唱好多-.-

又好廳wo-___-

好想快d到星期日-.-

又有得打波,.又有得去海洋公園.xd

正到爆丫,

哈哈.

好事近.

又要好多好事一齊黎^^

唔低得黎打我啦.

哈哈^^

根住26號又要去"不"京.

去交流,唉又有得去玩啦.

爽yy.

真係正到丫.

$700就有得去啦wo.

去到打波,玩,shopping.

唔會買手信俾你地嫁啦,

死左條心佢啦.

哈哈xd

對我好d可能會既@@



2010 年 6 月 16 日  星期三   晴天


2010-06-16 分類: 未分類

 琴晚成日係樂仔度,

睇下波丫,吹下水丫.

咁就成日.

好想快d放假,

因為都唔知返去有咩意思-.-

好鬼累-___-

我想打rugby-.-

快d到星期日啦._.

 仲有好熱丫-.-

希望星期日唔好洛雨啦-____-