| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 20 日 星期日  |
| 2010-06-20 |
分類: 未分類 |
今日去左海洋公園,
好爽.:)
但係今日真係勁熱.
練波既時候真係勁辛苦.
又勁小俾飲水WO.
想整死人咩.
係咁跑.做勁多體能.
真係勁煩.叫人做自己唔做@@.
仲有個傻仔JOE.
成日串柒柒.今日串柒佢又冇野講WO.
真係吹哥.
廢到爆丫佢.
我今日到都係走左先知佢哈樂仔.
俾我見到佢哈樂仔.
仲唔開佢波!!KAI!
打波又廢.又要串.
太沒品啦.哈哈,
根住練到勁累去左海洋公園.
好開心.
玩到我好開心丫.
我第1次玩跳樓機@@
第1次幾驚嫁.
但係根住玩左之後都唔錯.
幾爽.
唔會太驚.玩多幾次都得丫^^
不過唔會愛上.
太多人啦今日.
又要好熱WO
好難頂嫁麻.
根住玩飛車玩左成6.7次.
超好玩LO
勁鍾意玩呢個丫.哈哈.
出哂汗丫陰公...
真係好耐冇去玩過咁爽.
玩呢D GAME.
可以忘記所有野.
只係諗住玩.
太爽啦.
哈哈XD.
第1次同D朋友仔去玩.
感覺太好啦.
希望下次都有得再同我D朋友仔去.哈哈維不過今日好累丫.
玩左成日.
好累-,-
|
2010 年 6 月 19 日 星期六  |
| 2010-06-19 |
分類: 未分類 |
嗯,今日全日都係係屋企@@
都幾悶下.
威兒下午黎左我屋企.
玩到6點幾佢返屋企,
我就食飯.
食完飯.
msn,打機,
冇啦.
真係好悶,.
快d到星期日啦唔該......
等打波等到pk@@
廳日去海洋公園.
唔好洛雨!! |
| 2010-06-19 |
分類: 未分類 |
今日應該都係屋企.
好熱,好悶.好累@@
都唔知可以做乜好.
好開心湖人羸波.yo!
快d到星期日plz.
練波!海洋公園^^
上次都冇得同班同學去啦.
好失望><.
今次算係我去左幾次海洋公園.
第1次同成班我鍾意既同學兄弟去.
好正^^
同老豆丫媽去唔好玩既.
雖然所有錢都佢地出@@
但係就冇得吹下水丫,玩下咁.
我十分熱愛欖球呢個sport!
真係好愛^^
因為太好玩啦.
我要入香港欖球隊!!!!!
入去打hong kong seven!!
打出名堂!! |
2010 年 6 月 17 日 星期四  |
| 2010-06-17 |
分類: 未分類 |
好熱好熱,
唉-.-
死火啦,
今年歌唱choose錯歌-,-
仆街啦@@
唱唱下先知好難唱.__.WTF-____-
我想唱品冠既我以為@_@
好唱好多-.-
又好廳wo-___-
好想快d到星期日-.-
又有得打波,.又有得去海洋公園.xd
正到爆丫,
哈哈.
好事近.
又要好多好事一齊黎^^
唔低得黎打我啦.
哈哈^^
根住26號又要去"不"京.
去交流,唉又有得去玩啦.
爽yy.
真係正到丫.
$700就有得去啦wo.
去到打波,玩,shopping.
唔會買手信俾你地嫁啦,
死左條心佢啦.
哈哈xd
對我好d可能會既@@ |
2010 年 6 月 16 日 星期三  |
| 2010-06-16 |
分類: 未分類 |
琴晚成日係樂仔度,
睇下波丫,吹下水丫.
咁就成日.
好想快d放假,
因為都唔知返去有咩意思-.-
好鬼累-___-
我想打rugby-.-
快d到星期日啦._.
仲有好熱丫-.-
希望星期日唔好洛雨啦-____- |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|