傻佬-____-
傻佬-____-
lockyericxd
暱稱: kai雅
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-10
2010-11-06
2010-10-27
2010-10-20
2010-10-19
文章分類
全部 (96)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 553
今日人氣: 10
累積人氣: 3413
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 7 日  星期日   晴天


2010-03-07 分類: 未分類

今日唔洗返學-,-

但係就早過平時返學起身-,-

6點幾俾人係咁嘈@_@

叫我起身-___-

根住我7點先起身.____.

好眼訓@_@

因為果晚好去完喪禮之後好夜先返到去-____-

咁我咁早起身做咩呢.

第1:去飲茶@_@

第2:坐車去返琴日喪禮果度:o

第3:等d人齊zzzzzz.

第4:人齊之後就做法事:(

第5:就完法事就把大伯放到下面果一樓~_~

第6:做左陣法事就見大伯最後一面:(

第7:送大伯上靈車:(

第8:上第2架車去葵涌火化場:(

第9:12點15分左右,睇個電視睇佢火化:(

第10:去食飯.

第11:返屋企.冇食到,因為我想練波.

第12:返到屋企拿拿林換3跑返學校:o

第13:練左一陣...大波先黎洛雨-___-

第14:返屋企,

第15:打機,食晚飯.

第16:大家姐叫我洛荃灣睇鞋:)

第17:11點幾返屋企@_@幾順口wo-,- 

第18:打blog.

第19:上床:o)

第20:訓教:z

唉.

第6樣做既事,

見到大伯老婆..

咁既樣,

哭到好陰公.

好心酸:(

同床訓左咁多年.

一下子就冇左:(

sosad:(

真係要好好珍惜見前既所有人,

家人,朋友,同學,等等....

冇左就係冇左.

唉.....

-----------------------------------------------

好想你愛我,

但我知道不會發生,

在你的日記中,

看到了真的很愛他,

你是否忘記了我?

千萬不要,

很想每天都和你在一起,

不想和你分開:(



2010 年 3 月 6 日  星期六   晴天


喪禮 傷心 分類: 未分類

 今日去左我大伯既喪禮,

所以今日神早走左返屋企-0-

好快食左d野換完3就去左紅"含"

坐左成粒鍾車-___-

根住就去到坐-,-

燒錢俾大伯.

上香,又坐,又燒...

根住有d 要我一齊做既法事我就係度-0-

呢d既時候我諗左好多野.

人生真係好小時間.

我大伯62.

真係好小好小.

e加都成15碎,

時間好快好快咁就會過.

見到d親戚哭呢-,-

個心會好酸@_@

根住就諗起你.

時間會唔會令到我成功?

陪你既日子會有幾長?

好多好多既問題都係我腦海入面.

返到黎好傷心:(

但係唔係因為大伯,

而係因為你.

都唔知點解會係咁.

好唔想係咁丫:(

點解我會係咁:(

深深愛一個係咪真係錯:(?

我做錯左:(?

我問題:(?

點解只係幾日既時間就可以360度改變:(

算啦,

你冇機會嫁啦.

人地點會鍾意你丫.

收皮巴!

想搵人傾心事丫:(

同學仔們,朋友仔們,搵下我啦:(

 

廳日仲要去丫,

冇得練波lool

唔開心:(

 



2010 年 3 月 4 日  星期四   晴天


2010-03-04 分類: 未分類

今日返學等放學,放學飲可樂._______.

琴晚訓唔著,

搞到我勁夜先訓-_____-

根住返到佢就死咁制@_@

第1堂想訓到食屎-0-

但係miss又#$@#$@$%我-.-

所以又係好辛苦咁過左第1堂-0-

第2堂拿拿林訓啦:)

訓到小息-.-

根住就pe堂-0-

去左踢波a_a

威兒同我都笑死咁制@_@

因為我地唔係踢波係踢人-0-

哈哈.

根住英文堂.___.

做埋d無聊野-,-

不過我冇乜點訓到-0-

因為個miss會話俾我班主任知我就食得屎/3\

根住數學-0-

不嬲唔訓:>

但係唔訓都唔識-_____-

 正吹哥-0-

根住又英文堂@_@

洛左mmlc玩電腦@_@

就咁廳歌仔-0-睇片^_^

根住就上物理-0-

我頂悶到哭a_a

唔洗一陣就訓左-0-

上堂訓到放學a_a

就係咁一日.

我就返左屋企啦.__.



2010 年 3 月 3 日  星期三   晴天


2010-03-03 分類: 未分類

今日上英文堂-,-

唔識默書-,-

放學要默返-,-

頂明知我今日練波先黎搞咁既野\3/

浪費我時間-____-

根住5點幾先練波@_@

練得勁爽丫^_^

一開波就做體能lool

正吹哥@_@

根住就同班細既打-0-

勁爽A_A

d細既太水皮啦,哈哈.

根住同哂命,車車,威兒去swimming:)

係泳池係咁同車車,哂命隻抽-,-

笑到威兒kai埋@_@

根住去左食野,

and返屋企@_@

唔錯唔錯^_^



2010-03-03 分類: 未分類

 今日都冇咩特別事發生啵,

今日放學果時去左安陰間老人中心度廳果度d人up廢話-0-

根住就返左屋企換3返學校練波-___-

練冇1粒鍾走人loool

根住去左石排打波A_A

發覺自己打波屎左._____.

廳左丫sir改射波-0-

點知改到勁廢-_____-

maybe唔慣掛@_@

根住返到屋企好鬼累-_______-

哂命諗住叫我去遊水@_@

但係我好累加果時都8點幾-.-

所以冇去"_"

所以約左廳日先去^_^

廳日既節目就係去遊水:)

唔錯唔錯,

咁鬼熱,

岩哂^_^