| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 7 日 星期日  |
| 2010-03-07 |
分類: 未分類 |
今日唔洗返學-,-
但係就早過平時返學起身-,-
6點幾俾人係咁嘈@_@
叫我起身-___-
根住我7點先起身.____.
好眼訓@_@
因為果晚好去完喪禮之後好夜先返到去-____-
咁我咁早起身做咩呢.
第1:去飲茶@_@
第2:坐車去返琴日喪禮果度:o
第3:等d人齊zzzzzz.
第4:人齊之後就做法事:(
第5:就完法事就把大伯放到下面果一樓~_~
第6:做左陣法事就見大伯最後一面:(
第7:送大伯上靈車:(
第8:上第2架車去葵涌火化場:(
第9:12點15分左右,睇個電視睇佢火化:(
第10:去食飯.
第11:返屋企.冇食到,因為我想練波.
第12:返到屋企拿拿林換3跑返學校:o
第13:練左一陣...大波先黎洛雨-___-
第14:返屋企,
第15:打機,食晚飯.
第16:大家姐叫我洛荃灣睇鞋:)
第17:11點幾返屋企@_@幾順口wo-,-
第18:打blog.
第19:上床:o)
第20:訓教:z
唉.
第6樣做既事,
見到大伯老婆..
咁既樣,
哭到好陰公.
好心酸:(
同床訓左咁多年.
一下子就冇左:(
sosad:(
真係要好好珍惜見前既所有人,
家人,朋友,同學,等等....
冇左就係冇左.
唉.....
-----------------------------------------------
好想你愛我,
但我知道不會發生,
在你的日記中,
看到了真的很愛他,
你是否忘記了我?
千萬不要,
很想每天都和你在一起,
不想和你分開:(
|
2010 年 3 月 6 日 星期六  |
喪禮  |
分類: 未分類 |
今日去左我大伯既喪禮,
所以今日神早走左返屋企-0-
好快食左d野換完3就去左紅"含"
坐左成粒鍾車-___-
根住就去到坐-,-
燒錢俾大伯.
上香,又坐,又燒...
根住有d 要我一齊做既法事我就係度-0-
呢d既時候我諗左好多野.
人生真係好小時間.
我大伯62.
真係好小好小.
e加都成15碎,
時間好快好快咁就會過.
見到d親戚哭呢-,-
個心會好酸@_@
根住就諗起你.
時間會唔會令到我成功?
陪你既日子會有幾長?
好多好多既問題都係我腦海入面.
返到黎好傷心:(
但係唔係因為大伯,
而係因為你.
都唔知點解會係咁.
好唔想係咁丫:(
點解我會係咁:(
深深愛一個係咪真係錯:(?
我做錯左:(?
我問題:(?
點解只係幾日既時間就可以360度改變:(
算啦,
你冇機會嫁啦.
人地點會鍾意你丫.
收皮巴!
想搵人傾心事丫:(
同學仔們,朋友仔們,搵下我啦:(
廳日仲要去丫,
冇得練波lool
唔開心:(
|
2010 年 3 月 4 日 星期四  |
| 2010-03-04 |
分類: 未分類 |
今日返學等放學,放學飲可樂._______.
琴晚訓唔著,
搞到我勁夜先訓-_____-
根住返到佢就死咁制@_@
第1堂想訓到食屎-0-
但係miss又#$@#$@$%我-.-
所以又係好辛苦咁過左第1堂-0-
第2堂拿拿林訓啦:)
訓到小息-.-
根住就pe堂-0-
去左踢波a_a
威兒同我都笑死咁制@_@
因為我地唔係踢波係踢人-0-
哈哈.
根住英文堂.___.
做埋d無聊野-,-
不過我冇乜點訓到-0-
因為個miss會話俾我班主任知我就食得屎/3\
根住數學-0-
不嬲唔訓:>
但係唔訓都唔識-_____-
正吹哥-0-
根住又英文堂@_@
洛左mmlc玩電腦@_@
就咁廳歌仔-0-睇片^_^
根住就上物理-0-
我頂悶到哭a_a
唔洗一陣就訓左-0-
上堂訓到放學a_a
就係咁一日.
我就返左屋企啦.__. |
2010 年 3 月 3 日 星期三  |
| 2010-03-03 |
分類: 未分類 |
今日上英文堂-,-
唔識默書-,-
放學要默返-,-
頂明知我今日練波先黎搞咁既野\3/
浪費我時間-____-
根住5點幾先練波@_@
練得勁爽丫^_^
一開波就做體能lool
正吹哥@_@
根住就同班細既打-0-
勁爽A_A
d細既太水皮啦,哈哈.
根住同哂命,車車,威兒去swimming:)
係泳池係咁同車車,哂命隻抽-,-
笑到威兒kai埋@_@
根住去左食野,
and返屋企@_@
唔錯唔錯^_^ |
| 2010-03-03 |
分類: 未分類 |
今日都冇咩特別事發生啵,
今日放學果時去左安陰間老人中心度廳果度d人up廢話-0-
根住就返左屋企換3返學校練波-___-
練冇1粒鍾走人loool
根住去左石排打波A_A
發覺自己打波屎左._____.
廳左丫sir改射波-0-
點知改到勁廢-_____-
maybe唔慣掛@_@
根住返到屋企好鬼累-_______-
哂命諗住叫我去遊水@_@
但係我好累加果時都8點幾-.-
所以冇去"_"
所以約左廳日先去^_^
廳日既節目就係去遊水:)
唔錯唔錯,
咁鬼熱,
岩哂^_^ |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|