| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 1 日 星期一  |
| 家長日 |
分類: 未分類 |
今日家長日-.-
個pf要我地7點30分返到學校a_a
ok啦-.-返lool
根住佢地又要遲到lool
傻狗黎><
根住由7點幾企到成1點幾.真on9!
只係休息左10幾20分鍾.
so kai lool
果2個pf真係好多理由a_a
2條友真係好黑人憎a_a
根住12點45分就見家長-.-
今次都ok啦-0-
我丫媽冇係咁昌我^_^
根住見miss tem..
佢只係叫我俾d心機-.-
冇啦根住一陣就走左a_a
悶到爆!!!
最後個pf 仲要諗住唔俾我走!!
kai@_@
我咪話佢lol:)
點知佢要串返我@_@
算見咁多家長係度廢鬼事:>
|
2010 年 2 月 24 日 星期三  |
熱愛籃球  |
分類: 未分類 |
唉-0-
呢排勁唔夠訓lo-.-咩事@_@
成日都好夜訓,
但係夜晚又訓唔著wo-,-
根住上堂係咁訓lool-____-
死火了@_@
今日同左馬仔,囧佬-0-
今日d 3分好神哦-0-
同埋今日練波a_a
勁爽YY.
丫sir生日@_@
威sir生日大大大大大快樂@_@
日日教波都咁開心-0-
日日都咁令仔^_^
根住丫sir教左我同囧佬d招@_@
勁好用loool
丫sir真係丫sir,
真才實料w0w^_^
超pro lool
不過我仲要練,因為丫sir話好難學A_A
根住打波打到11點lool
隻腳真係頂唔順蛛lu.
林尾果2場波打到唔知點咁-0-
痛到媽的@_@
休息返日先^_^
再黎過,
愈來愈愛打籃球w0w.
快d有波練w0w^_^
今係咪去左石排打波既-0-
頂a_a我地jccss既面子同一向好波既樣-.-
果個咩林立新-,-
我diu丫.
真係廢到你媽媽都唔認得-0-
最仲要係咁俾教波lool-.-
唉a_a
最衰就係我果時冇力-0-
唔係我都show個jccss件波3出黎-0-
俾條友睇下我地既實力-0-
我想講果幾條友一d都唔勁lool.
真係自己冇力打a_a
哼!
下次一定要著住見jccss黎打返個勁名出黎!!!
|
2010 年 2 月 23 日 星期二  |
| 2010-02-23 |
分類: 未分類 |
今日放學去左睇班細既打比賽-.-
真係睇到o哂咀-,-
e加咁打法,點打得羸丫-0-
今年d 細既.廢到不知所謂@_@
馬仔好d-0-不過都係係咁抄-_____-
馬仔超哂班啦都叫.
但係又係打得唔好..
唔係羸嫁啦-0-
俾著我最後黎個啜殺啦-____-
羸梗丫@_@
7點幾返屋企,
返到去都8點,
食左d野根住就洛街打波-0-
唉a_a
今日d手感真係好屎@_@
最pk既係-0-
今日見到包魚洛黎-.-
根住望下我個波-0-
點知佢同我講話個波係佢a_a
我都覺-0-
佢話上次打波吊轉左我個波-0-
e加我個波係佢個fd度-,-
我噪a_a
又要等佢令返俾我lool-,-
唔怪得咁冇手感啦-0-
超,唔同個波哂-.-
唔係3分射哂@_@ |
2010 年 2 月 21 日 星期日  |
| haaaaaaaaa |
分類: 未分類 |
琴晚去完威兒度通頂-____-
咁又一日,今日1點鍾先返屋企-,-
返到屋企,玩電腦,
咁又hea左一日,
功課都未做a_a
一陣先慢慢做啦,
反正又無所謂@@
隻腳仲痛緊a_a
ps:又係傻仔一名lool
又係唔夠打@@
真係柒:) |
| 2010-02-20 |
分類: 未分類 |
今日返去練波,
食左曾坤一野-,-
痛到訓低左-,-
整傷左隻腳a_a
好小有@_@
我打波好小整親xd
根住返屋企凍凍.....
功課都未做.
唔鬼做啦-.-
做下自閉仔算a_a
ha時間做人^_^
e加去威兒屋企訓@_@
好無聊a_a
ps:唔該,果d死傻仔,唔好串串貢-.-
遲早俾人打柒你a_a..
仲要唔好扮好打丫唔該@_@
我驚我秒柒你-0-
心情唔好火氣係大d@_@
夠做既咪黎搵我^^
唔洗人傳人講野俾我知啵,
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|