傻佬-____-
傻佬-____-
lockyericxd
暱稱: kai雅
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-10
2010-11-06
2010-10-27
2010-10-20
2010-10-19
文章分類
全部 (96)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 553
今日人氣: 2
累積人氣: 3382
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 1 日  星期一   晴天


家長日 分類: 未分類

今日家長日-.-

個pf要我地7點30分返到學校a_a

ok啦-.-返lool

根住佢地又要遲到lool

傻狗黎><

根住由7點幾企到成1點幾.真on9!

只係休息左10幾20分鍾.

so kai lool

果2個pf真係好多理由a_a

2條友真係好黑人憎a_a

根住12點45分就見家長-.-

今次都ok啦-0-

我丫媽冇係咁昌我^_^

根住見miss tem..

佢只係叫我俾d心機-.-

冇啦根住一陣就走左a_a

悶到爆!!!

最後個pf 仲要諗住唔俾我走!!

kai@_@

我咪話佢lol:)

點知佢要串返我@_@

算見咁多家長係度廢鬼事:>



2010 年 2 月 24 日  星期三   晴天


熱愛籃球 疲倦 分類: 未分類

 唉-0-

呢排勁唔夠訓lo-.-咩事@_@

成日都好夜訓,

但係夜晚又訓唔著wo-,-

根住上堂係咁訓lool-____-

死火了@_@

今日同左馬仔,囧佬-0-

今日d 3分好神哦-0-

同埋今日練波a_a

勁爽YY.

丫sir生日@_@

威sir生日大大大大大快樂@_@

日日教波都咁開心-0-

日日都咁令仔^_^

根住丫sir教左我同囧佬d招@_@

勁好用loool

丫sir真係丫sir,

真才實料w0w^_^

超pro lool

不過我仲要練,因為丫sir話好難學A_A

根住打波打到11點lool

隻腳真係頂唔順蛛lu.

林尾果2場波打到唔知點咁-0-

痛到媽的@_@

休息返日先^_^

再黎過,

愈來愈愛打籃球w0w.

快d有波練w0w^_^

今係咪去左石排打波既-0-

頂a_a我地jccss既面子同一向好波既樣-.-

果個咩林立新-,-

我diu丫.

真係廢到你媽媽都唔認得-0-

最仲要係咁俾教波lool-.-

唉a_a

最衰就係我果時冇力-0-

唔係我都show個jccss件波3出黎-0-

俾條友睇下我地既實力-0-

我想講果幾條友一d都唔勁lool.

真係自己冇力打a_a

哼!

下次一定要著住見jccss黎打返個勁名出黎!!!

 



2010 年 2 月 23 日  星期二   晴天


2010-02-23 分類: 未分類

 今日放學去左睇班細既打比賽-.-

真係睇到o哂咀-,-

e加咁打法,點打得羸丫-0-

今年d 細既.廢到不知所謂@_@

馬仔好d-0-不過都係係咁抄-_____-

馬仔超哂班啦都叫.

但係又係打得唔好..

唔係羸嫁啦-0-

俾著我最後黎個啜殺啦-____-

羸梗丫@_@

7點幾返屋企,

返到去都8點,

食左d野根住就洛街打波-0-

唉a_a

今日d手感真係好屎@_@

最pk既係-0-

今日見到包魚洛黎-.-

根住望下我個波-0-

點知佢同我講話個波係佢a_a

我都覺-0-

佢話上次打波吊轉左我個波-0-

e加我個波係佢個fd度-,-

我噪a_a

又要等佢令返俾我lool-,-

唔怪得咁冇手感啦-0-

超,唔同個波哂-.-

唔係3分射哂@_@



2010 年 2 月 21 日  星期日   晴天


haaaaaaaaa 分類: 未分類

 琴晚去完威兒度通頂-____-

咁又一日,今日1點鍾先返屋企-,-

返到屋企,玩電腦,

咁又hea左一日,

功課都未做a_a

一陣先慢慢做啦,

反正又無所謂@@

隻腳仲痛緊a_a

  ps:又係傻仔一名lool

        又係唔夠打@@

        真係柒:)



2010 年 2 月 20 日  星期六   寒冷


2010-02-20 分類: 未分類

 今日返去練波,

食左曾坤一野-,-

痛到訓低左-,-

整傷左隻腳a_a

好小有@_@

我打波好小整親xd

根住返屋企凍凍.....

功課都未做.

唔鬼做啦-.-

做下自閉仔算a_a

ha時間做人^_^

e加去威兒屋企訓@_@

好無聊a_a

ps:唔該,果d死傻仔,唔好串串貢-.-

     遲早俾人打柒你a_a..

     仲要唔好扮好打丫唔該@_@

     我驚我秒柒你-0-

     心情唔好火氣係大d@_@

     夠做既咪黎搵我^^

     唔洗人傳人講野俾我知啵,