傻佬-____-
傻佬-____-
lockyericxd
暱稱: kai雅
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-10
2010-11-06
2010-10-27
2010-10-20
2010-10-19
文章分類
全部 (96)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 553
今日人氣: 6
累積人氣: 3409
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 25 日  星期五   晴天


2010-06-25 分類: 未分類

 就快要去北京啦.

心情開始有d緊張@@

唔知搭飛機係咩感覺嫁呢-0-

又冇得見我d朋友仔咁耐.__.

好唔開心丫><

又冇得sd信息wo.

我會好掛住你的:)

我等緊我家姐返黎丫-__-

我要問佢借相機丫.___.

琴晚唔記得左!!

今次真係Pk啦@@

快d返黎啦!!!!!!!

三家姐電話又唔帶.

大家姐電話又唔通.

你兩條友夾埋嫁\3/

同你地傾多陣msn,sms,就去沖涼搵3走人@@

相機就搵到啦.

不過唔知借唔借好@@

事因我家姐唔係屋企@@

點算丫.

不問自取視為柒仔^^

算啦-,-

令左先算.

最多返黎請佢食野@_@



2010 年 6 月 24 日  星期四   晴天


2010-06-24 分類: 未分類

 今日全日係屋企唔知做咩,

好鬼死無聊,

又冇波打.

又冇人約.___.

等廳日去不京.一陣汁野.

放心我會買野俾你地-__-

不過唔知點解依加既心情無乜.

冇mood.

由琴晚開始就咁.

所以唔好怪我-.-

個人cool左好多-.-

我都唔想,唔多想講野=.=

好熱.

去左玩果幾日唔好掛住我@@

只有我掛住你地@@

只有幾個人先可以掛住我@@

心照啦.___.知邊個-0-

好累-.-

唔係身體上.

係心靈上.___.

唔係眼訓果隻-___-

太深奧@@

好掛住你.唔知幾時先可以同你見面.___.

I Very Miss You!



2010 年 6 月 23 日  星期三   晴天


2010-06-23 分類: 未分類

 今日考TSA.

中文作文-,-

做果時好眼訓-0-

所以做左第1個就冇做啦-,-

好眼訓,我諗住一陣起身先做嫁麻.___.

點知一陣間就係得返5分鍾-______-

仲唔吹波-0-

拿拿林寫左幾句-0-

好似係咩美麗的香港.

頂-.-Kai到核爆-,-

仲搵d咁既提目,

唔好去死-,-

根住放學返屋企,整左d野食,

等傻仔華黎我屋企,去打rugby.

4點幾返學校打.

打到7點到返屋企啦.

今日屋企有人黎左@@

整左好多野食-0-

不過都唔岩我食既-____-

得2樣岩我食.

仲有教左我d人生道理,

唔錯,幾好.

佢地兩公婆好好.

唔嘈交,識溝通,

總之好好啦.

我都好想我老豆丫媽係咁.

唔會咁煩啦我就.

可能會管得多d.

但係都好過e加屋企嘈嘈嘈@@

25號去不京.有好有唔好-___-

好既係可以出去見下世面.玩下.

唔好既係我冇得打rugby比賽.練左=廢@@

冇得我發揮@@

根住世紀難得一次家庭日@@

去BBQ又冇我份,

真係好難得-,-

對上果次幾年前.____.

慘-.-

不過算啦.

去不京呢幾日冇得同你sms,msn啦,唔制丫><

 



2010 年 6 月 22 日  星期二   晴天


2010-06-22 分類: 未分類

 今日好鬼熱-.-

對TSA.2百個悶-.-

上堂訓........

因為都仲係好累@@

根住放學返屋企食飯.

根住一陣4點幾要返學校練波.

真係累@@

返黎再打-0-

--------------------------------------------------------------

返黎啦-___-岩岩食左飯,

頂-____-又橾體能,媽的!

累到我真係唔識行-___-

跑到我勁累-__-

仲要俾人串lo.

話我咁屎嫁@@

橾左2日啦,

30度你跑30個足球場我睇:)wtf!!

真係唔係人咁品@@

真係好累.

但係我又唔想訓住wo.

真係連我自己都唔知想打d咩丫@@

好掛住你!:)

 

 



2010 年 6 月 21 日  星期一   晴天


2010-06-21 分類: 未分類

 唉-.-

就死.累到加09.

個人就死.

累到不知世事-__-

累到人唔似人-,-

累到p哂k-.-

冇力,腳x2.背x3.手x4.全身x5-,-

想訓,又唔想訓,

琴晚去華仔度睇,

哇,佢張床真係,

大到冇人有,

3分之2都係佢d野,

點訓.

當我bb仔咩.

搞到我成4點幾先訓到.

痴線-__________-

只係想有人陪.

屋企人對我好好.

但係....

佢地會擔心我.

關心我.

但係....

我都係覺得佢地煩.

我知佢地係好關心好愛我的.

但係.唉.

忠言逆耳.

我係都廳唔入.

廳得入我明,但係我唔做.

真係唔知想點-__-

好似好不孝.

今日放學,.

上左安陰等條傻仔.

等到我嘈哂,

真係佢再搞多2野真係打柒佢.

個人依經夠累,

真係搞多咁既野黎.

diu!.

好煩.好多野諗,

好想有個人幫我分擔下,陪下我丫:(