| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 25 日 星期五  |
| 2010-06-25 |
分類: 未分類 |
就快要去北京啦.
心情開始有d緊張@@
唔知搭飛機係咩感覺嫁呢-0-
又冇得見我d朋友仔咁耐.__.
好唔開心丫><
又冇得sd信息wo.
我會好掛住你的:)
我等緊我家姐返黎丫-__-
我要問佢借相機丫.___.
琴晚唔記得左!!
今次真係Pk啦@@
快d返黎啦!!!!!!!
三家姐電話又唔帶.
大家姐電話又唔通.
你兩條友夾埋嫁\3/
同你地傾多陣msn,sms,就去沖涼搵3走人@@
相機就搵到啦.
不過唔知借唔借好@@
事因我家姐唔係屋企@@
點算丫.
不問自取視為柒仔^^
算啦-,-
令左先算.
最多返黎請佢食野@_@
|
2010 年 6 月 24 日 星期四  |
| 2010-06-24 |
分類: 未分類 |
今日全日係屋企唔知做咩,
好鬼死無聊,
又冇波打.
又冇人約.___.
等廳日去不京.一陣汁野.
放心我會買野俾你地-__-
不過唔知點解依加既心情無乜.
冇mood.
由琴晚開始就咁.
所以唔好怪我-.-
個人cool左好多-.-
我都唔想,唔多想講野=.=
好熱.
去左玩果幾日唔好掛住我@@
只有我掛住你地@@
只有幾個人先可以掛住我@@
心照啦.___.知邊個-0-
好累-.-
唔係身體上.
係心靈上.___.
唔係眼訓果隻-___-
太深奧@@
好掛住你.唔知幾時先可以同你見面.___.
I Very Miss You! |
2010 年 6 月 23 日 星期三  |
| 2010-06-23 |
分類: 未分類 |
今日考TSA.
中文作文-,-
做果時好眼訓-0-
所以做左第1個就冇做啦-,-
好眼訓,我諗住一陣起身先做嫁麻.___.
點知一陣間就係得返5分鍾-______-
仲唔吹波-0-
拿拿林寫左幾句-0-
好似係咩美麗的香港.
頂-.-Kai到核爆-,-
仲搵d咁既提目,
唔好去死-,-
根住放學返屋企,整左d野食,
等傻仔華黎我屋企,去打rugby.
4點幾返學校打.
打到7點到返屋企啦.
今日屋企有人黎左@@
整左好多野食-0-
不過都唔岩我食既-____-
得2樣岩我食.
仲有教左我d人生道理,
唔錯,幾好.
佢地兩公婆好好.
唔嘈交,識溝通,
總之好好啦.
我都好想我老豆丫媽係咁.
唔會咁煩啦我就.
可能會管得多d.
但係都好過e加屋企嘈嘈嘈@@
25號去不京.有好有唔好-___-
好既係可以出去見下世面.玩下.
唔好既係我冇得打rugby比賽.練左=廢@@
冇得我發揮@@
根住世紀難得一次家庭日@@
去BBQ又冇我份,
真係好難得-,-
對上果次幾年前.____.
慘-.-
不過算啦.
去不京呢幾日冇得同你sms,msn啦,唔制丫><
|
2010 年 6 月 22 日 星期二  |
| 2010-06-22 |
分類: 未分類 |
今日好鬼熱-.-
對TSA.2百個悶-.-
上堂訓........
因為都仲係好累@@
根住放學返屋企食飯.
根住一陣4點幾要返學校練波.
真係累@@
返黎再打-0-
--------------------------------------------------------------
返黎啦-___-岩岩食左飯,
頂-____-又橾體能,媽的!
累到我真係唔識行-___-
跑到我勁累-__-
仲要俾人串lo.
話我咁屎嫁@@
橾左2日啦,
30度你跑30個足球場我睇:)wtf!!
真係唔係人咁品@@
真係好累.
但係我又唔想訓住wo.
真係連我自己都唔知想打d咩丫@@
好掛住你!:)
|
2010 年 6 月 21 日 星期一  |
| 2010-06-21 |
分類: 未分類 |
唉-.-
就死.累到加09.
個人就死.
累到不知世事-__-
累到人唔似人-,-
累到p哂k-.-
冇力,腳x2.背x3.手x4.全身x5-,-
想訓,又唔想訓,
琴晚去華仔度睇,
哇,佢張床真係,
大到冇人有,
3分之2都係佢d野,
點訓.
當我bb仔咩.
搞到我成4點幾先訓到.
痴線-__________-
只係想有人陪.
屋企人對我好好.
但係....
佢地會擔心我.
關心我.
但係....
我都係覺得佢地煩.
我知佢地係好關心好愛我的.
但係.唉.
忠言逆耳.
我係都廳唔入.
廳得入我明,但係我唔做.
真係唔知想點-__-
好似好不孝.
今日放學,.
上左安陰等條傻仔.
等到我嘈哂,
真係佢再搞多2野真係打柒佢.
個人依經夠累,
真係搞多咁既野黎.
diu!.
好煩.好多野諗,
好想有個人幫我分擔下,陪下我丫:( |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 20 | »
|