屌~識左戈個呀然第一日~
覺得佢冇乜野~
第二日開始覺得佢好似劉恩戈種性格~
5行欠一樣咁~~~
真係唔明點解tiago同eurcio點同佢由細玩到大= =
今日狂打黎~如果佢想同我玩的話~
就問下tiago佢地我份人點先諗下同唔同我做fd la~~~
haha~~~
原來上左錯假狗個blog~搞到屌錯人~~
跟住問琳琳攞左黎睇~~~
hoho~~~50幾版= =|||
太多=3=搵唔到想要ge答案~~~
唔打lu......
哈~開始睇得出九爺愛上了混音^^
我比左7首會跑馬ge歌比佢~
整首Non-Stop比我廳~
如果佢得的話我就比我d至愛比佢~~~
唔限佢時交貨~算益佢la掛~
如果佢掂左~分分中可以超越我~
~_~
|