::::Tap_PL::::
暱稱: PL
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-25
朋友!?~兄弟!?
悶~
將來!?
~忘了你!?~
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 79
今日人氣: 3
累積人氣: 1750
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

好撚開心>_< 分類: 未分類

好撚開心a~~~~我

因為我戈個論壇終於dw到歌=v=

之後我咪打個心好撚涼

琳琳話我見到佢咁好開心= =

佢都冇解ge=3=

之後我終於搵到i just call to say i love you啦~

眼淚都標埋出黎=3=

dw完一廳~真係我好耐之前唔見左戈首>_<

好撚想喊TvT唔但只我中意廳~

我老母都中意廳的=3=

一於廳日等佢生日播比佢廳~

同佢講聲我愛你先^v^

好撚開心~3年了=3=起e3年未先試咁開心~

今日搵歌ge數目係最多~

1日dw左20幾首~~~^v^開心死~

我竟然為一首標眼淚=3=

九爺仲笑我~話廳歌廳到喊都係第一次=3=

好幸運a今日=3=

好的運氣不要比佢停^^

我去訓lu~

希望訓醒都係咁好運la

更希望廳日更開心><

========================

一起身已經5點幾lu=3=

好累~~~真係~

之後廳番我首至愛先^^

跟住柒頭bee又串我la~~~

原來佢有ge~~=3=

早知問佢攞la...搞到我通燒搵=3=

之後卓迪ad我~~~

話你冇女姐~但係你有老婆wo~~

之後我話你牙~~~

之後佢話係= =|||

低能= =ha之前我老母成日話我同佢有野=3=

跟住咪同卓迪癲下lo

之後廳佢打歌~~~打打下佢又唔打= =

之後廳戈條友個c苦打歌~

都係麻麻地~~~

跟住bkin話打~~~

咪sd首至愛比佢~~~

考下佢lo^^

ha~是福不是禍~是禍擋不過~

開頭佢都差d跑~之後佢入歌戈陣跑哂馬haha...

之後琳琳話佢係時候搵第二個~~~

我一廳到~~個心超痛>_<

唉~~~希望佢搵到一個對佢真心嫁la~~~

好累今日打到e到=v=

================

天使仔^^

咁多日以黎~

我都係一樣咁掛住你~

去到邊度都諗你諗到邊~

就算係屋企到都一樣起到諗~

唉>_<

她已傷我心~不理我是誰~




=3=孤獨的一天 分類: 未分類

今日一起身就玩電腦~~~

之後叫左九爺上黎同我vs下~~~

rap下~~~

跟住玩到9點幾= =

ck佢地個個都話唔出~~~

之後同九爺去左濠城食野~~

食完見到ck...同佢吹左陣水就走左lu~~~

之後番到屋企...

琳比左個ip比我廳~~~

條友好撚正lo首首都唱~~~

跟住咪比bkin佢廳lo~~~

haha~之後bkin話佢好撚煩~

首首歌起到唱~~~

學埋哂mpc咪咀~~~= =

呀bee又入埋黎講~~~

haha.呀bee叫條友收佢做徒弟~

ha...bkin話佢自己自學左3年都咪咁尻屎佢學左半年就咁尻屎~~

之後呀bee叫我唔吹爆佢個場~~~

佢拉d  dj入去廳~~~

跟住bkin話疾幫佢轉播~~

個歌名叫歌皇扮dj...笑死我~~~

之後呀bee叫埋佢個fd...叫埋saiian入黎~~~

之後我咪叫埋九爺入認識認識~

點知華哥子都係到~~~

之後叫埋條友入黎寸佢~~~

我同呀bee~華哥子都叫佢收我地做徒弟^^ha

之後九爺同細欣同一時間走場= =

同時又入番黎再走場~~~

超無奈~~~

唔知以為佢地有野ge...

之後條友入知覺~

未入歌戈陣呀bee已經話佢跑馬~叫佢去死~

我未load到有冇跑馬~

呀bee戈d真係勁野~咁細聲都廳到跑緊馬~大粒野真係大粒野~

其實戈個野講野真係幾掂~~~

但係最唔好ge地方就係冇一首歌佢係冇唱過= =|||

野人討厭~~~

之後佢冇lala同我講~~~

呀~我記得你~

你係琳琳之前條仔~哈

= =凸

關佢hi事咩屌佢~~~

冇lala講e d野~~~dw撚哂lo~

之後個個走撚哂~唔通我唔撚走咩對撚住佢~~~

之後彤彤知咩事就黎哄我~~~ha~

有佢e個妹真係唔話得^^

成日得閒冇事料我傾計~

叫我做鬼佬哥哥~栢豪哥哥~

我有邊忽似周栢豪=v=

好累=3=今日打到e度la...

最後決定~下個月搵工做~

不可以被家人睇住~尤其是狗女= =凸

半年之後出去租屋住~~

之後買電腦~玩三個月online mix

之後叫老鼠~呀bee教我玩真機~

之後夠18碎就做k場~

=v=都係諗下好la...>3<

 :::::永不放棄:::::

::::音樂我愛你:::::