今日一起身就玩電腦~~~
之後叫左九爺上黎同我vs下~~~
rap下~~~
跟住玩到9點幾= =
ck佢地個個都話唔出~~~
之後同九爺去左濠城食野~~
食完見到ck...同佢吹左陣水就走左lu~~~
之後番到屋企...
琳比左個ip比我廳~~~
條友好撚正lo首首都唱~~~
跟住咪比bkin佢廳lo~~~
haha~之後bkin話佢好撚煩~
首首歌起到唱~~~
學埋哂mpc咪咀~~~= =
呀bee又入埋黎講~~~
haha.呀bee叫條友收佢做徒弟~
ha...bkin話佢自己自學左3年都咪咁尻屎佢學左半年就咁尻屎~~
之後呀bee叫我唔吹爆佢個場~~~
佢拉d dj入去廳~~~
跟住bkin話疾幫佢轉播~~
個歌名叫歌皇扮dj...笑死我~~~
之後呀bee叫埋佢個fd...叫埋saiian入黎~~~
之後我咪叫埋九爺入認識認識~
點知華哥子都係到~~~
之後叫埋條友入黎寸佢~~~
我同呀bee~華哥子都叫佢收我地做徒弟^^ha
之後九爺同細欣同一時間走場= =
同時又入番黎再走場~~~
超無奈~~~
唔知以為佢地有野ge...
之後條友入知覺~
未入歌戈陣呀bee已經話佢跑馬~叫佢去死~
我未load到有冇跑馬~
呀bee戈d真係勁野~咁細聲都廳到跑緊馬~大粒野真係大粒野~
其實戈個野講野真係幾掂~~~
但係最唔好ge地方就係冇一首歌佢係冇唱過= =|||
野人討厭~~~
之後佢冇lala同我講~~~
呀~我記得你~
你係琳琳之前條仔~哈
= =凸
關佢hi事咩屌佢~~~
冇lala講e d野~~~dw撚哂lo~
之後個個走撚哂~唔通我唔撚走咩對撚住佢~~~
之後彤彤知咩事就黎哄我~~~ha~
有佢e個妹真係唔話得^^
成日得閒冇事料我傾計~
叫我做鬼佬哥哥~栢豪哥哥~
我有邊忽似周栢豪=v=
好累=3=今日打到e度la...
最後決定~下個月搵工做~
不可以被家人睇住~尤其是狗女= =凸
半年之後出去租屋住~~
之後買電腦~玩三個月online mix
之後叫老鼠~呀bee教我玩真機~
之後夠18碎就做k場~
=v=都係諗下好la...>3<
:::::永不放棄:::::
::::音樂我愛你:::::
|