e+7點51分~~~
=3=點解我仲未訓@@?
咪又係戈d hi擺蚊lo=3=
咬到我臭hi咁~~~
之後打呀給打到6點幾~~~
諗住訓但係又諗佢了TvT
咪睇番佢之前個日記lo
由我地ge第一日睇到最尾~~~
諗番好多野~~~
四面佛!永樂!碟記!金多多!還有很多=v=
唉~~~仲諗住等泉爺放工買糯米雞比我食=3=
e+都未放工~~唔等la...哂$哂我的時間~~~
哂埋我d精神~~~
唔知今日又會點過le!?
希望好忙la...如果唔係~又有時候比我諗起佢嫁la~~><
訓醒再打,以防今日打唔到日記=3=
because泉爺今個星k會拎狗女部腦番工~~~
所以好多掙e腦=3=
去睡lu=3=
期待睡醒是一個好天z.z
------------------------------------------------
一訓醒就已經4點幾了~~~
出到個廳諗住玩電腦等佢上~~~
點知我呀哥霸住左~~~
佢叫我玩狗女戈部~~~
佢都痴線的~~~狗女戈部乜柒都冇叫我玩~~~
等於叫我坐起on尻尻咁~~~
之後食埋個面去沖涼換3~~~
睇下ck去唔去銀閣~~~
之後落濠景攞番個波~~~
跟住就打比ck~~
佢話起銀閣~~~咪上lo=3=
佢竟然開左嫁車= =又唔比番張卡我=3=
整到我嫁車超柒= =
之後咪同li古單挑lo~~~
ck又要插入黎=3=
跟住家拎又想入咪受埋佢lo..玩4p^^
我win左又有3粒星lu^3^
之後呀祖黎左~~~挑我機=3=
4個玩山路~我又win埋^^
之後呀星~家拎又落場~~~
=3=輸了攞第3名~~得一粒星~~
唉~~廢哂lu...
都係照舊玩完灣岸換打鼓~~~
今日唔知做乜柒~~~越打越冇心機~~~
打乜錯乜~~~唉~~~
越打越諗起佢~~~
點解去到邊都諗起佢~~~
佢咁對我點解我一d都冇嬲過佢~點解!
好憎我自己會中意佢><
好掛住佢a真係~~~
可以再比佢玩多次我都肯嫁><
只要同到佢一齊玩幾多次我願意~~~
因為我真好中意佢a~~
我知我咁諗好on尻~~~
但係我都唔知點解會咁諗~~~
我好想冇時間去諗佢a...
但係次次一有停頓ge時我就會諗起佢><
點解我會中意佢wo>< |