::::Tap_PL::::
暱稱: PL
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-25
朋友!?~兄弟!?
悶~
將來!?
~忘了你!?~
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 79
今日人氣: 3
累積人氣: 1776
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

自閉的一天 分類: 未分類

一起身當然要霸住部腦la...

又唔知去邊好=3=

咪睇火影lo~~~

點知一睇睇到7點幾中~~~

之後食飯~~~

又冇野做~~~

就睇tv la....

之後就繼續睇番我的火影~~~

之後妹子online了=3=

和她傾計~~~

嘻~佢真係識哄我的= =

話我似周栢豪= =我連條友個樣係點ge都唔知~

佢竟然話我似=v=我係周栢豪~咁佢係楊丞琳@@

haha~~~

佢叫我哄番佢=3=

佢都唔中意了我~怎樣哄~~

妹子真講得輕鬆~~~

唉~我的夢想又再次沒了~~~=3=

諗住發揚澳門混音的夢想=3=

點知實現唔到=3=

暫時決定了下個搵工做~~~

之後草3個月$去學捽碟^^

之後買真機~~~

跟住唔知la~~~

我要超越老鼠~呀bee~lk~ly~還有= =Mac_ccf!!!

haha~~~不過諗下好la~~~hehe

今日太忙了=3=沒有諗起佢=v=

唉~~~~

好累~唔知打乜好=v=

算~唔打lu~~~

他媽的妹子~你真屌~

哄得我真開心~

如果真的有個妹~

你說幾好呢!?

我的那個妹真想大大巴車死她~

::::::::::::::::::::::

昇仔名言:

愛音樂自然與你同在

ck名言:

想做就做~~~

我認同^3^




今天會怎樣過呢? 分類: 未分類

e+7點51分~~~

=3=點解我仲未訓@@?

咪又係戈d hi擺蚊lo=3=

咬到我臭hi咁~~~

之後打呀給打到6點幾~~~

諗住訓但係又諗佢了TvT

咪睇番佢之前個日記lo

由我地ge第一日睇到最尾~~~

諗番好多野~~~

四面佛!永樂!碟記!金多多!還有很多=v=

唉~~~仲諗住等泉爺放工買糯米雞比我食=3=

e+都未放工~~唔等la...哂$哂我的時間~~~

哂埋我d精神~~~

唔知今日又會點過le!?

希望好忙la...如果唔係~又有時候比我諗起佢嫁la~~><

訓醒再打,以防今日打唔到日記=3=

because泉爺今個星k會拎狗女部腦番工~~~

所以好多掙e腦=3=

去睡lu=3=

期待睡醒是一個好天z.z

------------------------------------------------

一訓醒就已經4點幾了~~~

出到個廳諗住玩電腦等佢上~~~

點知我呀哥霸住左~~~

佢叫我玩狗女戈部~~~

佢都痴線的~~~狗女戈部乜柒都冇叫我玩~~~

等於叫我坐起on尻尻咁~~~

之後食埋個面去沖涼換3~~~

睇下ck去唔去銀閣~~~

之後落濠景攞番個波~~~

跟住就打比ck~~

佢話起銀閣~~~咪上lo=3=

佢竟然開左嫁車= =又唔比番張卡我=3=

整到我嫁車超柒= =

之後咪同li古單挑lo~~~

ck又要插入黎=3=

跟住家拎又想入咪受埋佢lo..玩4p^^

我win左又有3粒星lu^3^

之後呀祖黎左~~~挑我機=3=

4個玩山路~我又win埋^^

之後呀星~家拎又落場~~~

=3=輸了攞第3名~~得一粒星~~

唉~~廢哂lu...

都係照舊玩完灣岸換打鼓~~~

今日唔知做乜柒~~~越打越冇心機~~~

打乜錯乜~~~唉~~~

越打越諗起佢~~~

點解去到邊都諗起佢~~~

佢咁對我點解我一d都冇嬲過佢~點解!

好憎我自己會中意佢><

好掛住佢a真係~~~

可以再比佢玩多次我都肯嫁><

只要同到佢一齊玩幾多次我願意~~~

因為我真好中意佢a~~

我知我咁諗好on尻~~~

但係我都唔知點解會咁諗~~~

我好想冇時間去諗佢a...

但係次次一有停頓ge時我就會諗起佢><

點解我會中意佢wo><