::::Tap_PL::::
暱稱: PL
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-25
朋友!?~兄弟!?
悶~
將來!?
~忘了你!?~
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 79
今日人氣: 4
累積人氣: 1751
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

沒有你的第一天 分類: 未分類

今日同平時一樣~~~

都係係屋企廳歌~~~

廳到馬九上左黎~~~

去沖涼換3~~~落濠景打波~~~

ha...九爺呀我考慮下大波儀~~~

ha~冇諗過~佢太乖唔岩我^_^

不過有時睇住佢...幾可愛下...ha

之後同人開場...唔知比條女等比條仔拍左隻手一下...

完左場先知爆左江~~~

望住個傷口又諗佢....諗起佢關心我隻手..諗起佢幫我念膠布~~~

唉~~~之後玩到一陣呀ray話3.3    1球兩下掌上壓

輸左3場....做到我成隻狗咁...終win番鋪了...

but佢地好似冇做到= =|||

之後個個走哂...得番我同tiago...

唉~~~望住石橙戈邊又諗佢...

佢咁對我~~點解仲要諗起佢~~~

一路諗一路諗~~~

越諗越諗番起同佢ge野....

唉~~~之後番屋企換3...

整番首知覺完整佢=3=始終冇ly首完整咁正=3=

之後叫ck去西門丁~~~

佢話起銀閣  叫我落去標記等佢...

成班人等佢一個~~~真屌

之後lok婆問我做乜事~~~

我都唔想答~~~

之後起程去西門丁~~~

去到望番坐開張枱又開始諗佢~~~

望見栢湯同lok婆咁恩愛....腦中忽然閃左一下~~~

唉~~~

我明明起屋企食左飯~~~但係唔知點解又叫左飯=3=

食緊戈時...仆街ck比個短片我睇...

睇撚完...唔撚想食= =

之後ck話我食埋個飯就走~~~

我望一望電話...10:35分...e個中數我係問佢番黎未~~~

唉=3=...之後我就番屋企~~~

起西門丁到我屋企樓下間屈神屎~~

我一直望去保龍到濠景都會個唔知咩廳~~~

諗起我點追番佢...點追過去哄番佢~~~

唉~~~

番到屋企~~~望住個走廊

諗住同佢鍚戈時...

唉~~今日就係咁過~~~

我的♥回不來+"◆還有甚麼期待♪

你的心已不在''||.."*還有甚麼放不開!?

              我真的放得開><?

 




我處在在這世界是甚麼意思!? 無奈 分類: 未分類

今日有人應成左我會話[早]d番黎搵我~~~

之後我就好開心咁玩呀給~~~

玩到5點幾...我呀哥叫我去游水~~

我都唔想去...佢係都逼我去~~~

又話佢張證過左期~~~

話我戈張未過...叫我同佢去游水~~~

明知我傷風好左小小都要我去游~~~

佢都0n尻嫁....

我落到去咪得個坐字~~~~

係都逼我落水...又凍到hi咁~~~

凍左成兩個中= =

番到屋企食飯~~~凍到仆街...所以胃口大左~~~食左3換飯=3=

跟住諗住等[人]番黎搵我~~~

咪玩呀給等lo=3=又疾wor~~~真屌

今日真係多人應成我野嫁ja....

ly又話sd首知覺比我~~~

點知add佢又唔應我=3=

卓迪又話有...點知得試廳版又一個水尻我~~~

e+12點30....戈個[人]仲未番黎lo

good 又一個水尻我....仲要係佢...

點解你地d女仔咁中意講一套做一套嫁

又話唔會水尻我...咁e+ le!!!

妖~~~~~~~~~~~