今日ck話過澳門~~~~
點知叫我地自己搭巴士~~~
過到去天福佢地又話去祐漢~~~
之後采佢都傻咪番番過黎氹仔~~~
跟住落pc打機~~~~
上msn 大波儀問我仲唔去黑沙~~~
之後我話唔想去~~~~
跟住佢又話我同佢講話去= =|||
超無奈~~~
之後打打下~呀祖佢地走左得番呀ray陪我打~~~
夠鐘咪番屋企lo~~~點知落雨~~~
之後打比ck...ck話起樂進~~~叫我去搵佢~~~
之後琳琳叫我唔好去西門丁~~~
我咪頂番佢lo...
之後去搵ck~~~
孖細打比ck叫佢去西門丁~~~我同ck講話唔想去~~
之後佢話去la...撞下佢地都好....
之後打比彭曉淋問佢地係邊...佢地話係澳門番緊黎~~~
之後咪去西門丁等佢地番黎lo...
跟住食完野~~~呀祖話比我試d~~~
之後去我屋企樓梯到試~~~
跟住佢介左3 行粗ge比我~~~
之後佢叫我跟佢走= =
彭曉淋又唔比我走~~~
之後落到7樓~~~
真係頂唔順~~~坐起後樓梯到先~~~
之後佢話入去睇下呀媽起唔起到~~~
跟住佢又出番黎~~~
話呀媽落街搵我~~~
之後彭曉淋開門扶我入去~~~
跟住就唔記得lu....
之後3點幾先有番知覺~~~
咪去訓lo....
所以e+先打番日記~~~
如果可以的話真的想迷死~
可以不用那麼辛苦~~~
甚麼也是因為你而改的~~
現在你也不在~~~
但可惜我不想改~~~
因為我還想着你~~~
現在也好~~~
甚麼事也來得及時~~~
這段時可以給你考好成積~
一個月之後沒有人知會怎樣~
但我只知我還會等你的~
|