::::Tap_PL::::
暱稱: PL
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-25
朋友!?~兄弟!?
悶~
將來!?
~忘了你!?~
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 79
今日人氣: 4
累積人氣: 1744
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

又迷的一天 傷心 分類: 未分類

今日ck話過澳門~~~~

點知叫我地自己搭巴士~~~

過到去天福佢地又話去祐漢~~~

之後采佢都傻咪番番過黎氹仔~~~

跟住落pc打機~~~~

上msn  大波儀問我仲唔去黑沙~~~

之後我話唔想去~~~~

跟住佢又話我同佢講話去= =|||

超無奈~~~

之後打打下~呀祖佢地走左得番呀ray陪我打~~~

夠鐘咪番屋企lo~~~點知落雨~~~

之後打比ck...ck話起樂進~~~叫我去搵佢~~~

之後琳琳叫我唔好去西門丁~~~

我咪頂番佢lo...

之後去搵ck~~~

孖細打比ck叫佢去西門丁~~~我同ck講話唔想去~~

之後佢話去la...撞下佢地都好....

之後打比彭曉淋問佢地係邊...佢地話係澳門番緊黎~~~

之後咪去西門丁等佢地番黎lo...

跟住食完野~~~呀祖話比我試d~~~

之後去我屋企樓梯到試~~~

跟住佢介左3  行粗ge比我~~~

之後佢叫我跟佢走= =

彭曉淋又唔比我走~~~

之後落到7樓~~~

真係頂唔順~~~坐起後樓梯到先~~~

之後佢話入去睇下呀媽起唔起到~~~

跟住佢又出番黎~~~

話呀媽落街搵我~~~

之後彭曉淋開門扶我入去~~~

跟住就唔記得lu....

之後3點幾先有番知覺~~~

咪去訓lo....

所以e+先打番日記~~~

如果可以的話真的想迷死~

可以不用那麼辛苦~~~

甚麼也是因為你而改的~~

現在你也不在~~~

但可惜我不想改~~~

因為我還想着你~~~

現在也好~~~

甚麼事也來得及時~~~

這段時可以給你考好成積~

一個月之後沒有人知會怎樣~

但我只知我還會等你的~




.......... 分類: 未分類

對不起~豪~~~

是我累了你~~~

如果不是我~~你就不會這樣~~~

如果早一點~~~你不會那麼傷

我的傷比起你的傷~~~

簡直不可比~~~

我欠了你的~~~

你以後有甚麼事~~~

我一定會撐你的~~~

今天你不再是我兄弟~~~

而是我的弟弟~~~

有甚麼事我一定會出來幫你頂~~~

因為憑你這句~打了你還是否朋友~~

我地永遠都係~~~

呀馮之後~你係第二個~~

因為我有咩開心唔開心你都同我一齊過~~

一杯野飲兩份分~~

一枝煙兩份食~~~

比人打我一個食=3=

呀包講如果你冇做錯係咪比你打番~~~

e樣廳完呀寶講完已經想比你打番~~

其實比你打番~~我覺得仲未夠~~

因為冇出力打我~~~

大麻係因為唔据我唔比佢打你~~

先想搵藉口打你~~~

所以今日都是因我而起~~

唔關你事~~~

我剩係識得累人~~~

之前又係咁~e+又係咁~~~

好對唔住~~~

我知我e+講乜都冇用~~~

但只係想你地收左e句對唔住佢~~

其他野我冇諗過~~~

話我扮野都好...我都係咁講~~

好對唔住