好累~~~
今日超累=3=
凸登遲d起床廢事比我呀哥捉我去游水同打波!!!
之後打機打到5點幾~~~
我呀哥番左黎~~~係都要叫我去打波~~~
我老西都話唔去la...等到食埋~~搞掂佢就拉左我落去打波=3=
好采d賓仔開全場~~~
所以唔洗搵我黎做伴~~~
之後佢話去西門丁食野=3=
之後9點幾到=3=
琳琳仲未走=3=
but我都唔想嫁~~~
之後玩飛行棋~~~
輸最尾戈兩個要比人彈塊面~~~
之後咪玩激d lo~~~
玩抺車..win戈個彈輸戈個3個5下~~~
之後琳佢地走lu~~~
咪繼續玩埋落去~~~
彈到塊面唔洗要咁ge款~~~
之後玩彈額頭~~~
彈到超冧~~~
之後玩打手~~~
嘻他媽的~~~
好耐冇比我呀哥打過手~~~
之前細過~~~手册有一個紅字就要比佢打一下~~~
一開頭就用手~~~之後到間尺~~然後雞毛掃~~~最後係把姐~~~
我4樣都試過= =
最勁戈次係手册有6十幾個紅字~~~
佢真係攞把姐out尻我~~~
我仲記得佢out左我43下就停左~~~
我戈時隻手仲震緊~~~比佢打到=3=
之後佢竟然好似以前咁打尻我=3=
超撚冧~~~
之後呀cat黎左~~~
一齊玩= =
佢輸左..我呀哥幫佢頂~~~
佢win左我呀哥幫佢打= =
最着數係呀cat~~~最唔低係我=3=
超撚痛~~~
呀cat仲問~~~
我係咪佢細佬黎~~~
=3=
唉~~e個屋企都唔理人感受的~~~
冇解~~~日日都比人屌先安落=3=
你們這家人廳住~不要比我夠18碎~如果唔係你地就碌柒~
Ms.L很開心你和以前一樣sd信息給我
但始終還有小小不同>3<
很想好像以前一樣拖着你的手~~~
親親你的面~~~
我們處在甚麼程度呢?
朋友?還是戀人?
其實你還需要我嗎!?
我真的很想知道~~~
當看你的信息~你很關心我~
但看看你的日記~~
你好像不需要我~~~
只要你答真相給我聽
甚麼我也會接受的
無論答案好與否我也接受到
因為我太愛你了~~~
♥張詠琳
|