::::Tap_PL::::
暱稱: PL
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-25
朋友!?~兄弟!?
悶~
將來!?
~忘了你!?~
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 79
今日人氣: 4
累積人氣: 1767
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

悶悶 分類: 未分類

好累~~~

今日超累=3=

凸登遲d起床廢事比我呀哥捉我去游水同打波!!!

之後打機打到5點幾~~~

我呀哥番左黎~~~係都要叫我去打波~~~

我老西都話唔去la...等到食埋~~搞掂佢就拉左我落去打波=3=

好采d賓仔開全場~~~

所以唔洗搵我黎做伴~~~

之後佢話去西門丁食野=3=

之後9點幾到=3=

琳琳仲未走=3=

but我都唔想嫁~~~

之後玩飛行棋~~~

輸最尾戈兩個要比人彈塊面~~~

之後咪玩激d lo~~~

玩抺車..win戈個彈輸戈個3個5下~~~
之後琳佢地走lu~~~

咪繼續玩埋落去~~~

彈到塊面唔洗要咁ge款~~~

之後玩彈額頭~~~

彈到超冧~~~

之後玩打手~~~

嘻他媽的~~~

好耐冇比我呀哥打過手~~~
之前細過~~~手册有一個紅字就要比佢打一下~~~

一開頭就用手~~~之後到間尺~~然後雞毛掃~~~最後係把姐~~~

我4樣都試過= =

最勁戈次係手册有6十幾個紅字~~~
佢真係攞把姐out尻我~~~
我仲記得佢out左我43下就停左~~~

我戈時隻手仲震緊~~~比佢打到=3=

之後佢竟然好似以前咁打尻我=3=

超撚冧~~~

之後呀cat黎左~~~

一齊玩= =

佢輸左..我呀哥幫佢頂~~~

佢win左我呀哥幫佢打= =

最着數係呀cat~~~最唔低係我=3=

超撚痛~~~

呀cat仲問~~~

我係咪佢細佬黎~~~

=3=

唉~~e個屋企都唔理人感受的~~~

冇解~~~日日都比人屌先安落=3=

你們這家人廳住~不要比我夠18碎~如果唔係你地就碌柒~

Ms.L很開心你和以前一樣sd信息給我

但始終還有小小不同>3<

很想好像以前一樣拖着你的手~~~

親親你的面~~~

我們處在甚麼程度呢?

朋友?還是戀人?

其實你還需要我嗎!?

我真的很想知道~~~

當看你的信息~你很關心我~

但看看你的日記~~

你好像不需要我~~~

只要你答真相給我聽

甚麼我也會接受的

無論答案好與否我也接受到 

因為我太愛你了~~~

                      ♥張詠琳




很累的一日 分類: 未分類

唉~~~

本身今日唔諗住打日記嫁~~~

e+就黎4點了=3=

本來我一早已經熟睡了~~~

唔知邊個放隻蚊入黎間房到琴尻我=3=

痕到我起左身=3=先打日記....

今日12點幾起左身~~~

點知我呀哥送完呀cat番工~~~

叫我去游水= =|||

沈日打波打到我腰酸背痛~~~

今日仲要去游水~~~d 水有凍wo

唉~~~只好叫埋馬九一齊去=3=

只後去到d人話d水26度~~~

都係凍到西咁=3=

之後去焗son拿~~~

我叫九爺拎埋d in入去...

點知佢跌左個火機落條坑到~~~

汁唔番又驚佢爆wo=3=

咪唔焗lo~~~

之後我呀哥叫我地去玩健身~~~

做到我死下死下咁=3=

之後番屋企換3~~~

落去打波= =|||

唉~~~真辛苦=3=

之後諗住去西門丁~~~

佢話等埋佢接呀cat放工先比我地去~~~

采hi佢都傻la....

之後同tiago 九爺行過去~~~

woody同郭家希到左了~~~

去到超累~~~仲feel到有小小發燒~~~

之後同九爺走了~~~

番到屋企~~~當然唔訓住la...=v=

想等佢訓左先訓~~~

點知佢11點幾打完blog就去訓了~~~

所以我都去訓~~~直到e+= =|||

        ♥琳"可不可以不要離開我"

         "沒有你的關心"你的責駡"

    "很不慣"可否回來我身邊照顧我"

      "生病了=v=後悔沒有聽你的話"

              "沒有去看醫生"

             "現在真的很辛苦"

            "真的很和你再一起"

             "但很害怕你不想"

         "真的不想聽到你說不想"

               "分開了那麼久"

               "你還掛念我嗎"