今日母親節~~~我超早起左身~~~
唔知係咪沈日迷完之後~~~搞醒左自己~~~
之後我呀媽問我陪唔陪佢同呀婆食飯~~~
老西都話唔去la...咁早~~~
之後咪玩電腦lo~~~
唔知點解今日ge feel唔通左~~~
唔知點解~~~
之後唔記得要陪彭曉淋過mc剪頭法~~~
之後搞到粒中~~~
去銀閣搵佢地~~~
之後佢地話過栢蕙打機~~~
叫彭曉淋等佢地番黎~~~
我咪叫家拎同我一齊等lo...^^比我水左
之後同家拎落天福打機~~~
佢竟然查證~~~
= =天福原來唔收學生證所以踼左佢~~~
之後落國華打機~~~
竟然都係唔證我...證家拎~~~
好采收學生證姐~~~
之後玩灣岸~~我地5點8開始打~~~打到6點3~~~
咪去搵彭曉淋睇下佢得未lo...屌~~~佢竟然同呀祖佢地去食野唔預我地~~~
佢係得ge....
之後咪同家拎去食野lo~~~~
食到6點8~~~咪又上番去搵彭曉淋~~~都係未得= =|||
之後咪諗住帶家拎上天福樓上lo~~~
上同去我同勤叔講問佢比唔比帶學生證入黎佢始終都話唔收~~~
好采佢鍚我~~~比我地玩一陣~~~
激死我la...玩啤牌機~~~人地狂爆4條~~~
我地爆個hi=3=
之後得番7蚊~~~
咪玩埋佢~~~慢慢mi 等時間過~~~
等到想訓着~~~
之後就去彭曉淋...
佢終於得了=3=~~
佢地又番番過黎~~~
咪搭走lo~~~
之後ck問我夜晚同唔同佢地落fasion跳舞= =
我都想落呀~~~but廢事la...又累~~
佢毛飛都係想要k姐~~~
可惜我冇^_^
之後番到屋企要母親節蛋糕= =人生第一次廳到e句= =
食完之後~~~妹子問我有冇同老母過母親節~~
我話陪緊佢食飯~~~
之後佢問做乜唔出街~~~
之後我答佢我成日都唔番屋企食飯~~~
e+番去食佢已經好開心了=3=唉~~~真敗家=3=
之後ck叫我落去陪佢吹水~~~我話累唔想落~~~
佢係都要我落~~~之後咪落lo...
吹左一陣佢話去西門丁~~~
咪叫佢榨過去lo~~~
過到去得lok婆,就真,呀潤~jimmy~栢湯~~~
今日撞到超多人~~~
起信達戈到見到傻day 傻狗同埋圈詠珊~~~
番到黎又見到long長~~~傻狗~~~
之後仲撞到自華 飛機~四眼仔~老細~肥成~蕉皮~~去同華e 華敊去華風食飯~~~
跟住又撞到大家樂同卓迪~~~原來佢地幫我呀媽買飯番屋企~~~
之後我地咪走lo...去番金利達第4座樓下到坐~~
吹左一陣水~~~華仔叫我上呀ray屋企~~~
之後我話又迷牙~~~佢話係~~~跟住話佢都想試~~~
其實一d都唔好玩~~~我諗住玩多一次以後唔玩了~~~
之後冇上到繼續吹水~~~之後ck話去fasion~~~
呀潤佢地話走~~~咪跟佢地走lo.
之後諗住3個一齊上呀ray玩~~~
之後呀祖話只可以得我一個上得~~~
梗係唔上la...得我一個= =
之後就番左上黎la=3=
妹子別傷心吧~~~他不要你是他不好采~
找個好的給他看吧~~~
現在的結果是我想要的嗎!?
都是我的錯~~做成今天的局面~~
現在後悔已來不及時了~~~
真的不想做成這樣~
迷是否真的那麼好玩~
一點也不覺~但為甚麼我會這樣~
迷了7次~~還不夠!?
如果可以的話我真想迷死自己~~~
現在是真正的開心?
有你在身邊是真正的開心
沒有你在身邊是真正的不開心
♥有你便有我♥
♥no you no me♥
♥do you know?♥
|