::::Tap_PL::::
暱稱: PL
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-25
朋友!?~兄弟!?
悶~
將來!?
~忘了你!?~
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 79
今日人氣: 5
累積人氣: 1745
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

沒有你的日子 分類: 未分類

今日神咁早起左身~~~

之後起到out~~~

out到佢放上online ~~~

之後又講埋哂我唔廳ge野~~

唉~~~

之後嚇尻死我= =

我諗住打歌~~~

打唔到=3=不但只~~~仲要上唔番網~~~

之後逐個long插~~~

終於上番網~~~

之後悶得制沖涼換3~~~睇下去邊好~~~

之後叫肥彭同我上銀閣打機~~~

跟住上到去~~~

我張cccp爆埋機了~~~

諗住開番嫁rx-7~~~

諗叫佢個名~~~

唉~~~e+唔洗la...

之後打鼓~~~

打打下又諗起佢~~~

初初到9點就番屋企同佢傾msn傾到佢訓~~~

之後再出街~~~

唉~~~~

乜柒都廢哂~~~

灣岸又廢~~~打鼓都廢左~~~

之後ck話起澳門番緊黎~~~

taigo又話唔開心~~~話尻我唔陪佢= =

得佢一個唔開心咩~~~性交佢

之後咪搵埋佢去西門丁~~~

一路行一講佢點解唔開心~~~

佢話打佢條女~~~

問佢條女係咪唔中意佢~~

佢條女答佢話中意佢~~~

= =up埋哂d廢話~~~

之後又話我同佢~~~

唉~~~

兩個中意的都唔可以起埋一齊~~~!?

甚麼意思~~~

她跟本已不喜歡我~~~

唉~唔好提~

之後去到西門丁~~~

有兩條鬼婆~~~條撚樣起到望= =

屌佢老母= =

之後呀祖佢地黎左~~~

然後ck佢地之後先黎~~~

孖細又問佢起邊la= =屌~~真煩~

原來ck攞左佢地部車黎搾= =|||

之後佢地走左~ck又話走但係又講唔到去邊~~

之後去到金利達第4坐樓下坐~~~

終於忍唔住= =要走la=3=

之後番到黎呀祖佢地榨住換糖水= =

問佢地做乜起到食~~~

佢話上左我屋企但係狗女唔歡迎佢地~~

所以佢地走~~~

之後咪番上去lo....

今日就係咁了=v=

討厭你這位苦情人~~~

甚麼要這樣~~~

這叫愛我!?

我不覺得~~~

你說你還喜歡我~~~

但為甚麼還要分開~~~

難道相愛的人不可一起!?

但還是你跟本在玩弄我對你的愛!-!

愛你變成恨你~

你知道嗎!?

~跟本不能當你朋友看待~

                            >_<




我係敗家仔=3= 分類: 未分類

今日母親節~~~我超早起左身~~~

唔知係咪沈日迷完之後~~~搞醒左自己~~~

之後我呀媽問我陪唔陪佢同呀婆食飯~~~

老西都話唔去la...咁早~~~

之後咪玩電腦lo~~~

唔知點解今日ge feel唔通左~~~

唔知點解~~~

之後唔記得要陪彭曉淋過mc剪頭法~~~

之後搞到粒中~~~

去銀閣搵佢地~~~

之後佢地話過栢蕙打機~~~

叫彭曉淋等佢地番黎~~~

我咪叫家拎同我一齊等lo...^^比我水左

之後同家拎落天福打機~~~

佢竟然查證~~~

= =天福原來唔收學生證所以踼左佢~~~

之後落國華打機~~~

竟然都係唔證我...證家拎~~~

好采收學生證姐~~~

之後玩灣岸~~我地5點8開始打~~~打到6點3~~~

咪去搵彭曉淋睇下佢得未lo...屌~~~佢竟然同呀祖佢地去食野唔預我地~~~

佢係得ge....

之後咪同家拎去食野lo~~~~

食到6點8~~~咪又上番去搵彭曉淋~~~都係未得= =|||

之後咪諗住帶家拎上天福樓上lo~~~

上同去我同勤叔講問佢比唔比帶學生證入黎佢始終都話唔收~~~

好采佢鍚我~~~比我地玩一陣~~~

激死我la...玩啤牌機~~~人地狂爆4條~~~

我地爆個hi=3=

之後得番7蚊~~~

咪玩埋佢~~~慢慢mi  等時間過~~~

等到想訓着~~~

之後就去彭曉淋...

佢終於得了=3=~~

佢地又番番過黎~~~

咪搭走lo~~~

之後ck問我夜晚同唔同佢地落fasion跳舞= =

我都想落呀~~~but廢事la...又累~~

佢毛飛都係想要k姐~~~

可惜我冇^_^

之後番到屋企要母親節蛋糕= =人生第一次廳到e句= =

食完之後~~~妹子問我有冇同老母過母親節~~

我話陪緊佢食飯~~~

之後佢問做乜唔出街~~~

之後我答佢我成日都唔番屋企食飯~~~

e+番去食佢已經好開心了=3=唉~~~真敗家=3=

之後ck叫我落去陪佢吹水~~~我話累唔想落~~~

佢係都要我落~~~之後咪落lo...

吹左一陣佢話去西門丁~~~

咪叫佢榨過去lo~~~

過到去得lok婆,就真,呀潤~jimmy~栢湯~~~

今日撞到超多人~~~

起信達戈到見到傻day 傻狗同埋圈詠珊~~~

番到黎又見到long長~~~傻狗~~~

之後仲撞到自華  飛機~四眼仔~老細~肥成~蕉皮~~去同華e 華敊去華風食飯~~~

跟住又撞到大家樂同卓迪~~~原來佢地幫我呀媽買飯番屋企~~~

之後我地咪走lo...去番金利達第4座樓下到坐~~

吹左一陣水~~~華仔叫我上呀ray屋企~~~

之後我話又迷牙~~~佢話係~~~跟住話佢都想試~~~

其實一d都唔好玩~~~我諗住玩多一次以後唔玩了~~~

之後冇上到繼續吹水~~~之後ck話去fasion~~~

呀潤佢地話走~~~咪跟佢地走lo.

之後諗住3個一齊上呀ray玩~~~

之後呀祖話只可以得我一個上得~~~

梗係唔上la...得我一個= =

之後就番左上黎la=3=

妹子別傷心吧~~~他不要你是他不好采~

找個好的給他看吧~~~

現在的結果是我想要的嗎!?

都是我的錯~~做成今天的局面~~

現在後悔已來不及時了~~~

真的不想做成這樣~

迷是否真的那麼好玩~

一點也不覺~但為甚麼我會這樣~

迷了7次~~還不夠!?

如果可以的話我真想迷死自己~~~

現在是真正的開心?

有你在身邊是真正的開心

沒有你在身邊是真正的不開心

♥有你便有我♥

♥no you no me♥

♥do you know?♥