::::Tap_PL::::
暱稱: PL
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-25
朋友!?~兄弟!?
悶~
將來!?
~忘了你!?~
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 79
今日人氣: 3
累積人氣: 1762
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008-06-09 分類: 未分類

今日同以前一樣6點幾訓~中午3點幾起身~~~

一樣廳歌~個重音開始壞~~~

我以前開4分1戈時會有重音~~

但係e+要開左一半先廳到重音~~~

砵=3=

確定左廳日真係同九爺去剪頭法~~~

所以不要落雨~~~~

岩岩廳完佢首串燒~~~

佢話跑左馬~~~= =|||

之後教佢數拍子~~

佢話去訓廳日先訓~~~

一開頭都冇人教我數拍子=3=

cof剩係教我唱完ge第一拍就入歌~

劉兄都咁教我=v=

我都係用e句教九爺~

佢可能因為e句野先搞到佢跑馬==

所以我要糾正番佢=3=

其實我有咩料教人a=v=

教一個走~教第二個~走第二個~九爺如果都走~

我就唔會再叫人玩打歌~哂氣的

呀馮同sek子都打得唔錯嫁~

又冇lala唔打=3=

九爺就差d=3=所以要菊行佢先

訓教~期待廳日剪到個柒頭吧!

 



目標!?是甚麼? 分類: 未分類

好狠攰~~~~

訓教d時間開始正常番=v=

沈晚彤彤話我真係鬼仔=v=

話我訓教d時間係同佢調轉的~

唉~~~成個半星k冇出街~~~

出面唔知點le~~~

好耐冇去過西門丁~~~

好耐冇上過銀閣~~~

唉唔知打乜野好。

現實如同幻覺只不過係差一線

祈求每晚相約與你夢中相見

試問人生戀愛又會有多小幻變

無論快樂緣份結束局面人定勝天

愛得起輸得起最重要係識愛自己

感情濃變淡人生無謂要生生死死

遺憾愁離沒法相約廝守終生伴你

懷愐過去忘記失戀傷痛眾人自欺