|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-06-09 |
分類: 未分類 |
今日同以前一樣6點幾訓~中午3點幾起身~~~
一樣廳歌~個重音開始壞~~~
我以前開4分1戈時會有重音~~
但係e+要開左一半先廳到重音~~~
砵=3=
確定左廳日真係同九爺去剪頭法~~~
所以不要落雨~~~~
岩岩廳完佢首串燒~~~
佢話跑左馬~~~= =|||
之後教佢數拍子~~
佢話去訓廳日先訓~~~
一開頭都冇人教我數拍子=3=
cof剩係教我唱完ge第一拍就入歌~
劉兄都咁教我=v=
我都係用e句教九爺~
佢可能因為e句野先搞到佢跑馬==
所以我要糾正番佢=3=
其實我有咩料教人a=v=
教一個走~教第二個~走第二個~九爺如果都走~
我就唔會再叫人玩打歌~哂氣的
呀馮同sek子都打得唔錯嫁~
又冇lala唔打=3=
九爺就差d=3=所以要菊行佢先
訓教~期待廳日剪到個柒頭吧!
|
| 目標!?是甚麼? |
分類: 未分類 |
好狠攰~~~~
訓教d時間開始正常番=v=
沈晚彤彤話我真係鬼仔=v=
話我訓教d時間係同佢調轉的~
唉~~~成個半星k冇出街~~~
出面唔知點le~~~
好耐冇去過西門丁~~~
好耐冇上過銀閣~~~
唉唔知打乜野好。
現實如同幻覺只不過係差一線
祈求每晚相約與你夢中相見
試問人生戀愛又會有多小幻變
無論快樂緣份結束局面人定勝天
愛得起輸得起最重要係識愛自己
感情濃變淡人生無謂要生生死死
遺憾愁離沒法相約廝守終生伴你
懷愐過去忘記失戀傷痛眾人自欺
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 27 | » |