自從戈日之後~~~
成班氹仔人開始散哂~~~
我d野廢事提la~
ck!?起msn到又唔知同大麻講左d乜= =
想料交打咁~
煩柒!~~~
硬係好唔舒服~~~成班人鬼打鬼咁撚樣~
我又唔出得聲wo~ma the fk= =
e+幾日係咁落雨~想搵大麻同ck佢地都唔撚得= =
沈日諗住出黎嫁ma~點知又落雨~
大佬自閉左5日la老母~~~
幾時先唔落雨~~~~
今日睇戲睇到點幾先訓~
7點幾先起身~
tiago打過比我都唔知~_~
^^我呀哥諗住打比我叫我同佢落銀閣玩啤牌機~
好采我累得制廳唔到~如果唔係就67=3=
今晚唔知點解特別寂寞=v=
搞到我e+又唔知做乜好=3=
好撚柒悶~~~廳日搵下ck先...
希望廳日唔好落雨la...
同呀潘傾計~~佢同我講d野好似一個人~~~
搞到我好撚憎佢~~~~
忽然覺得我同馬九起e方面好似同一類人=3=
真心人同花心人ge比例係1比10
假如你以真心人ge身份同一個花心人行~
你比佢hurt左~那你想不想變花心人呢?
一個真心人變花心人的話~下個又會同一個答~真心變花心~
再係咁的話1比10ge比例就可能2比30以上~
所以我想講無論如何都唔好變花心人a...各位=v=
唉~悶到要up e d野~
好掛住老鼠講戈句~
歡迎點擊澳門新世代娛樂論壇網址係www.ngm-mix.com
唉~世代都汁左=3=
冇野好再講
|