住了熊的森林
love21G
暱稱: 披著人皮的熊
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-07-19
2012-07-11
2012-07-05
2012-03-16
2012-03-13
文章分類
全部 (213)
鏡花水緣 (11)
xx有鬼 (3)
"鴻"出末屬性 (14)
巴黎鐵塔...倒轉再倒轉 (1)
生活啦 生活都要改名子 馬的 (4)
創作之魂 (2)
無聊寫寫 (9)
墓。緣 (2)
未分類 (167)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 213
留言總數: 159
今日人氣: 6
累積人氣: 3747
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 9 日  星期三   晴天


2009-09-09 分類: 無聊寫寫

  真係好奈都無覺得時間係咁吾夠用,若果,只係因為時間少,吾夠去用ge話.都吾係一個太大ge問題,因為到底,自己都知仲會有幾多本錢.我怕ge係吾知時間幾時會用完.所以,每一日都係最後的一天.

  只係,我今日ge最後.都只係得我一個人.宜家播緊周董ge黑色幽默,到底係笑緊我,定只係巧合.?

  又係一個問題.自己其實係點呢?一個灰色主義者?的確有咁ge特質,但係應該吾係.樂觀?更加談不上.好人?我吾係.衰人?我仲未算.君子?我吾敢當.小人?我否認.神經質?或者啦.活潑好動?識我ge人,就知一定吾係.沉默?如果係ge話,就吾洗由細到大都比人話中意吹水.咁,我到底算咩?或者,只係寂寞.

  嗯,黎緊呢一排,差吾多我ge好友都生日.就連我自己都係.第一個十八,本先應該係好開心.但係到宜家,我又想問自己,到底開心d咩?發現係無解.就好似聖誕節,耶穌生日,點解收禮物ge係我地?我咁樣講一講.又可能有好多人覺得又好似係咁喎.切,有咁諗法ge人,只不過係無自己主見.嗯,而我,自己都欠缺主見呢一樣野.呢一世仔,就係有恆心同衝動要去做ge事,仲要做好埋ge,真係十只手指都用吾晒.然而,我發覺戈d我主動ge事,永遠ge結局,都係不如人意.反而,有時隨風而去ge時候,仲樂得輕鬆.

  但係,世事偏偏係咁,麻煩永遠都係自己找上門.我吾主動,佢地就會主動.咩麻煩,我係呢一到就吾講.都吾算係d咩大件事.其實,我連自己發生左咩事,都吾係太清楚.太快,自己都仲未清醒到,就已經發生完.嗯,世界真係好快.時間真係吾夠,但係,此時此刻,我卻仲係到浪費時間,因為,我覺得其實都無咩大不了姐.或者我真係個腦有問題啦,痴痴地,都算啦.無所謂.

  反正,一夢驚慌又一夢.發左一個惡夢ge話,咪當夢魘算lo.水滸傳入邊ge英雄豪傑講得無錯"十八年後,又係一條好漢"誰怕誰?

  仲有一個問題,有無諗過.有一日,你可能會發一個永遠都吾會遠,亦都醒吾到ge夢?



2009 年 9 月 8 日  星期二   晴天


無論係膠紙座定係擦膠,你都係一塊膠 分類: 未分類

  今天和如常一樣,都是如常地回校.自己因為一點事,其實心情都不太好.再進一步,一想到坐在我隔壁的那一塊膠.我的心又再一次沉重下去.這是第二個星期的第二天,的確是慢慢的打開了心扉.的確如此,只是打開心扉的卻不是我.

  而是一塊膠......//廣告:給你一塊好膠!!(舉起母指)

  開始的頭兩天,由"它"一開始"放"在我隔壁的時候,我就已經知......

(閱讀全文)



2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天


第三回....挂~ 分類: 鏡花水緣

  佷久很久沒有連載過的"鏡花水緣".突然又想寫一寫.不然我想,它也會感到寂寞的......

  我拍一拍她的臉蛋,道"喂~該起床囉."

  "嗯~媽,給我多睡一會就好了,就一會就好......"就說罷,被子蓋過頭,又一沉睡過去了.

  我當時是挺無奈的,可是就這一個女的在我家睡,一會倩情回到家,我都不知到該怎樣的和她解釋才好.說起來才想到,今天她要到那裡去呢.明明約好晚上一起食飯的&......

(閱讀全文)



2009-09-04 分類: 未分類

第三天

但就好像過了三十年一樣

真是度日如年.今天中午還是自己一個

坐在我旁的那個新生

就快把我逼得發瘋

明明沒有和他說話

他卻一直在說,你懂不懂看人面色的吔?

看到了我不理你,就知道我不想和你說話了吧

你為什麼還要一直說......一直說......一直......

你一直說都沒關係

但是最大的問......

(閱讀全文)



2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


2009-09-02 分類: 無聊寫寫

這幾日的感覺都糟透了......

不知為何

總是好像缺少了什麼的

至從那時起

心就不過得那麼的舒服

悶著悶著的

經前緊張?

到底我是怎樣了......

算了

我不再裝了.

===================================================================================================......

(閱讀全文)