用最真誠的心 讓愛變得簡單

 不然間發現自己 已深深愛上你 

 
 
lth4433

暱稱: 阿郎
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

xanga
財政赤字
測驗
完成
無奈


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結


:: To My Love! ::

我從不說跟你什麼天荒地老,海枯石爛? 因為天根本不會荒,地不會老! 海不會枯,石不會爛! 一切只需是從心,而不需要說出口! 你明白嗎?


RSS Feed
2005 年 11 月 4 日  星期五 晴天

 

 

很累的一天...

  今日又係一早返學,測英文~ 好似好勁咁,成份卷做哂 ~ 之後測完先知梁定佢地無耳機! 拿拿聲打比佢啦~ 但已經領死了╮(-v-")╭... 咁同孫孫,阿欣,梁家怡,winky,家銘,威廉佢地企左係學校出面條路求吹水=.= 吹左4個字... 11:20先叫散水! 本想返屋企,但佢地全部都話上L.K... 想得返我同梁家怡兩個落葵芳.... no way=0= 上埋荔景~威廉同梁家怡先係天做地設的一對,我無行嫁啦 咁上到去L.K地鐵站,阿欣看來係上孫孫度~ 咁我同家銘,威廉落M.T.R,佢2個走埋... 得返我一個返去=..= 無啦啦用左$2.4,但好抵!! 返去立即飲左鑵汽水,烤左個包食~ 因為今日好似病好多了~ 之後睇美國處男4,都ok啦... 邊食飯盒邊同孫孫玩icq~ 吹吹下又見頭痛... 咁就唔知點咁係電腦前訓左... 咁個對話就不了了知了=0= 7點到先醒... 沖涼食飯,又躲左入去睇戲。 睇智能殺機,雖然我估到哂佢d劇情... 但也不失為一部好戲!! 之後睇完都唔多夠喉,再睇多套朱古力掌門人,又係估到哂佢講咩.... d部戲不大好睇= =" 睇完已經12點了 ... 真係話都無咁快呀~! 咁睇報紙~ 片我阿媽去zzz... 又返來對住個電腦囉  本來想而家睇埋套害匙的,但食左藥個人又好累了.... 還是又變豬去吧!

刊登時間︰2005-11-05 01:58 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                    

2005 年 11 月 3 日  星期四 晴天

 

 

不舒服...

  昨晚又通頂.... 又要溫書... 又對住個icq... 又sms... 浪費左好多時間~0~" 搞到成4點先溫哂去zzz... 今早返去測驗,中文先... 我主攻果d佢一題都唔出... 重要得半個鐘! 做得好快=.=a 重有時間比我覆一次就夠鐘~ 之後chem.. 一早已經知唔掂,所以無溫過~ 做哂d mc,咪係咁開風扇囉(吹!)... 問你死未... miss au睇我份卷... 用一個好可惜o既眼神望住我... 你睇我唔到... 我睇係唔到=0= 之後測完孫孫同梁定佢地一早測完走哂... 咁同屏屏一齊走人~ 送左佢搭車~ 返屋企... 一返去都係無人= = 又係食公仔面... 啪左兩粒必理痛... 昨日已經打潟哂d咳水... 索性藥都唔食.... 止左頭痛就去訓... 12:30訓到4:00.... 食左半個黑蕉炸雞扒飯就再食左2粒必理痛左訓過... 到7點再起身.... 食埋餘下果半=.= 沖涼打日記.... 訓左咁耐個人好似好左點.... 但又發燒中= ="

刊登時間︰2005-11-03 08:56 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                    

2005 年 11 月 2 日  星期三 晴天

 

 

病重..

  今日又係咁咳... 一邊測驗一邊咳... 好忙=.=  測bio淨左成半個鐘,同家銘sms~ 測哂走人同梁定佢地閃左,班死仔係度玩野.... 我行後小小又話我掛住溝女=..= 返左屋企無人,睇左陣電影,老媽子打返來話有人幫阿婆裝熱水爐..唔返... 咳到我就死咁... 自己落左樓下睇醫生,睇完返去飲左幾啖奶就食藥訓覺... 一訓就訓左3個幾鐘...但差唔多30分鐘咳醒一次... 4點幾起身... 好似發燒... 量一量燒到38.2.... 咩藥來的呀! 睇左成百蚊整返病我! 無耐阿峄打來... 好快就cut左佢線! 之後同孫孫sms左陣,佢話食完藥發燒是正常的喔=0= 我差點扔左d藥... 佢無啦啦又無覆我。咁溫書... 好辛苦= =" 次次都係測驗考試先病到咁..... 咁6點到又訓過.... 又訓左兩個幾鐘...... 可能已經2晚通頂的關係吧=0=" 起來食飯打日記.... 中文溫得一課... 但要測7課= =" 看來今晚都係通頂啦.......

刊登時間︰2005-11-02 08:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                    

2005 年 11 月 1 日  星期二 晴天

 

 

好忙=.=

  今日好忙! 明天要測驗了... 學校的事沒什麼好講! 放左學吹左陣水就返去溫maths! 之後zzz.. 6:00起來再溫! 7:25出門口! 行落T.W補maths~ 行左差唔多40分鐘,比以前慢左... 去到孫孫同非非都到左~吹左陣水就入得,但都等左好耐下=0= 上堂係咁咳.. 今日終於病左... 上星期已經有小小嫁啦,到昨晚通頂幫孫孫趕起份電腦功課做到成3點! 今日跟手就病=..= 本來補到9:30的,但因為遲上堂,加上隻碟壞壞地... 10:00先放得~0~"

  then,送孫孫返屋企! 非非又跟著來=0= 真不識趣喔~ 咁到左L.K孫孫竟然好直接咁話佢好無主見= =" 咁佢走左人,我送埋佢返去。佢話我好咁火爆... 佢不會無原無故咁講的! 我不是火爆... 我性格一向也比較衝動,最近心情又唔多好先係咁姐.... 咁送左佢返去已經成10:30,趕住返去溫書,係咁跑返去,隻腳重未好得哂... 有排都唔洗跑步了,孫孫重好開心咁講話我唔會冷親了=3= 跑完咳到無命... 食飯沖涼再溫書!

  無謂人仍然死唔收口... 我不會作任何回應了~ 無謂別人看來我很火爆啦~0~ 要講便由得他自己吹下去吧,反正他永遠也是對的=0=~

刊登時間︰2005-11-02 01:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                    

2005 年 10 月 31 日  星期一 晴天

 

 

病病地=.=

  今日起身同老媽子去左食早餐,食完返屋企溫書~ 但溫唔入呀><" 咁食左午餐去左zzz.. 咁起左身再溫,但係都係一樣... 可能今日有小小作感冒=..= 咁7點到去左跑步,跑到去孫孫樓下有個人無啦啦衝出來= = 撞埋一舊.. 搞到我又拉親左腳.. 剛剛先好返炸\ . /  咁逼住返去啦.. 沖涼食飯打日記囉=0= 今日真係好快過...

  曾某人咁鐘意睇表演~ 我係唔講呀~ 吹咩  ╮(~3~)╭ 想我比你玩!? 食吧~ 本日記閒人與狗不得內進呀~!

刊登時間︰2005-10-31 08:26 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]