累累累...
好累呀...
日日都好多野做..
都唔可以似放暑假柑輕鬆啦...
不過星期日就幾好玩..
下星期再來!
星期三~四放假~ 有得休息下了~
---------------------------------------------
壁報的同學辛苦了~原本我想番去幫手..
不過..過左...算啦...
希望版報拿獎~
神州7號
有錢唔去搞下三聚氰氨件事...
仲搞d咩x神州7號~這樣就可以 所謂的"榮耀"?
恥辱終究是恥辱...
發表時間:2008-09-29 01:54 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
MORE...
最新日誌
日誌分類
訪客留言
最近訪客
我的好友