maggie0110
暱稱: ╳˚﹏↗Maggie ˚''◇─┼*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉XANGA喇**
正式上課!!
ECA宣傳..
游水+去YOYO屋企!
終於可以番約團喇..
文章分類
全部 (304)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
MY PET
adopt your own virtual pet!
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 14 日  星期五   陰天

初步分班結果?! 不安

今日番去學校註冊,遲左番去,
但係都唔會有人鬧..哈哈!!
番到去果陣,紀榮諾行我前面,
佢就咁行左入去,我本來都諗住行架喇,
但係ms cheung問紀榮諾:
What can I help you??
哈哈﹏聰明既我,梗係即刻話may I come in啦!! 

跟住就填下form,9點幾就走得,
不過我地番左喺304度hea,
話晒都係最後一日喇﹏
跟住阿卒佢地上黎,
話朱sir果度有d分班既消息,
梗係即刻落去DT室搵佢啦∼

落到去,我地搶左佢張分班表黎睇,
我去3B班呀...
我知道入左3B既仲有:
翟青.媽咪.cookie.伊琳.
陳顯宏.hugo.ella.jammy.
溫諾.文希.冬如.諾希.柏詠.如如.
carol.梓嫣.雅琳.mandy.
patrick.benny.nuke.
有d唔記得喇!!有21個2D...

3D班既有april.曉君.stupid.
阿朱.卒.思慧.kamo.cathy.盈盈.
陳浩然.joyce.manyee.
仲有d又唔記得∼有22個2D...
不過呢個只係初步既結果,
可能會有變既......

好啦﹏睇完呢個分班之後,
去左同ms yang影相,
佢教中文真係教得好好呢﹏
跟住我就同cookie一齊搭輕鐵番屋企lu﹏

P.S.係喎﹏唔記得左講呢﹏鄒yaya同冬如既新髮型真係好索呢!!
仲有呀,唔該媽咪sd左《東方茱麗葉》比我呀!!

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天

迎接暑假!!!

今日瞓到12點幾先起身,
之後就開始做暑期作業,
進度都唔錯..哈哈哈!!!
不過maths都係有d唔識,
成日係咁skip去下一版∼

做到4點幾,諗住打下日記啦﹏
點知入唔到喎∼咁所以就冇打喇...
但係後來我發現左樣野,
原來係可以打喺Microsoft  Word先,
跟住save左佢..第日先copy落黎∼
[[ told by Yoyo ]]
真的太笨了!!!

好啦﹏夜晚就約左Yoyo一家去稻香食飯,
食左好多野,但係最重要都唔係呢樣,
係我同Yoyo已經定左暑假既時間表,
因為佢暑假會過黎住...
等我講下我地個所謂既時間表啦:
-----------------------------------------------
早上06:00--梗係仲瞓緊覺啦﹏
  07:00--瞓..
  08:00--瞓..
  09:00--瞓..
  10:00--瞓..
  11:00--瞓..

中午12:00--終於起身喇!!
  13:00--lunch時間﹏
  14:00--做功課+打日記∼
  15:00--做功課+打日記∼
  16:00--做運動!!!(例如:跳繩.玩呼拉圈等等)
  17:00--特別活動﹏(例如:整蛋糕.搵d野黎玩啦)  
  18:00--沖涼﹏
  
晚上19:00--食飯∼
  20:00--1路傾計..1路睇電視..
  20:30--入房睇《惡作劇之吻》或《惡魔在身邊》
  10:30--靈修...
  11:30--瞓落張床,但唔係瞓覺!!
  12:30--繼續傾計!!!

凌晨02:00--岩岩傾完計,可以瞓覺lu∼

_______________________________________________

唔..我諗我地暑假都應該會幾開心既﹏
哈!哈!哈!哈!
跟住我地又教我地既父母1d新潮既用語,
例如:淆底.屈機.O嘴.
好搞笑呀﹏佢地都估唔到d意思,
估既答案仲好無聊架∼

食完飯就番屋企lu...
P.S. Yoyo你星期二可以過黎架喇!!

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天

結業禮--F.2真的完結了!! 感動

今日就係結業禮喇﹏亦即係F.2既最後一日,
好唔捨得呀∼不過時間真係唔等人架!!

今朝勁早起左身,但係番9點喎∼
咁就喺度玩電腦,唔得呀﹏
C朗真係好型呢!!!
唉﹏我掛住搵佢D圖片,
搞到差D遲到呀﹏
不過唔緊要,我搭輕鐵果陣見到嘉敏同阿娟,
原來佢地又係咁遲喎!!
但係我地仲要慢慢行,無所謂啦,
都冇人理架啦!!

咁番到學校之後呢﹏Mr Leung喺度點名,
派番份maths卷,咁我地就落去hall喇!!
嘻嘻﹏好野呀..好多人去左攞獎,
我有得同creamy坐喎..
唔使驚悶啦!!不過後面有個豬康=_=""
首先呢﹏就要唱下詩歌同校歌...
唔好意思呀﹏Professor Wong講野果陣有d眼瞓∼

好野﹏終於到重頭戲喇∼
頒獎禮正式開始!!!
嘩﹏2D班好多model student呀∼
我都有幻想過可能學校計錯分,
其實我係model student,
跟住無啦啦叫我上台攞獎,
wakaka∼唔好發夢啦!!
唔緊要啦﹏我下年一定會努力,
同咁多位一齊上台攞獎架!!

結業禮完左之後,我地就上番去304室,
派成績表,原來我既平均分係:79.51
如果有得4捨5入就好喇!!
跟住我地就影班相,
真係好唔捨得呀∼2D既同學仔,
我唔會唔記得你地架!!
就算我地分左去邊班都好啦,
我地永遠都係好朋友呀∼

哈哈﹏放左學之後,
好開心呀﹏可以同到daddy合照呀!!
仲有1張係媽咪同daddy含情脈脈地對望架..XDD""'
影完相就去左搵媽咪(真果個..)去食野,
食完野就去攞眼鏡,係呀﹏我換左眼鏡喇∼

跟住又番左學校買舊書,
見到carol佢地,
哈哈﹏玩到癲晒!!!
原來carol真係kai架∼
等左好耐,終於可以入得去喇﹏
但係已經好熱喇!!
跟住入到去,嘩﹏好多人呀∼
仲要同人搶書,原來買舊書都幾好玩喎!!
哈哈﹏不過就算開左冷氣都好似冇開咁∼
買完lu∼好熱呀..就黎熱死!!

買完書,喺202 hea左好耐,
5點幾去OK食野,
唔..豆腐味雪糕真係好好味呀!!
不過我冇要到個雪糕筒,
要左果d雪糕杯,要$6...
食果陣又係咁笑,因為有阿朱喺度呀..XDD""
食完就番屋企喇∼

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]