| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 10 日 星期一  | |
|
世界盃萬歲!!!! |
|
嘩﹏世界盃決賽殺到黎喇!!!
意大利對法國,我係捧意大利既∼
不過都唔知係唔係路既..
開波7分鐘法國就有球12碼,
我就覺得呢個應該係法國既策略黎既﹏
成日安排d球員推個波入禁區,
然後就喺咁跑入去,
博對方既球員情急之下犯規,
呢招真係絕呀!!!!!!
好啦﹏咁呢球12碼就係由施丹主射既,
都唔知係唔小心定係特登呢,
個波中完楣都入喎﹏真係不愧為一代球王呀∼
不過我捧意大利嘛﹏所以都希望佢地快d入番球啦!!
好彩意大利都不負我所望,喺19分鐘入番球,
仲要係之前喺禁區kick到法國果個馬特拉斯,
咁今次就算係將功贖罪啦!!
兩軍打加時都冇入波,要用最殘忍既方法決勝負---12碼!!!!!
不過值得一提既係:喺加時既下半場,
有一個經典既場面大家係唔可以錯過既﹏
施丹被馬特拉斯喺後面攬一攬,
點知佢就好大反應,竟然用頭黎撞落馬特拉斯個心口度,
馬特拉斯即刻跌低,可想而知當時施丹既力度真係好勁∼
結果施丹就梗係要比球證以紅牌趕出場,
令到施丹既足球生涯畫上左唔完美既句號﹏
講番12碼先﹏意大利好勁呀!!
5球全中!!相反法國因為查斯古特射失,
最終意大利以5:3既12碼撃敗法國,
捧走左2006世界盃既冠軍,
而今屆既世界盃亦都曲終人散lu∼
其實我覺得意大利同法國都一樣咁好波,
但係意大利比法國更加需要呢個世界盃冠軍,
因為意甲有4個球會都面對【假波醜聞】既困擾,
仲要比人降班,意大利既球壇真係受好大既影響,
所以拎番個世界盃冠軍,應該可以令到佢地既足球事業有番d起色!!
anyway﹏今屆既世界盃已經完結左,
我而家既心情真係百感交集,
既興奮,但係又好失落喎!!
唯有期待住4年之後既世界盃啦∼
仲唔快d留言俾我?! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 9 日 星期日  | |
|
準備班會活動!!!! |
|
今日起身之後,屋企人去完飲茶,
跟住就黎左我屋企,我要整個powerpoint呀,
因為我同april聽日會唱歌!!
趁住今晚會打世界盃決賽,
所以我地唱d有關足球既歌∼
好啦..開始整喇∼
原來d圖片都幾難搵架喎!!
哈哈﹏搵得最多梗係C朗啦∼
不過做人就唔可以咁偏心既..
所以都要搵番d其他球星既相!!
搞到9:00,食pizza!!
唔..好味呀∼食完又要繼續開工﹏
都搞得7788架喇!!
真係整得幾好﹏不過都係要多謝我既表哥表妹咁幫得手,
如果得我一個人一定唔得啦∼
跟住仲要cut歌..
點知又驚學校聽唔到,
搞到要錄低d歌!!
嘩﹏我果然係一個電子白痴∼
淨係搞個mp3都搞左咁耐,
仲話個mp3係自己架喎!!
終於都搞掂晒喇∼2點鐘..
世界盃決賽正式開始,即係冇得瞓......
仲唔快d留言俾我?! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 8 日 星期六  | |
|
終於可以番約團喇﹏ |
|
wakaka﹏今日可以番約團喇!!
番到去之後,今日得番d F.1同F.2喺SAC,
以後約團就靠我地架喇∼
今日首先就玩拍賣遊戲,我地用左$3300黎買左教會暑期班,
幾勁!!!哈哈﹏之後就有d分享啦∼
好開心呀﹏simone整左啫喱糖呀!!
我同阿朱都冇去洗手,所以可以食好多呀∼
哈哈﹏唔緊要啦∼
「大菌食細菌,細菌當補品」嘛!!
約團完左之後,我諗住去買暑期作業,
唔該晒stupid陪我去呀∼
好啦﹏咁我地就行過去市中心,
諗住去商務買,點知冇英文喎,
聽聞最後一本好似係比april買左......
咁所以我地就去正豐喇""
[[$5.7幫助你更快完成!!!]]
我地見到本英文成三十幾蚊,
貴左喎﹏跟住個sales就話:
「但係我地呢本有答案架喎,可以幫助你更快完成呀!!」
聽完呢句之後,我地就更加下定決心要買呢本咁【物超所值】既暑期作業喇﹏
不過因為正豐冇maths,所以我地又要去番商務喇∼
2個kai子喺度行黎行去,
終於都買到喇﹏真係唔該晒stupid呀,
我真係覺得超搞gag呀!!
買完之後,我就去yoyo屋企食飯!!
搭輕鐵果陣,見到我表哥個fd,
同佢講下波,原來佢又係鍾意C朗架∼
哈哈﹏又多一個fans喇∼
去到yoyo屋企lu﹏
又係喺度玩下電腦啦,
係喎﹏我同april星期一會唱歌呀,
哈哈∼一定好好玩呀!!
跟住食完飯,好搞笑,
我地喺度玩踢波!!!
都好耐冇玩過喇∼又回復童真!!
玩到10幾就走喇﹏點解咁早??
因為今晚仲有波睇嘛!!
3點鐘起身睇波:葡萄牙對德國!!
其實我都估到葡萄牙會輸架喇∼
因為始終德國都係勁d﹏
好啦..打完上半場都係0:0
下半場開波之後,德國果個舒韋恩史迪加,
入左球好令既世界波,
咁冇野好講啦,佢射得咁好∼
但係最無奈既係:葡萄牙既比堤竟然射番入自己龍門>.<""
唉﹏無啦啦2:0,搞到冇晒心機啦!!
之後果個舒韋恩史迪加又再射多球世界波,
3:0...葡萄牙冇喇﹏
不過都希望佢可以破到蛋啦!!
終於紐奴高美斯入番粒,唔使輸得咁樣衰嘛∼
其實C朗有球罰球射得都幾好架,
不過簡尼實在太勁喇﹏咁都撲到...
完場lu﹏球場上淨番d德國球員等拎獎牌,
葡萄牙果d就全部唔見晒,我諗係去晒更衣室掛∼
唉﹏葡萄牙又輸多場喇!!
不過其實佢地已經好叻架喇,
入到4強∼無論點都好,
我都會支持葡萄牙架,
因為有C朗嘛..XDD""'
仲唔快d留言俾我?! |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 102 | »
|