maggie0110
暱稱: ╳˚﹏↗Maggie ˚''◇─┼*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉XANGA喇**
正式上課!!
ECA宣傳..
游水+去YOYO屋企!
終於可以番約團喇..
文章分類
全部 (304)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
MY PET
adopt your own virtual pet!
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 4 日  星期二   晴天

睇音樂劇﹏

今日係試後活動既第一日,睇音樂劇﹏
睇之前Mr Wong黎搵人,
好搞笑呀﹏佢問男女班長喺邊,
今日曉君冇番,跟住佢又問主席同副主席,
最搞笑係:你地班邊個考第一呀??
哈哈﹏我地個個都望住carol!!!
之後我地就落去Hall睇喇∼
都幾好睇呀,叫做[[再見灰姑娘]],
都幾搞笑架∼d人唱歌又好聽..

睇完之後,就要去prefect既interview,
thx茄茄呀,借左副眼鏡比我,
係咪睇落有多d殺氣,冇咁kai呢?!
哈哈﹏之後等左好耐,同好多人吹下水咁,
原來都幾好人去interview喎∼
到我喇﹏有2個head prefect見我,
一黎就叫我自我介紹一下...
跟住梗係要問下點解想做prefect啦..
又問下一d假設性既問題啦∼
我覺得都ok既,應該冇乜問題掛?!

番到屋企,由2點瞓到5點,
因為今晚要睇波,所以要抖足精神!!!
之後出左街食飯,又再番屋企,
11點瞓,本來較左鬧鐘3點架,
點知冇響到喎﹏好彩我自己4點起左身,
岩岩打下半場......

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天

對卷日...灰?!

終於都要對卷喇﹏好驚會見到有d科唔合格呀!!
今日番到去之後,就落左去乜鬼assembly,
嘩﹏SK Wong d英文好到乜咁...

我地首先去左SAC度對geog--84分,
講真,其實都有d失望既,因為見到好多人都高分,
仲要喺我附近喎!!!

跟住去左Hall對IS,都ok啦,
但係MC果度對錯左,如果有得加番果一分,
咁我就會有80.5分...

上番304,死亡既開始!!!
因為係maths,其實我都預左死架喇,
MC岩得24題咋,人地岩咁多題,
個心始終都有d唔舒服...
跟住Long Q.就得58分,
咁即係maths就係56分喇...
傷心!!!仲要拉低左我既平均分好多呀>.<""

再對埋hist,73分,
但係ms To話全級都考得差,
所以全部加多10分,咁我就有83分,
其實我都冇溫果張notes,都算啦咁...

中史有d失望架,得86分,
成日都係咁,好似識晒但係又唔高分喎∼

跟住有個空堂,落左去下面練O Susanna!!
超gag的﹏又有好多人喎...
不過算啦,都幾好玩既∼

lunch冇出到去,喺學校食..
好﹏而家既平均分得73分,
簡直創歷史新低!!!

對eng,ok啦∼
comp:73-2(寫得太多字=_=)
G.E.:88
list:95/111
平均分終於拉番高d喇...

中文麻麻地,我覺得唔係幾好,
作文:66.9
卷二:76(唉﹏)
聆聽:19/20(呢個我最滿意架喇)

其實我都唔知點解今次會考得唔好架,
我有溫書架,但係好似冇乜用既...
而家平均分得77點幾咋,好啦,
個model student冇左喇!!!
唉﹏希望下年再努力啦∼

放學之後同茄.卒,去左屯市3樓新開既cafe食tea,
都幾好味喎∼跟住又見到stupid,
同佢一齊坐...
無啦啦見到小學同學,原來茄茄又識佢架,
佢去左屯官果個中學生活體驗計劃呀,
我都有去呀﹏不過見唔到茄茄既!!
食完就番屋企lu∼

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天

巴西竟然輸左?!

今朝起左身就即刻打電話去問下巴西對法國既賽果,
點知...巴西竟然輸左!!!!!!
有冇搞錯呀??咁都輸比法國,
不過都好,咁葡萄牙仲有d機會贏到法國,
如果係就好喇﹏哈哈∼

之後我就過左去yoyo屋企,諗住睇番巴西點輸,
但係就係咁播番葡萄牙對英格蘭,
播完又播,播完又播,
真係好悶呀∼

係喎﹏聽日就派試卷喇,
唔知會點呢??
不過都唔理喇,玩左先算啦!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]