| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 4 日 星期二  | |
|
睇音樂劇﹏ |
|
今日係試後活動既第一日,睇音樂劇﹏
睇之前Mr Wong黎搵人,
好搞笑呀﹏佢問男女班長喺邊,
今日曉君冇番,跟住佢又問主席同副主席,
最搞笑係:你地班邊個考第一呀??
哈哈﹏我地個個都望住carol!!!
之後我地就落去Hall睇喇∼
都幾好睇呀,叫做[[再見灰姑娘]],
都幾搞笑架∼d人唱歌又好聽..
睇完之後,就要去prefect既interview,
thx茄茄呀,借左副眼鏡比我,
係咪睇落有多d殺氣,冇咁kai呢?!
哈哈﹏之後等左好耐,同好多人吹下水咁,
原來都幾好人去interview喎∼
到我喇﹏有2個head prefect見我,
一黎就叫我自我介紹一下...
跟住梗係要問下點解想做prefect啦..
又問下一d假設性既問題啦∼
我覺得都ok既,應該冇乜問題掛?!
番到屋企,由2點瞓到5點,
因為今晚要睇波,所以要抖足精神!!!
之後出左街食飯,又再番屋企,
11點瞓,本來較左鬧鐘3點架,
點知冇響到喎﹏好彩我自己4點起左身,
岩岩打下半場......
仲唔快d留言俾我?! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 3 日 星期一  | |
|
對卷日...灰?! |
|
終於都要對卷喇﹏好驚會見到有d科唔合格呀!!
今日番到去之後,就落左去乜鬼assembly,
嘩﹏SK Wong d英文好到乜咁...
我地首先去左SAC度對geog--84分,
講真,其實都有d失望既,因為見到好多人都高分,
仲要喺我附近喎!!!
跟住去左Hall對IS,都ok啦,
但係MC果度對錯左,如果有得加番果一分,
咁我就會有80.5分...
上番304,死亡既開始!!!
因為係maths,其實我都預左死架喇,
MC岩得24題咋,人地岩咁多題,
個心始終都有d唔舒服...
跟住Long Q.就得58分,
咁即係maths就係56分喇...
傷心!!!仲要拉低左我既平均分好多呀>.<""
再對埋hist,73分,
但係ms To話全級都考得差,
所以全部加多10分,咁我就有83分,
其實我都冇溫果張notes,都算啦咁...
中史有d失望架,得86分,
成日都係咁,好似識晒但係又唔高分喎∼
跟住有個空堂,落左去下面練O Susanna!!
超gag的﹏又有好多人喎...
不過算啦,都幾好玩既∼
lunch冇出到去,喺學校食..
好﹏而家既平均分得73分,
簡直創歷史新低!!!
對eng,ok啦∼
comp:73-2(寫得太多字=_=)
G.E.:88
list:95/111
平均分終於拉番高d喇...
中文麻麻地,我覺得唔係幾好,
作文:66.9
卷二:76(唉﹏)
聆聽:19/20(呢個我最滿意架喇)
其實我都唔知點解今次會考得唔好架,
我有溫書架,但係好似冇乜用既...
而家平均分得77點幾咋,好啦,
個model student冇左喇!!!
唉﹏希望下年再努力啦∼
放學之後同茄.卒,去左屯市3樓新開既cafe食tea,
都幾好味喎∼跟住又見到stupid,
同佢一齊坐...
無啦啦見到小學同學,原來茄茄又識佢架,
佢去左屯官果個中學生活體驗計劃呀,
我都有去呀﹏不過見唔到茄茄既!!
食完就番屋企lu∼
仲唔快d留言俾我?! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 2 日 星期日  | |
|
巴西竟然輸左?! |
|
今朝起左身就即刻打電話去問下巴西對法國既賽果,
點知...巴西竟然輸左!!!!!!
有冇搞錯呀??咁都輸比法國,
不過都好,咁葡萄牙仲有d機會贏到法國,
如果係就好喇﹏哈哈∼
之後我就過左去yoyo屋企,諗住睇番巴西點輸,
但係就係咁播番葡萄牙對英格蘭,
播完又播,播完又播,
真係好悶呀∼
係喎﹏聽日就派試卷喇,
唔知會點呢??
不過都唔理喇,玩左先算啦!!
仲唔快d留言俾我?! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 102 | »
|