| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 13 日 星期二  |
| UT既第二天... |
分類: 未分類 |
今日係ut既第二日
中史
有d識又有d唔識咁啦
科學
有人話份卷難
又有人話份卷唔難
我?
冇意見^^
英文卷有d冇做
放學lu
同琴日一樣去左m記
我今日食bigmec
好大份...
跟住去左和興睇場
之後就散啦
跟住我又番左小學
同佢地一齊打波
教佢地tip波
打game...
好好玩
之後就走lu
呢幾日過意得去啦
cm唔該
|
2010 年 4 月 12 日 星期一  |
| UT既第一天... |
分類: 未分類 |
今日係ut既第一日
ok啦
估唔到冇溫都識
中文卷二
聆聽聽唔切
真失敗...
寫作都ok掛...
世史
中文卷d問題簡單到死
不過...
英文卷就死得好慘啦
由於冇溫過既關係
唉...
放左學之後
同豬皮,琳,希,panda,菁食m記
食完去左祥華打波
不過好快就走左
ut既第一日就咁過啦...
^^
cm please
|
2010 年 4 月 11 日 星期日  |
| 入八強啦.... |
分類: 未分類 |
今日係我地對陳融既日子
我好早就起左身
6:15
跟住就去左區場做熱身
不過落緊雨
又淋雨
打左一陣就入左體育館內
見甄pig同高佬
開波啦
原來陳融比我想像中廢
最後2:0
win左
點都好
我覺得今日場波係我打得最好既一場波
翼都係打得最暈既一場
打完左之後
睇比賽啦
等d比賽完晒之後
高佬教殺波
琳而加好勁^^
希又係
聽日ut啦
咩都未溫
點算好呢
唯有今晚再努力啦
聽日大家一齊加油啦
又嘔了~~
cm^^thx |
2010 年 4 月 10 日 星期六  |
| 2010-04-10 |
分類: 未分類 |
今日本身諗住去打波
點知我呢邊落雨
我老豆唔比我出街
唉
今日唔出去練既話
我真係唔知聽日會打成點
求神保佑啦
不過今晚要出去大陸飲
所以就算去左打
都只可以打到3點就要走
算啦
我溫書都放棄左啦
根本唔夠時間溫
所以今次考得好唔好
就聽天由命啦
係咁先啦
訓番個靚覺先....
cmcmcmcmcm
我要cm |
2010 年 4 月 8 日 星期四  |
| 2010-04-08 |
分類: 未分類 |
琴日又番左小學
不過都係悶啦
見到小學d人好天真
真係好羨慕佢地
上左中學咩都變到用心計對人
唉
走左之後同kit,mo去左MK唱k
ok啦
不過冇錢...
佢地送左我去左火車站就走左
其實我琴日一路都發緊燒
不過我見大家玩得咁開心就算啦
而加38.2度^^
好似已經病慣左
番到屋企之後
得果"暈"字
今日又係係屋企坐
悶死了
就黎到11號啦
呢一日係我地對陳融既日子
我地一定要win
we want to be winner
so we must be harder
加油啦
果日之後我地就識fly嫁啦
希隻腳傷左未好
希望佢到左果日會好啦
呢兩日係咁多
幾日都唔想再溫書
已經累透了'''
cm喇 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|