放棄我所擁有
man_kylie
暱稱: 呀Man
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最後之文章
lastday is past
2010-06-15
傷'生日快樂喔~
2010-06-06
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 312
今日人氣: 0
累積人氣: 2176
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 13 日  星期二   晴天


UT既第二天... 分類: 未分類

今日係ut既第二日

中史

有d識又有d唔識咁啦

科學

有人話份卷難

又有人話份卷唔難

我?

冇意見^^

英文卷有d冇做

放學lu

同琴日一樣去左m記

我今日食bigmec

好大份...

跟住去左和興睇場

之後就散啦

跟住我又番左小學

同佢地一齊打波

教佢地tip波

打game...

好好玩

之後就走lu

呢幾日過意得去啦

cm唔該



2010 年 4 月 12 日  星期一   晴天


UT既第一天... 分類: 未分類

今日係ut既第一日

ok啦

估唔到冇溫都識

中文卷二

聆聽聽唔切

真失敗...

寫作都ok掛...

世史

中文卷d問題簡單到死

不過...

英文卷就死得好慘啦

由於冇溫過既關係

唉...

放左學之後

同豬皮,琳,希,panda,菁食m記

食完去左祥華打波

不過好快就走左

ut既第一日就咁過啦...

^^

cm please

 



2010 年 4 月 11 日  星期日   晴天


入八強啦.... 分類: 未分類

今日係我地對陳融既日子

我好早就起左身

6:15

跟住就去左區場做熱身

不過落緊雨

又淋雨

打左一陣就入左體育館內

見甄pig同高佬

開波啦

原來陳融比我想像中廢

最後2:0

win左

點都好

我覺得今日場波係我打得最好既一場波

翼都係打得最暈既一場

打完左之後

睇比賽啦

等d比賽完晒之後

高佬教殺波

琳而加好勁^^

希又係

聽日ut啦

咩都未溫

點算好呢

唯有今晚再努力啦

聽日大家一齊加油啦

又嘔了~~

cm^^thx



2010 年 4 月 10 日  星期六   晴天


2010-04-10 分類: 未分類

今日本身諗住去打波

點知我呢邊落雨

我老豆唔比我出街

今日唔出去練既話

我真係唔知聽日會打成點

求神保佑啦

不過今晚要出去大陸飲

所以就算去左打

都只可以打到3點就要走

算啦

我溫書都放棄左啦

根本唔夠時間溫

所以今次考得好唔好

就聽天由命啦

係咁先啦

訓番個靚覺先....

cmcmcmcmcm

我要cm



2010 年 4 月 8 日  星期四   晴天


2010-04-08 分類: 未分類

琴日又番左小學

不過都係悶啦

見到小學d人好天真

真係好羨慕佢地

上左中學咩都變到用心計對人

走左之後同kit,mo去左MK唱k

ok啦

不過冇錢...

佢地送左我去左火車站就走左

其實我琴日一路都發緊燒

不過我見大家玩得咁開心就算啦

而加38.2度^^

好似已經病慣左

番到屋企之後

得果"暈"字

今日又係係屋企坐

悶死了

就黎到11號啦

呢一日係我地對陳融既日子

我地一定要win

we want to be winner

so we must be harder

加油啦

果日之後我地就識fly嫁啦

希隻腳傷左未好

希望佢到左果日會好啦

呢兩日係咁多

幾日都唔想再溫書

已經累透了'''

cm喇