放棄我所擁有
man_kylie
暱稱: 呀Man
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
最後之文章
lastday is past
2010-06-15
傷'生日快樂喔~
2010-06-06
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 312
今日人氣: 0
累積人氣: 2177
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 6 日  星期六   晴天


2010-02-06 分類: 未分類

今日我都OK啦

今朝原本同Ella去買護膝

點知比佢放飛機

跟住我家姐冇啦啦搵d野黎我

我又喊左

忍唔到

跟住我去左條7頭屋企訓

訓左成個晏就

之後番左屋企

今日係咁多

冇啦

再見

 



2010 年 2 月 5 日  星期五   晴天


2010-02-05 分類: 未分類

今日撐得好辛苦啊

今日朝早有突擊check儀容

點知比人叫我拉番好對幭

無奈

跟住中文&英文

一個字

悶~~

VA訓覺

跟住到左lunch

冇去打排球

同婷&turkey玩打手

婷隻手比我打到瘀左

對唔住啊

之後音樂堂

有小測

好彩冇事

跟住要玩清潔比賽

冇咩野要我做

大部份都係班男仔做

放左學之後...

為左等溫婷就打排球

幾好玩啊

不過可能冇人知啦

我呢幾日一直都勁想喊

但係我應承左婷

我係唔會喊嫁

不過番到屋企就撐唔到

喊左...

就算我喊都冇咩人會理我

琴日我放左學之後都係打排球

都係撐唔到

喊左出黎

不過多謝琳&琦&雨&希&婷²

佢地係咁關心我

心情已經好左好多

但係我點解喊就唔講得啦

對唔住

果陣我只係拎左個排球係咁殺

多謝你地冇煩我

比我出氣

多謝你地啊

重有

有人同我講

話我變冷淡左

可能係因為我曾經經歷過太多唔開心既事

什至連諗都唔想諗

可能因為咁而變到成熟左,冷淡左

我要cm

唔該



2010 年 1 月 25 日  星期一   晴天


2010-01-25 分類: 未分類

唉~~

琴晚我啊爸係返工果陣切親隻手

跟住佢返到黎我見到佢個傷口

好恐怖啊

見左好多血

之後我同我家姐係咁問佢

"你有冇野啊?"

可能佢覺得好煩

就罵我地

"都話冇野lor...唔好嘈啦"

不過果陣我啊媽係房度訓覺

所以佢冇比我啊爸罵

我好擔心佢地啊

啊爸?啊媽?

個個都要我擔心

唉~~

爸爸

希望你早d好番

唔講啦

88



2010 年 1 月 24 日  星期日   晴天


2010-01-24 分類: 未分類

 

今日好無聊咁玩左一日

原本諗住同溫婷出去如心廣場睇G.E.M.表演

但係我呢幾排係咁病

所以我啊媽就唔比我去

其實如果我冇病到既話

今次應該係我第一次現場睇G.E.M唱

唉~~

點解我要病啊

病又好辛苦

又冇得去睇G.E.M.

重搞到我啊爸同我啊媽嗌交

我唔想搞到咁嫁

我啊爸同我啊媽講

"個女有病都唔關心下..點做人啊媽嫁"

跟住我啊媽又講

"咁你呢?你又點啊?你好關心佢咩?你只係比左D錢佢去睇E生咋"

其實我知道佢地都係好關心我嫁

啊爸成日打比我問我好番D未

啊媽又成日煲粥比我食

我愛死你們

希望佢地可以早D好番啦

唔好為左我而嗌交

唔值得嫁

希望大家支持下我啦

唔講啦

88

CM仔比我



2010 年 1 月 23 日  星期六   雨天


2010-01-23 分類: 未分類

琴日係陸運會

冇番到學

發燒啊

原來我由星期四已經開始發燒啦

跟住琴日去左睇E生

個E生廢既

我到左今日都未退燒

重愈燒愈勁

真係變態...

唔講啦

我又要訓啦...

我咁慘

比cm我啦

我好掛住d cm仔啊