今日好無聊咁玩左一日
原本諗住同溫婷出去如心廣場睇G.E.M.表演
但係我呢幾排係咁病
所以我啊媽就唔比我去
其實如果我冇病到既話
今次應該係我第一次現場睇G.E.M唱
唉~~
點解我要病啊
病又好辛苦
又冇得去睇G.E.M.
重搞到我啊爸同我啊媽嗌交
我唔想搞到咁嫁
我啊爸同我啊媽講
"個女有病都唔關心下..點做人啊媽嫁"
跟住我啊媽又講
"咁你呢?你又點啊?你好關心佢咩?你只係比左D錢佢去睇E生咋"
其實我知道佢地都係好關心我嫁
啊爸成日打比我問我好番D未
啊媽又成日煲粥比我食
我愛死你們
希望佢地可以早D好番啦
唔好為左我而嗌交
唔值得嫁
希望大家支持下我啦
唔講啦
88
CM仔比我 |