咁多位
考試啦
有冇溫書????
我冇啊
今日考中文同科學
中文ok啦
但係科學死左
好多冇做
所以我準備好啦
比啊媽罵
哈哈~~
唔講呢樣住
我本身諗住放左學之後
去食野
跟住去聰屋企溫習
點知食野食到3點
所以冇去到
唔講啦
88
我要cm仔
give me
你地都唔比cm我T_T 今日係聖誕節 你地有冇出去倒數?
我就冇
.btw我出左去BBQ 同 play volleyball
10點幾就番左屋企
去到12點
我就send左個sms
寫住聖誕快樂=]
跟住開開心心咁
訓左一覺
好舒服啊
哈哈
希望大家有個開心ge聖誕節
我要cm啊
比我啦
我覺得好似同個world隔絕
咩都唔同晒...
d人變左
d人既性格又變左
我鍾意以前既人多d
我唔知我應該點做
可能我唔識同人溝通
可能我自己都變左
我唔知我要做d咩先可以令d人
變番以前咁
我好驚
我驚d人唔理我
d人好似當我透明
都係選擇放棄
以上係我無聊之作
我呢個星期好開心啊
因為我有兩科既小測都拎full marks
一科係HIST
另一科係GEOG
跟住我地班呢幾排唔知做咩
成日都係到玩
玩到超癲
勁high
...
跟住我係youtube到搵
g.e.m.18live concert
既片
佢真係超勁
特別係唱A.I.N.Y.果陣
超正
大家記住去搵下啊
唔打啦
今日我地學校去旅行
超無聊
去沙田突破青年村
d遊戲勁無聊
番到學校之後
起爐起左勁耐
之後我食左一口麵包
and一支盒裝果然系
就冇再食野啦
跟住就係打排球,打排球同埋打排球
之後去hall玩games
點知無拉拉腳趾抽筋
冇玩到
唔開心