今日係情人節加初一
首先祝大家新年快樂&情人節快樂
今日既午餐就係鄉下食飯
而成個晏就 就比左條7頭
同佢and佢d fd去左唱k
唱到5點幾就散band
之後同左佢去食野
點知佢無拉拉拎左支花出黎
話送比我
我超開心lor...
跟住係咁拖住我隻手
唔比我食野
之後佢就話
"隻手我一定會拖實啦,咁你而加冇手食飯姐,我有啊ma...等我餵你"
跟住我地就咁傾左好耐計
佢重送左我一絛手鍊加一隻戒指
囧左
估唔到佢可以令我咁開心嫁
我真係好鍾意佢啊
希望我地既愛情可以維持到一年啦
唔講啦
去傾電話
想比cm就比啦
唔想比都係要比
=) |