放棄我所擁有
man_kylie
暱稱: 呀Man
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最後之文章
lastday is past
2010-06-15
傷'生日快樂喔~
2010-06-06
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 312
今日人氣: 1
累積人氣: 2178
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 4 日  星期日   晴天


2010-04-04 分類: 未分類

4•1

禺人節

我番左小學

唔只冇乜野玩

我兩隻腳仲要比蚊咬到痴線

4•2

同希,琳,panda,菁去左溜冰

朝早去左m記食早餐

之後菁話要遲d先黎到

我地走先

去到要排隊

等1點果場

入左場之後去拎鞋啦

終於開始溜

見到高震佢地

佢超勁ah

都唔知點解佢會咁勁

第一次溜冰趺左兩次

其中一次跌到腳爆血

我第一次就學識左啦^^

仲可以唔扶欄杆周圍走tim

跟住溜到勁開心果陣

有個7頭抽我同琳水囉

希同菁幫我地係咁追住佢

真係仆佢個街

之後溜到3點

去左KFC食lunch

仲去埋玩具反斗城

送左支花比希

我地唔係基嫁''

4•3

我,菁,琳,panda同呀哥,高佬去打波

我冇拉拉做左setter

真是可憐

之後琳,希,菁同埋高佬都走左

我同panda就睇呀哥同佢表姐打波波

好勁啊佢地

唔怪得之呀哥學左年幾就咁勁啦

睇到10點

panda送左我去車站

佢就走左

呢幾排我都好唔開心

要你地擔心真係好對唔住

有你地既聆聽一切都會變得美好^^



2010 年 3 月 28 日  星期日   晴天


2010-03-28 分類: 未分類

今日朝早去打比賽

對莫壽增...

we are win

唔好玩既

打完之後同幾個人去左食野

我又番去體育館睇呀pig比賽

佢輸左

但係佢輸左我地就有得出線

所以我地要多謝佢

佢仲整親條腰

冇事呀ma

跟住又睇埋何中男排

超勁lor

25比1

今日係咁多

聽日有5個小測

就黎死啦

我唔溫啊

吹bibi呀^^



2010 年 3 月 22 日  星期一   晴天


2010-03-22 分類: 未分類

琴日係我打既第二場排球比賽

輸左啦...

差2分

我地都打得好差

特別係我

我開波開唔到

接波振唔到

唔緊要啦

下次再努力

不過下次一定要win啊

如果唔係就入唔到啦

打完之後

就同聰.,婷.,去左食野

又係m記

食完行左一陣

買左愛出貓

>3<

太好啦

佢終於出碟啦

跟住我同"s"sms

終於搞掂左我同佢既問題

佢而加係我呀哥

對我仲好過之前

跟住琴日都冇發生過咩啦

要醒d啊



2010 年 3 月 18 日  星期四   晴天


2010-03-18 分類: 未分類

今日n多功課-.-''

早會

up左勁耐lor

唔該啦

阻住晒

中史

普通話

仲悶

唔洗講啦

小息

miss lai冇拉拉叫我去唱多次比佢聽

驚驚

中文²

超悶

差d訓著

之後數學

miss lai病左

我地話要攞佢命

lunch

森唔陪我食

同聰佢地食

英文²

係咁笑

唔知咩事

地理

又默書

好彩識姐

放左學啦

不過要補課

又悶

之後就去左打波

好好玩

今日係咁多

做功課啦

88

cm啊

下次我唔講

睇下你地醒唔醒



2010 年 3 月 14 日  星期日   晴天


2010-03-14 分類: 未分類

今日係白色情人節啊

你地個個同左邊個過呢?

我果個"S"因為今日要踢足球比賽

所以陪唔到我

不過我有一直係心裡面幫佢加油嫁

^..^

有人話打兩個噴嚏即係有人掛住你

唔知係咪真既呢

"S"佢係11:45分開波

10:30到左比賽場地

係10:30到11:45呢段時間

打左3個連續既2個噴嚏

唔知係咪有人掛住我呢

---------------------------------------------------------------------------------------

今日冇乜野

得個悶字

而加聰都有啦

婷又有

我又有

希望我地可以同對方會快樂啦

最後同大家講番聲

"情人節快樂"

cm仔