| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 4 日 星期日  |
| 2010-04-04 |
分類: 未分類 |
4•1
禺人節
我番左小學
唔只冇乜野玩
我兩隻腳仲要比蚊咬到痴線
4•2
同希,琳,panda,菁去左溜冰
朝早去左m記食早餐
之後菁話要遲d先黎到
我地走先
去到要排隊
等1點果場
入左場之後去拎鞋啦
終於開始溜
見到高震佢地
佢超勁ah
都唔知點解佢會咁勁
第一次溜冰趺左兩次
其中一次跌到腳爆血
我第一次就學識左啦^^
仲可以唔扶欄杆周圍走tim
跟住溜到勁開心果陣
有個7頭抽我同琳水囉
希同菁幫我地係咁追住佢
真係仆佢個街
之後溜到3點
去左KFC食lunch
仲去埋玩具反斗城
送左支花比希
我地唔係基嫁''
4•3
我,菁,琳,panda同呀哥,高佬去打波
我冇拉拉做左setter
真是可憐
之後琳,希,菁同埋高佬都走左
我同panda就睇呀哥同佢表姐打波波
好勁啊佢地
唔怪得之呀哥學左年幾就咁勁啦
睇到10點
panda送左我去車站
佢就走左
呢幾排我都好唔開心
要你地擔心真係好對唔住
有你地既聆聽一切都會變得美好^^
|
2010 年 3 月 28 日 星期日  |
| 2010-03-28 |
分類: 未分類 |
今日朝早去打比賽
對莫壽增...
we are win
唔好玩既
打完之後同幾個人去左食野
我又番去體育館睇呀pig比賽
佢輸左
但係佢輸左我地就有得出線
所以我地要多謝佢
佢仲整親條腰
冇事呀ma
跟住又睇埋何中男排
超勁lor
25比1
今日係咁多
聽日有5個小測
就黎死啦
我唔溫啊
吹bibi呀^^ |
2010 年 3 月 22 日 星期一  |
| 2010-03-22 |
分類: 未分類 |
琴日係我打既第二場排球比賽
輸左啦...
差2分
我地都打得好差
特別係我
我開波開唔到
接波振唔到
唔緊要啦
下次再努力
不過下次一定要win啊
如果唔係就入唔到啦
打完之後
就同聰.,婷.,去左食野
又係m記
食完行左一陣
買左愛出貓
>3<
太好啦
佢終於出碟啦
跟住我同"s"sms
終於搞掂左我同佢既問題
佢而加係我呀哥
對我仲好過之前
跟住琴日都冇發生過咩啦
要醒d啊 |
2010 年 3 月 18 日 星期四  |
| 2010-03-18 |
分類: 未分類 |
今日n多功課-.-''
早會
up左勁耐lor
唔該啦
阻住晒
中史
悶
普通話
仲悶
唔洗講啦
小息
miss lai冇拉拉叫我去唱多次比佢聽
驚驚
中文²
超悶
差d訓著
之後數學
miss lai病左
我地話要攞佢命
lunch
森唔陪我食
算
同聰佢地食
英文²
係咁笑
唔知咩事
地理
又默書
好彩識姐
放左學啦
不過要補課
頂
又悶
之後就去左打波
好好玩
今日係咁多
做功課啦
88
cm啊
下次我唔講
睇下你地醒唔醒 |
2010 年 3 月 14 日 星期日  |
| 2010-03-14 |
分類: 未分類 |
今日係白色情人節啊
你地個個同左邊個過呢?
我果個"S"因為今日要踢足球比賽
所以陪唔到我
不過我有一直係心裡面幫佢加油嫁
^..^
有人話打兩個噴嚏即係有人掛住你
唔知係咪真既呢
"S"佢係11:45分開波
10:30到左比賽場地
係10:30到11:45呢段時間
打左3個連續既2個噴嚏
唔知係咪有人掛住我呢
---------------------------------------------------------------------------------------
今日冇乜野
得個悶字
而加聰都有啦
婷又有
我又有
希望我地可以同對方會快樂啦
最後同大家講番聲
"情人節快樂"
cm仔 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|