| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2010 年 3 月 13 日 星期六  |
| 2010-03-13 |
分類: 未分類 |
今日打第一場排比
好好玩啊
朝早11點去到區場
跟住自己打
打到1點(比賽打2點)
點知啊sir話搭3要去到紅場
所以我地係咁跑
差d比車撞
好彩
比賽開始
第一場對大埔既何郭佩珍
佢地個隊長好勁
菁同豬皮狀態又唔係太好
不過最後經其他組員既努力
we are winner
=}
跟住自己加睇人打左一陣
就去左食m記
之後又去左打波
好玩啊
之後我同琳走先
咁就番左屋企啦
係咁多
記住留cm啦
|
2010 年 3 月 11 日 星期四  |
| 2010-03-11 |
分類: 未分類 |
今日還可以啦
朝早同平時一樣
好早就番到學校
中史...問書
問唔到我
哈哈
普通話
冇乜野
中文
悶到爆
狂轉筆
之後miss wong係咁叫我地唔好轉
不過d男仔都冇理
繼續
數學都係悶
lunch啦
陪婷落去拎野食
之後上去
食完去左睇馬騮打波
"好勁啊"
之後去左溫書
突然覺得自己好勤力啊
算啦
英文唔知做乜係到狂笑
笑左成堂
到左地理
小測
我竟然識bo
哈
放學啦
婷'聰'珊陪我搭車
就走左
之後見到我小學同學
同佢番左小學
不過悶
今日係咁多
記得cm啦 |
2010 年 3 月 8 日 星期一  |
| 2010-03-08 |
分類: 未分類 |
琴日去左紅十字會既考試
夜晚3點幾訓
朝早5點9起身
跟住7點出到上水
約左盈同希
佢拎左加幫我地盪埋套u
thx
換完之後就去左m記食野
佢地食左..我冇食
之後就出發啦
去到總部
驚驚地
冇溫到tim
考試到左
好容易
全隊合格
yeah
之後同周芷去食野
食完就返屋企
今日打到倫隻耳仔紅左
sor啊
不過好好玩
今日個個都玩到好high
不過實際上唔開心
呢兩日係咁多
cm啊 |
2010 年 3 月 5 日 星期五  |
| 2010-03-05 |
分類: 未分類 |
今日係英文堂
婷比左張紙仔我
跟住係森寫既
佢話我當佢啊四
又話我唔知咩係愛
我勁hurt
我其實冇當佢啊四
只不過我想佢關心我多d
我想佢陪我多d
如果我唔知咩係愛
我就唔會為左佢喊
為左佢介手
為左佢去搵四個我唔中意既男他去安慰自己
我真係唔知點
我真係中意佢嫁
佢以為我係玩佢d感情
唔信我
我真係愛佢
點解佢唔明
而加我好迷茫啊
分手又唔捨得
比d意見我啦
佢係第一個男仔令我喊
而且咁唔開心
我好珍惜呢段感情
但係佢偏唔信我係真心
要意見
唔該 |
2010 年 3 月 3 日 星期三  |
| 2010-03-03 |
分類: 未分類 |
好耐冇打啦€
之前部主機han左
而加買左部新
不過d野冇晒
唉
呢幾日不斷練波
就快要比賽啦
13,21,28號就係了
攰
今日冇練到
因為個個都唔得閒
之前去左紅埸練波
跟住有幾個人拎部手機出黎錄影
之後佢地就學
超賤lor
不過呢幾日d心情好複雜
好似比某人搞到我勁亂
希望佢會對我好d啦
今日就係咁多
88
cm唔該
錫錫喔 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|