| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 22 日 星期日  |
| 同hist拼命.. |
依家真係覺得時間好快過..又星期日啦..今朝又係和以往一樣...............去飲茶..
番到屋企唔知發咩神經係度睇小說..睇完之後玩左周公online一陣.......之後就開始人生最慘既一件事..........溫書
hist我真係上堂遊雲..那個劉強先生講過咩我都唔知...依家從睇幾次都唔係好明..不過點都要同佢拼過..(雖然一定又會唔合格..)
好彩佢唔係出好多..如果唔係我真係死俾佢睇..今晚林住開夜車...........開到11點.......= =v(不過可能會10點訓左..)
dl網王梨睇變左交響情人夢...搞笑......(個影片名真係網球王子第x集嫁..)不過唔係個d野都好d...比annie幸運多了..(笑)
コブクロ首蕾好好聽呀>v<"聽日又要番學啦..第1堂又係和仔堂..真係好唔想上..
|
| 刊登時間:2007-04-22 06:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 13 日 星期五  |
| 呀貓到我家灑樂~~ |
今日早上又食粥啦..日日都白粥..開始有d討厭=3="好似收左鼻水啦..鐘意好番d啦><" 太約1點幾個時..呀貓打電話梨..佢梨我家灑樂..咩我住春..夏..秋邊季..跟住我就落樓下接佢..(佢冇迷路太好了=v=") 今次anna冇梨到..從呀貓口中得知..anna要[臭]b所以唔梨得..辛苦灑啦..anna.. 唔知點解我部腦開新網突別慢..真係令人想打爆部機..不過我地等緊既同時..呀......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2007-04-13 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|