今朝去左賣祺..好多人賣,,又落雨..跟本賣唔到..賣左半張走人= ="佢仲叫我同湯丸多陣..彩佢都傻呀=3="
之後去左圖書館..見到青蛙個班人= ="10點幾個時等到呀貓梨就去m記度食野..跟住就去入侵信和
行左一陣先搵到信和..一入到去呀貓同湯丸已經發動了= ="我都唔例外=v="
一見到alice nine d野即刻發左癲.......(呀貓就係見到漫畫先發癲@v@")
不過對我地尼d貧窮學生梨講..個度d野真係太貴..本來好想掃好多雜誌..不過太貴了..一本好似要百幾元..
最後我都係買左一隻90大元既[港板]alice nine..2006.10.6.fri...hello,dear numbers既演唱會=-="
雖然都係n年前= ="仲要唔係原裝正貨日本板...但係日本板太貴了......要480大元...我真是沒有這麼多錢呀!!!!!!!!!!!!!!
仲買左2張宣傳單張= ="唉!!見到好多想買既野又買唔到=3="見到好多間都有kamui..但小女真是太貧窮了..負擔不起呢
之後唔知點解冇啦啦走左去唱k= ="玩得好癲..仲見到熟人添@v@"個k room有機打..超神奇= =v
錄左一d玩野既歌..得閒up上梨=3="唱完k去左影貼紙相..有枝壞左畫唔到..失望.......
番左去當然想即刻睇個隻碟啦..但我部腦睇唔到=3="要等mama訓左先可以dvd機睇=3="
沙我真係好好好好好靚仔...原來佢好鐘意舉中指>///<我鐘意既不良風格>v<"
有幾首歌都係沙我伴唱><"Q.好明顯係同將合唱><""我睇到第2首已經暈暈地= ="(俾佢地電暈"""")
將好有哥哥Feel...成日摸其他成員個頭><"佢真係好勁..一口氣唱6首歌..少d氣都唔得..
我發覺左Nao某個度幾似龍一..可能大家唔覺得似..佢係drum solo個段字真係好得意..顏文字之王真係唔同d=v="
虎同hiroto d結他水準真係幾高下..佢地唱到第2,,3首歌已經流灑汗..真係想俾張紙巾佢地=3="v
沙我真係全場最sexy個個...如果我冇睇錯..佢應該有咀?到將的手背= =?仲有著得最sexy個個>/////<"
更加唔少得係用條利去[賴]個bass..不過唔係好衛生= ="
今次講得太多沙我..搞到我好似好偏心沙我=3=(其實不嬲都係= =)因為我係沙我[飯]囉=v="沙我>///<"(♥~大心~♥)
|