今日唔洗番學呀>v<"學校借左出去會考..good..琴日唔知點解7點幾就訓左啦..訓到今朝8點..訓到我背脊超痛..如
果唔係俾呀爸嘈醒我真係唔知訓到幾點..呀爸一番梨就講:[你仲唔番學..8點幾啦喎..]聽到我o灑..搞到我真係以為要番..
但呀媽明明講左我今日唔洗番學..老爸真善忘..唔怪得我又係咁啦..原來係佢遺傳俾我既=3="(眾:你姓懶嫁..)(笑)..
起左身坐左係度發呆..大約10點幾呀貓同湯丸打梨傾作戰計劃..傾傾下又好正常咁傾一d唔正常既話題..一傾就傾左個幾鐘..
傾完就好有心機咁睇網王..菊丸真係好可愛..仲有要多謝呀貓sd俾我d菊丸圖圖..(佢sd得梨一定係有bl成份= =")不過真係好靚..
1點差唔多2點個時我地就出去荃灣買p.e.3..依家上p.e.堂一定會出好多汗..我唔想臭死全班..都係買多件好=3="
之後我地就進攻旺角..呀貓要買3..湯丸要買袋..我想攻信和..(alice nine & an cafe..)不過我地最後因為時間關係而冇去信和..
咁都好既..我唔洗亂洗錢..可以草番梨下次去買袋..呀貓攻左2件3..一件有貓耳既..好岩佢尼d貓科動物..我都係冇買到3..
雖然想買..但決錢既關係而放棄了=3="之後去左無良印品度買筆..之後就陪anna去睇袋袋..個sell屎真係好annoying..
不過佢俾我地講d野搞到佢好冇奈..如:魚江有好多魚(魚=紅3魚=錢..)..你唔知我地迷路既機率有幾高
(佢叫我地去女人街另一間分店度羅新既袋..)<~~尼2句都係呀貓講既= ="腐女林d野果然係唔同d..
今次俾湯丸影左好多相呀= ="下次我要復仇..=3="今日對面個2個bb請左我飲益力多..我今日終於飲左啦=v="
仲有個女既bb冇啦啦係我呀爸張床度跌左落梨(佢地走左過梨玩)..客到我呀(我個時玩緊電腦)..好彩冇咩事..
個男既bb今日好呆呀..超可愛..佢地成日都係度姐姐..姐姐咁叫..有少少覺得佢地好annoying添..(笑)..
("┌_┐")<~~nao既顏文字..超得意..依家佢又鐘意用尼個~~>(゜_゜)
|