mandyyee0106
暱稱: Man﹏D*晚迪
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
地理-23
嵐..believe
2009-02-01
2009-01-26
2009-01-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
meromero..
2007 年 5 月 12 日  星期六   晴天


練籃波..麗瑤眾生相

7:30醒左..洗左面之後就拿起個本天使街..睇到呀爸番..睇到湯丸打電話俾我先知已經9點幾..明明約左9點去打籃波..點知要遲到..

太約9點半個陣湯丸叫我係百佳門口度等佢..之後我地就去個場啦..去度之後見到珊姐..呀貓..吳+穎..鈞爺..情聖..

珊姐話鈞爺..情聖同湯丸係大巫..其餘既就係小巫..小巫見大巫喎@@"我走籃都仲係好唔掂..成日走步..呀貓走到好yeah..

個度好多蚊呀..個個都俾蚊咬..我仲西利..有32個蚊[難]既佳績..2隻腳俾蚊咬到靚爆..(明明又[茶]蚊怕[高]..好多別字添..- -")

之後+穎同珊姐去跑下..順道去幫呀貓買野飲..跟住鈞爺唔知講錯左d咩野激動到湯丸..湯丸又暴走去捉鈞爺..

情聖唔知點解冇啦啦羅部機出梨玩太鼓達人..我一聽首歌就知係平井堅首pop star..(我係一個哈日族呢..笑..)

因為太悶既原固鈞爺就提出鬥波..公平起見當然係我地咁多個對佢一個籃球校隊啦..不過我同呀貓係企係度運吉既..

鬥左冇幾耐珊姐同+穎番左梨..之後又各有各玩..呀貓叫我走籃個時嗌Kikumaru b(菊丸英二)可能會入..點知都係唔得..

同湯丸玩[所時]圈個時先神奇..我林住貪得意嗌呀貓既中文真名..點知真係中..嗌多仔都中..

不過嗌呀貓就唔中..沙我個時都入=v=v..但係湯丸嗌左好多個虎同nao都唔入..但一嗌福建妙反同波仔反就入..真係好神奇..

冇啦啦有風吹灑d落葉落梨..呀貓就話佢都冇搞冷gag..做咩d葉會跌灑落梨..我係o左既..

11點幾個時..我地拉大隊上珊姐屋企..上珊姐屋企既路途中見到松鼠..超可愛..之後我地去士多買野飲再上珊姐屋企..

上到珊姐屋企個時我都對麗瑤個d屋感到好奇..中間係空既..下面仲有個羽毛波場既物體..不過望落去真係有d驚..

珊姐屋企好似水族館..有龜同魚..我家一樣都冇..之後鈞爺同情聖玩跑online..我之前研究左好耐都唔識玩..不過又林住dl番梨玩下..

一邊係係度玩跑..一邊係係度睇漫畫..情聖睇蠟筆小生..我同呀貓又係度睇八神千歲既手機倩人(大6mini板)..

手機情人我地之前都借梨睇過..不過見咁細本又好奇地睇多次..湯丸仲冇聊..佢開電視睇屋村d閉路電視..睇人入門口..

不過都幾搞野..麗瑤眾生相..鈞爺由18樓嗌左唔知咩落去..(唔記得左..)之後我叫佢去嗌靚女睇下下面d人有冇人應..

不過下面d人係聽唔到..有個小deedee行到米門口又一面冇奈地走左..超好笑..

我地就係咁hei到12點幾..有人約湯丸去騎單車..真好..我都有年幾冇去騎過..

跟住我地就原路落番葵芳..之後各有各走..我自己一個歸家了..番到家睇左liar game真人板第4集..松田翔太好靚仔..

我係為左佢先睇..=3="內容真係唔錯呀..我會繼續追落去..今日仲睇左一集網王同求婚大作戰..網王我岩岩睇到關東第1場..

3人既雙打..之前漫畫都睇左..一定會win既..英二真係好勁也..唔知點解我感覺到佢同大石月梨月曖昧..

可能係腐化中既我又感受到d bl氣息..傾左一陣電話..又睇天使街..真係好正..爆到14幾啦..

我d睇書速度增加了..搞到我又想去深圳書城度買番本添..下星期有英文,,數學..joint test..中文TSA mock test..中英數一齊上..

真係死得..英文今年一定要合格呀..我唔想留班呀..中文我joint test已經死了..mock test唔可以再死嫁啦..

數學...總之我要刻服..努力一下吧..(又自言自語啦= =")

當日既相:
圖1.情聖+鈞爺..(d背脊唔洗梨=3=")..圖2..呀貓俾我禁頭..圖3..呀貓訓低左..=.=v

圖1..冇聊的湯丸..連背影都要影..圖2..珊姐家中既2公婆..(我當佢地係bl..= =v)..圖3..睇漫畫中既冇聊3人..

圖1..珊姐傻樣..(玩跑玩到傻左!!??)..圖2..我地d靚鞋..(要唔要食下??)..圖3..鈞爺呆樣..(有咩刺激到佢?)

圖1..都係珊姐..圖2..籃波5個..圖3..情聖靚背..(個8字好刺眼..- -")

圖1..呀貓kai樣..(又回復貓既本性..)圖2..情聖靚靚坐姿..(湯丸影得好= =v)..圖3..呀貓神像..

圖1..2個呆子..圖2..珊姐&+穎..(珊姐你林緊咩呀?)..圖3..影人既罪魁禍首..有我地冇佢太唔公平啦..所以加一張佢既相..

刊登時間:2007-05-12 08:26 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天


中3最後一次唱歌考試

時間過得好快..又最後一日番學啦..

第1堂就和仔math堂..真係好難過呀..尼堂..都唔知訓左幾耐先過..

林上hist堂都訓左一陣..劉強好遲先梨..依家講聯合國喎..悶到嘔..之前cold war2都話好d呀..依家真係唔知點上hist好..

CL..一開始就正錯左..java果然好深奧..不過今個星期真係要惡補..

moed..又睇番個d屈機flash..之後就要小組討論邊3個會成功..

eng.......

(閱讀全文)

刊登時間:2007-05-11 09:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]