琴日考history..溫左4-5小時..都冇保於事..唔夠時間做..雖然冇吉到..但好驚串錯灑d字..
不過可能會合格瓜..尼科合格機率..75%..希望合格啦..考左5科炒5科都幾利普下= ="
終於做好h.e.啦..搞左咁耐..都係正到件背心好樣衰..不過算啦..都冇咩心情正靚佢..
花左我訓覺的時間梨正..仲要我2點幾番學校交..由10點幾正到12點幾..都係正到咁..唉!!!!!!!!
4點幾5點就訓左..訓到今朝7點幾..(so 琴日就冇打日記=3=")..訓左10幾個鐘..補番成個星期睡眠不足既問題..(笑)..
老爸買左"痴"反俾我..一路食一路睇青蓮記事..差最尾個d番外我就睇灑..睇左半個月了..(第2本)..
如果加米第1本就睇左成個月啦..我睇書既速度真係好龜下=3="..
今日同湯丸&呀蚊去自修室溫書..不過冇位..仲見到林日拍..呀蚊都係慣例遲到少少..湯丸最早..我都遲左幾分鐘..
因為當時係食反時間..m記同美心都冇位..最後都係去我家溫..不過真正溫書的時間1小時也沒有呢..
但他們6點先閃人= ="我地由1點幾開始到我家..休息一會先開始..之後3人都覺得肚子空空..去買m記..
食m記個時又開左部電腦..湯丸當然又忍唔住玩勁舞..(有d後悔點解我琴日要更新= =")之後都係各有各玩..
我都玩左1次..果然冇玩成個月隻手生硬了..不過依家都係專心考米個4科佢先..其他玩樂就考完先><"
呀蚊係我家訓左1陣..我同湯丸係咁睇人d xanga同睇d搞笑野..完全把chem遺忘了..
佢地走左之後我都係冇溫過..係咁煲劇..聽日要專心溫書啦..上學期chem肥得超利普..我要加油..雖然爆江教個d我完全聽不懂..
|