mandyyee0106
暱稱: Man﹏D*晚迪
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
地理-23
嵐..believe
2009-02-01
2009-01-26
2009-01-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
meromero..
2007 年 6 月 16 日  星期六   晴天


補打第5戰戰況..溫chem溫chem..

琴日考history..溫左4-5小時..都冇保於事..唔夠時間做..雖然冇吉到..但好驚串錯灑d字..

不過可能會合格瓜..尼科合格機率..75%..希望合格啦..考左5科炒5科都幾利普下= ="

終於做好h.e.啦..搞左咁耐..都係正到件背心好樣衰..不過算啦..都冇咩心情正靚佢..

花左我訓覺的時間梨正..仲要我2點幾番學校交..由10點幾正到12點幾..都係正到咁..唉!!!!!!!!

4點幾5點就訓左..訓到今朝7點幾..(so 琴日就冇打日記=3=")..訓左10幾個鐘..補番成個星期睡眠不足既問題..(笑)..

老爸買左"痴"反俾我..一路食一路睇青蓮記事..差最尾個d番外我就睇灑..睇左半個月了..(第2本)..

如果加米第1本就睇左成個月啦..我睇書既速度真係好龜下=3="..

今日同湯丸&呀蚊去自修室溫書..不過冇位..仲見到林日拍..呀蚊都係慣例遲到少少..湯丸最早..我都遲左幾分鐘..

因為當時係食反時間..m記同美心都冇位..最後都係去我家溫..不過真正溫書的時間1小時也沒有呢..

但他們6點先閃人= ="我地由1點幾開始到我家..休息一會先開始..之後3人都覺得肚子空空..去買m記..

食m記個時又開左部電腦..湯丸當然又忍唔住玩勁舞..(有d後悔點解我琴日要更新= =")之後都係各有各玩..

我都玩左1次..果然冇玩成個月隻手生硬了..不過依家都係專心考米個4科佢先..其他玩樂就考完先><"

呀蚊係我家訓左1陣..我同湯丸係咁睇人d xanga同睇d搞笑野..完全把chem遺忘了..

佢地走左之後我都係冇溫過..係咁煲劇..聽日要專心溫書啦..上學期chem肥得超利普..我要加油..雖然爆江教個d我完全聽不懂..

刊登時間:2007-06-16 09:08 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 14 日  星期四   雨天


第4戰..極難physic魔咒

f.1..2真好..有假放..我地就要考physic..唉!!!!!!

真係好難囉..見到d題目已經想暈..完全唔知佢想問咩..

我今朝晨早起身係度計番第1課個d..佢竟然一條都冇出..狂我仲咁早起身..嗚..

mc..20分..一條2分..真係耍人..錯一條就冇左2分..佢1分一條仲好啦..我mc不嬲都唔準..次次都岩得多..

最慘係連mc都難過人..我都唔知佢問咩..唉..份卷雖然冇吉到..但很多都係......

(閱讀全文)

刊登時間:2007-06-14 04:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]