mandyyee0106
暱稱: Man﹏D*晚迪
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
地理-23
嵐..believe
2009-02-01
2009-01-26
2009-01-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
meromero..
2007 年 6 月 11 日  星期一   陰天


開戰第1天..

今日9:25a.m..同中文正式開戰..作文..選了第3題..茶餐廳眾生相..說了很多廢話..最尾本來想加多句..

但要等筆..岩岩差少少寫完..又忘記了劃左佢唔要..好彩岩岩寫到句號..唔會太奇怪..

我估唔到係出通告囉..等我仲溫會議記錄溫得咁辛苦><"

小休過後個一戰更加難打..完全宣佈敗北了..第1篇文都唔知佢講咩..第2篇文言更加唔洗講..難..雖然我明明地佢講咩..

修辭..又亂來了..古音通假?!..咩梨嫁..難到嘔..只肯定有1條取=聚係會岩既..

多音多義詞都係亂來..老吹..林到咩字就填..成語..第1題填左有話直說..第2題就係傷風敗"德"(其實係俗= =")

第3題就罪大惡極..第4題就自誇其說(有冇尼個成語我都唔知= =")第5就如火如荼..(我覺得一定會錯=-=")

五顏六色叫我誇張d數字..我就填左七彩顏色..= =v..本來係寫五光十色..之後唔知發咩神經改左=3="

今次唔合格既機率係65%..第一戰就死了..聽日可能死得更慘..聽日英文呀..我既弱點..

依家都冇咩心機溫..真係唔知自己想點..唉!!!!!!!!!!呀媽既感冒好似傳左俾我..依家個頭好暈..唔好依家先梨病呀..會死人嫁><"

刊登時間:2007-06-11 04:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 10 日  星期日   雨天


驚驚..

今日落大雨呀..仲行雷閃電..我只好說句.......驚驚?!

晨早又去了飲茶..回到家好努力地溫中文..但溫了好像沒溫過的..腦子都好像是空空的..我又只好說句..驚驚??!!

買左幾枝pilot 筆..我也不知我何時變了pilot的"走狗"..(笑)不過pilot筆真是幾好寫?!

聽日就是我的死期了..第1日就要同中文戰鬥..好可怕呀..我又要再說一次..驚驚???!!!

今次考試真的沒有心情去溫........

(閱讀全文)

刊登時間:2007-06-10 08:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]