mandyyee0106
暱稱: Man﹏D*晚迪
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
地理-23
嵐..believe
2009-02-01
2009-01-26
2009-01-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
meromero..
2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天


周年大匯演..齊來愛多長江80年

一大清早就要去彩排..跳到所有人上灑去先上得..上到去班見到d人企灑係出面..原來冇門入..

唉..又要上p.e.了..晨早流流真係唔係好想郁..d男仔又游水..我地又要灑住學籃球..下堂要考走籃同運球..都唔知點死..可能會0分..

eng..[排]卷..哇哈哈..又唔合格啦..26/60..中.英都炒左..我好有信心炒米數..咁我今次一定留硬班= =v..

兔bb..唔合格唔緊要喎..有考試追番..不過我鬥低分既比賽都係敗在呀貓手上..我希望我pth同math可以win到佢..

我要食珍寶珠呀=3=""順帶一提..琴日因為冇打日記所以冇講到..我pth都係唔合格嫁..47/100..

我真係太利害啦..得2科"屎"科係合格..(中史,,西史)我果然好有前途讀文科..哇卡卡..(鬥低分鬥到痴左線= =v)

chin..對成語work sheet..倪康講左1句得罪左ms葉既話..佢d平日分有難了..口可..

math..個個好有心機係度做數..我好有心機係度訓覺..和仔冇啦啦走過梨問我葉c敏出左院未..客到我呀= ="

hist..我後面個2個好有心機係度做數..我就係咁訓左成堂..(差d一睡不醒..)

lunch..明明想食雪糕就算..但走左去食m記..食到好飽..

math test..我今次真係好有信心我會羅到個位數..(如果唔係個位真係奇蹟..)我空左1/3冇做..

做左個d都係亂梨..今次有機會win啦..珍寶珠..等我呀..哇哈哈哈哈.......

周年大匯演..我要上堂跳舞..好彩企最後..如果唔係俾人笑爆..仲有我地班女仔要戴頭巾扮村姑..我戴左之後..湯丸笑我笑左勁耐..

搞到我好冇奈..王威落耍太極真係好kai..忠然戴左[煲太]..好得意呀..理萌落係變態博士!!??(湯丸起的..)不過終於完了..

唔洗再跳愛多八十年啦..dance club真係好惦..嬋嬋跳得好正..不過有d肥胖的人影響了..劇社個個雖然睇第2次..

但係有d gag位都仲係笑左..{食豆腐[芹]食..食[傘梨芹]死..食尢魚油死..}仲有..{生舊叉燒好過生你舊叉燒包..}<~~真係太妙啦..

呀貓個look真係好正..見到佢個樣真係好想笑..佢把聲真係好點..小肥.......我覺得佢d戲真係好唔點..喊得好假=3="

之後就同annie走人..番屋企睇呀蚊借我個本惡魔之吻..不過冇咁好睇..但我想係一星期內爆灑佢..依家睇左30幾頁..仲有排..

睇左一集網王..不二係尼集好似係張開左雙眼最多既一集..唔係得2條曲線..慈朗真係好可愛..成日都係度訓..

呀爸好annoying..一唔洗番工就叫我溫書..唔通就冇第2句嫁咩=3="今日都係想訓覺多d..冇咩吸收糖份呀= ="

刊登時間:2007-05-16 08:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天


日記3字經..中西合[碧]

今日個書包重死我啦..呀蚊個3本書真係唔輕..俾番2本呀蚊..本天使街呀蚊借左俾魚c睇..(我2日爆灑既隹作..)

呀蚊又俾多本我睇..今次我唔發神經啦..不過如果可以既話..一星期睇灑應該難唔到我..口可口可..

第1堂..和仔教math..我冇心機聽..上堂溫vocab..等下堂既test..

終於到test..ok簡單..不過時間唔夠..用了太多時間林..but i have&ws......

(閱讀全文)

刊登時間:2007-05-14 09:32 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]