唔知點解今朝起身就好頭暈..不過又冇發燒..如果唔係有chem test我真係林住唔番..(8折我會仲死得慘烈..)
p.e堂..我真係好想唔上..暈到死下死下許sir都仲要我上..要跑2個圈..不過我行灑2個..湯丸又跑到過左我頭啦=3="
d男仔真好..有得遊水..我地就要係炎熱的太陽伯伯下做體能..學走籃..好彩之前湯丸有教我走籃..我先冇走得咁樣衰..
呀蚊真係......走得好嬌俏= ="湯丸走得好型..2堂p.e我都冇除冷3..(仲要係長個隻..)
落堂個時許sir問我係米仲係好暈..仲問我係米貧血..我個樣似貧血咩=3="
eng..冇左葉c敏係隔離真係好唔自在..估唔到佢會係test個時冇番..唔通病左@@"快d番梨呀..冇左你呢個勁人係我隔離訪住..
如果俾老師抽中我答問題冇你幫點得嫁><"(重點..)仲有冇人同我傾網王..冇人同我教我math.......(下散100種冇梨頭原因..)
快d番來唷..如果係病左就快d好番呀><"(尼句真係真心嫁=3=")今堂eng都係咁悶悶悶..
chin..冇羅語文補給站..失敗..又俾人記了名字..
math..冇一堂係會上得開心既堂..邊有心機do 數..和仔d催眠功力又增強了..我又訓左半堂..
(最衰係後面個2個係度嘈嘈嘈=3="搞到我訓得唔自在..<~~y理..)
hist..講完cold war..真係快..不過我真係冇咩聽過書..但係又唔知點解尼次test幾高分=v="不過考試可能會冇心機溫..
lunch..去左東東食雞蛋仔..真係冇咩[喂]口..
chem啦..死得好慘..最尾10分個條吉左..填充只填了1/3..希望mc中多d啦..我唔想低過30分= ="
波波同兔bb好似食錯野而嘔到入院..希望佢地冇事啦..
之後入hall聽簡科d野..ms葉講左i.h同英文文書[柱]理(d中文又差左啦= =")係讀d咩..不過我一定唔會簡商同i.h..我d英文差成咁..
入到去只是害了自己..仲有個個唔知姓咩既呀sir(記性差..冇計..)就講了商業要讀既內容後我就有d想讀..不過都係冇可能嫁啦..
都係給英文既vocabulary害了=3="..........爆江好annoying..講梨講去都係個d..簡高佬又係度串人..
佢次次都要串人先安心..不過好彩我仲未俾佢串過..lucky..
我本來林住文1,,文2,,商..理咁填既..不過林林下自選個科真係好頭痛..因為我覺得好多人會簡會計..如果我入左文2就唔洗林..
可以簡經濟..(因為我想讀灑2科..但入商又有好多困難..今年好似好多人都選擇商科..)何況我又幾鐘意中國文學同中史..
只是唔鐘意地理..理科就更加冇可能..我中1,2 既is冇一次係合格既..加上今年既phy,,chem,,bio已死左chem..
其他個2科都係岩岩合格..我一定唔會係理科人..我最後既決定係入文了>v<"我背野好勁嫁..不過成日都係懶得去背..
不過依家好多科都係老吹就得..亂吹都會中嫁啦=v="不過文1定文2好呢= =?
都係唔好理住..6月4號先要交..慢慢林=v=v..(不過都唔知升唔升到中4..)
|