今朝唔知點解冇咩心情..搞到個樣好似好呆咁..可能又訓唔夠..(不過都已經訓左10幾個鐘..)
p.e..又走籃..湯丸好cool呀..客親我..我走到極度樣衰..點解大熱天時..d男仔有得游水..我地冇呀..unfair呀..
eng..教poem..容容易易地過了一堂..冇聊個時就畫左坊..不過都唔係太似..=3="
chin..教左互文..好多人林到d屈機既4字詞係互文既..不過我一個都林唔到..(其實都係唔想用腦..)
幾有趣既一堂..中文我係一定會聽書既..ms 葉真係教得唔錯..
math..我做到第12條就林唔掂..又放棄了..畫左隻乾係本書12條個度..屈爆機..
hist..通常lunch之前個堂我都冇心機..肚餓了...
lunch..都係東東..我去7仔買包..$2.9..湯丸同呀貓又去左個間服務態度差到嘔既包點到買包..之前都去過..
不過收銀的態度十分討厭..我地都好少幫親佢..我打死都唔會再去尼間野..就算d包又幾好食都唔會去=3="
個hall俾f.2用左..我地就要去翁祐聽譚sir講proj.d野..企到好累..之後就上左去hall睇f.2 d制成品..佢地今年得跟住幾個題目做..
我地上年林做咩都林到頭爆..上年我地要對2個from既人..佢地今年只係對f.1..唔洗我似我地上年咁嗌到口乾..
之後就煲東瓜test..太難啦..好多唔識..對住d拼音有d感到仆到了既感覺..25分個度我又老吹..
應該會岩到幾個字..希望又冇寫錯我個名既拼音啦..3分嫁..唔想成日都串錯..
又要成長新動力..個窗簾又跌左落梨..柏全真偉大..將個窗簾放番上去..之後馬可信又企米上張台去幫佢..我同湯丸幻想到bl..(腐)..
今日真係有好多"假"bl..包括有振予坐左係森林上面..森林仲要發出奇怪既聲音..湯丸同我都笑左好耐,,
倪康同李文樂就公然拖手仔..不過一d都唔[為]美,,李昊鈞攬住李文樂..奇怪既配對..不過尼d野成日出現..係我地尼d腐女林到好bl..
柏全係成長新動力其間食珍寶珠囉..9爆..仲要食得好明顯..湯丸搞到我隻豬仔同黑白豬好慘呀..唉!!!
annie遲到要去留堂班..不過我走個時見唔到佢..又自己一個回家啦..
老爸今日唔洗番工..一番到屋企又見到d中國歷史打杖事件..老爸真的很愛國呢..
|