mandyyee0106
暱稱: Man﹏D*晚迪
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
地理-23
嵐..believe
2009-02-01
2009-01-26
2009-01-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
meromero..
2007 年 6 月 13 日  星期三   雨天


第3戰..可怕數學魔咒

估唔到一日比一日死得更慘烈..我琴晚溫到10點都冇用..溫左個d佢又唔出..

我唔明個d同我最弱個d sin cos tan就出灑..今次唔合格既機率升至90%..

考卷1個時我都唔記得邊個老師監啦..考完就咩都唔記得灑..份野吉左1/4度啦..有1/5都係亂填既..

吉左個d有2/3係sin cos tan..一見到就唔理..唔夠時間呀..太多題啦..仲有花太多時間係開頭..後面多分個d又唔識做= ="

今次真係凶多吉少啦..中英數炒灑..炒得超利普添..3科x3既差唔多會肥灑..今次唔知會唔會跌到去180以後呢..

我想都有可能..依家科科我都冇心溫..完全在放棄狀態..點算呀..真係死得囉..

mc今次都有可能唔合格..一半以上都係估既..最尾個幾題冇睇個題目就亂填了..

phy..我真係唔知點溫好..修sir又話會比joint test 難好多..仲要加多之前個2課..我都唔記得灑lu..

估唔到咁快就過左3日..今日真係冇咩溫過書..仲睇網王睇得好開心..亞視d配音真係好難頂..配到英二..不二..桃城把聲超難聽..

其他都唔好得去邊..都係日文既好聽多了..英二把聲都得意過人..聽亞視個d聽到我差d想打爆部電視..

dolly d圖真係好難搵呀..搵左好耐先搵得幾張..=3="可能dolly出道時間較短..冇咩人知=3="

我想奮鬥呀..不過有心冇力..都係加加油吧..點都要面對嫁啦..phy..我要k.o你..><"

刊登時間:2007-06-13 06:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 12 日  星期二   陰天


第2戰..英文魔咒

第2戰果然死得仲慘..和仔監堂..派卷派得超慢..要我好係出面等..第1份作文..我o左10幾秒先開始作..

又俾左個唔知咩字梨..估左好耐都估唔到個字係點解..之後從忠然口中所知係類似網上攻擊咁..(好似係= =")

中文已經離離地題..英文簡直離灑..今次真係凶多吉少lu~

d f.1仔真係好低b呀..呀貓話佢間離個個做完卷係度唱歌仔..真搞笑..

成班f.1仔真係好輕鬆..個個仲係度玩..正跌灑d灑......

(閱讀全文)

刊登時間:2007-06-12 07:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]