估唔到一日比一日死得更慘烈..我琴晚溫到10點都冇用..溫左個d佢又唔出..
我唔明個d同我最弱個d sin cos tan就出灑..今次唔合格既機率升至90%..
考卷1個時我都唔記得邊個老師監啦..考完就咩都唔記得灑..份野吉左1/4度啦..有1/5都係亂填既..
吉左個d有2/3係sin cos tan..一見到就唔理..唔夠時間呀..太多題啦..仲有花太多時間係開頭..後面多分個d又唔識做= ="
今次真係凶多吉少啦..中英數炒灑..炒得超利普添..3科x3既差唔多會肥灑..今次唔知會唔會跌到去180以後呢..
我想都有可能..依家科科我都冇心溫..完全在放棄狀態..點算呀..真係死得囉..
mc今次都有可能唔合格..一半以上都係估既..最尾個幾題冇睇個題目就亂填了..
phy..我真係唔知點溫好..修sir又話會比joint test 難好多..仲要加多之前個2課..我都唔記得灑lu..
估唔到咁快就過左3日..今日真係冇咩溫過書..仲睇網王睇得好開心..亞視d配音真係好難頂..配到英二..不二..桃城把聲超難聽..
其他都唔好得去邊..都係日文既好聽多了..英二把聲都得意過人..聽亞視個d聽到我差d想打爆部電視..
dolly d圖真係好難搵呀..搵左好耐先搵得幾張..=3="可能dolly出道時間較短..冇咩人知=3="
我想奮鬥呀..不過有心冇力..都係加加油吧..點都要面對嫁啦..phy..我要k.o你..><"
|