第1堂係maths..我同以往一樣..冇理過佢..佢又係唔check我本野..冇一次係check過我..我又好多冇做..lucky..
可恨的英文..原來作文都幾煩下..要有好既vocab..尼樣係我最大既缺點..我3年都係用simple english..哈..
快速抄寫堂--中史..大菜講左3次痴線(應該)..我地班好痴咩=3="我唔覺喎..仲話我地班慢a班1堂..係佢講咁多廢話先咁慢姐..
recess呀貓林住去買野食..不過太多人了..可惜..可惜..
中文..好悶..又係度對工作紙..不過今次都岩得幾多..呵..
account..愈梨愈難..我分唔清呀..咩asset..liabilities個d我搞亂灑..依家加多個t-account..我更加亂..等我搵日搞番清楚先..
lunch..呀貓話東定西..我講多左句定下..就咁落左葵芳食= ="..食棠記..明明叫了2碗牛腩的..走了湯丸那碗..今次終於記得走青了..
geog..小明講野都係咁悶..我頂到1堂..另一堂差點訓了..不過小明是校長呢..我不肯亂訓呢..下星期一飛黃應該番來了..
小明終於唔洗代geog了..同時聽日也要測geog= ="10條mc..1條long quest..
PE..又係3分鐘跑2圈..拉跟..之後就要短跑..跟住就游水..我游不得..要企..冇得坐..那個可恨的miss..煩死..又唔俾我地坐=3="
番到家..收到2個電話..一個係回味人生..睇梨都要我同湯丸探多一次了..如果得我地冇交好唔掂下..
第2個係老姐的來電..叫老媽星期6番大6喎..不過要我帶佢番上去= ="街因老爸唔得閒..好馬煩呢..
星期6上一上..星期日一早就要回來..唉!!!!!!希望老爸請到假..不過冇可能的=3="面對現實吧.................
|