mandyyee0106
暱稱: Man﹏D*晚迪
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
地理-23
嵐..believe
2009-02-01
2009-01-26
2009-01-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
meromero..
2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天


上左冇2個星期..geog就要test..= ="

第1堂係maths..我同以往一樣..冇理過佢..佢又係唔check我本野..冇一次係check過我..我又好多冇做..lucky..

可恨的英文..原來作文都幾煩下..要有好既vocab..尼樣係我最大既缺點..我3年都係用simple english..哈..

快速抄寫堂--中史..大菜講左3次痴線(應該)..我地班好痴咩=3="我唔覺喎..仲話我地班慢a班1堂..係佢講咁多廢話先咁慢姐..

recess呀貓林住去買野食..不過太多人了..可惜..可惜..

中文..好悶..又係度對工作紙..不過今次都岩得幾多..呵..

account..愈梨愈難..我分唔清呀..咩asset..liabilities個d我搞亂灑..依家加多個t-account..我更加亂..等我搵日搞番清楚先..

lunch..呀貓話東定西..我講多左句定下..就咁落左葵芳食= ="..食棠記..明明叫了2碗牛腩的..走了湯丸那碗..今次終於記得走青了..

geog..小明講野都係咁悶..我頂到1堂..另一堂差點訓了..不過小明是校長呢..我不肯亂訓呢..下星期一飛黃應該番來了..

小明終於唔洗代geog了..同時聽日也要測geog= ="10條mc..1條long quest..

PE..又係3分鐘跑2圈..拉跟..之後就要短跑..跟住就游水..我游不得..要企..冇得坐..那個可恨的miss..煩死..又唔俾我地坐=3="

番到家..收到2個電話..一個係回味人生..睇梨都要我同湯丸探多一次了..如果得我地冇交好唔掂下..

第2個係老姐的來電..叫老媽星期6番大6喎..不過要我帶佢番上去= ="街因老爸唔得閒..好馬煩呢..

星期6上一上..星期日一早就要回來..唉!!!!!!希望老爸請到假..不過冇可能的=3="面對現實吧.................

刊登時間:2007-09-13 10:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 26 日  星期日   晴天


今年cw企死我..

我同rainbow都睇少左今次cw..真係多左好多人..仲好似係上年既3倍..我地都好後悔改左時間..

我地1點係9龍灣地鐵站等(本來是11點的)..之後因為太多人等車而要飛的..等的時仲遇到rainbow 2個fd..之後4個人飛的去展貿..

去到展貿門口..真係o左..多人到連搵龍尾都要半小時..我地一路行個時見到蘇俊0(抱歉..唔識打><")..佢cos龍馬..

之後兜左展貿成個圈........

(閱讀全文)

刊登時間:2007-08-26 09:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]