mandyyee0106
暱稱: Man﹏D*晚迪
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
地理-23
嵐..believe
2009-02-01
2009-01-26
2009-01-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
meromero..
2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


中3生涯的最後一日..9年強迫教育完了..

今日係最後一日啦..不過好似冇咩感覺..入咩班都依經估到..估唔到自選科都估中米..名次都估中..= =""

雖然知道自己大多數都係會修到bio..不過自己都係唔想面對現實..有d後悔..記bio d字仲難過記hist..

起先修hist仲好=3="..萌(文)boy(b)..歡迎你..成績冇進冇退..咁又升到班啦..4b班..下年要加油lu~~

我見到張成績表之後..冇奈左幾分鐘..下學期班同級名次都係同上學期一樣冇變過..雖然平均分退左..

但都係36同166(好多6= =")..全年班都係36..但級就唔知點解164..呀蚊仲同我講我考13幾..佢根本就睇錯啦..

我邊有咁勁呀..今年都冇發力..一冇補習..冇人迫我溫書..我就冇心機溫..(懶~~)..依舊都係肥2科..

上學期肥左chem同geog..今年肥maths同phy..(天生唔係理科人= =")..但係全年係肥左maths同chem..(可恨)

ms yip好好人呀..我中文本身係唔合格嫁..佢俾平時分俾到我合格呀>v<"和仔我恨你..你教到咁悶..搞到我堂堂訓..

依家肥左maths啦><"(又姓賴了~)不過真係我自己唔聽書=3="差1分就少了個括號啦..chem都係差2分..(可恨)

chem下學期唔知點解奇蹟地合格..仲要係岩岩好50..差唔多全部都係5字頭..好多都係50/51= ="好彩..

最高分都係得68..(唔計學術科)..2科史都係6字頭..睇梨我簡文都ok=v="今年d書貴到嘔..俾書單嚇呆了..

d書商好冇良..完全唔體諒我地尼d清貧學生..成日係度改版..仲要一年貴過一年..不過好彩叫了呀蚊幫我搵舊書=v="

accounts本身200幾..依家130買到啦>v<"仲要係好新..不過我完全睇唔明..葉敏敏都想要..不過我先到..so我先得..

不過佢自己選修..佢讀10科..真係變態的..不過人家叻我幸唔到嫁啦=3="$520..7本..好抵呀..如果買新既已經千幾蚊了..

依家仲差英文新書..bio同geog就ko了..要感謝呀蚊呀=v="下年要努力一下了..

不過d功課真係好變態..1000字既報告..等我冇聊爆2000字俾佢先=v="仲有3本暑期作業..

升中4既功課果然好多..睇梨我要開始做了..唔可以好似以前咁最尾個日先梨做=3="

刊登時間:2007-07-13 10:24 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 7 月 8 日  星期日   晴天


補打星期5..

補打內容如下:(因為我那部氣死人的電腦神"化"了..所以用不得..可悲可悲)

星期5..水上嘉年華..同我冇關..係班冇冇聊聊地過左1個上午..人生真冇聊e~~

我如何係課室過冇聊日子..首先..睇漫畫..女生勿進13..14集我睇了5次啦..cf都睇左3次..

第2..玩啤排..同魚c..呀瑤..呀蚊..之後就去睇班排..仲有陪呀蚊去道歉..仲有去做番個份問卷..客得我..仲以為真係4份..

原來係4份......

(閱讀全文)

刊登時間:2007-07-08 08:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]