今朝第1件事就係影學生相..那個大叔狂叫我正開d頭髮..煩死..起先前面d陰再剪短d就唔洗煩..不過都係對自己剪既冇信心=3="
之後班際競技賽..我都係今日先知係同以往唔同..唔係狂做體能..之前本來想逃既..不搵唔到逃既方法..
林住死就死既心態..點知結果出期地好玩..一滴汗都冇出..雖然最後我地班冇勝冇敗..岩岩係中間..但係一次好好既回憶..
本來林住去h.e整野食..但最後冇報到..不過好彩冇報到..d野好難食..咩奶黃糕..連呀蚊自己整都唔食..
俾左我食左1塊..湯丸又食一塊..呀貓就食奶黃= =?!..連annie都有後悔去整而唔梨hall玩..
不過今年d f.1真好..一入梨就唔洗受苦..我地前兩年操體能操到死..今年先梨改..唉!!!
開頭好大火藥味..現場既氣氛不太好..我個班得3男丁..唔通佢地1對10咩..1對3都唔得啦..之後許sir開咪嗌..又派人去搵番d人上梨..
仲有一場師生罵戰..都係唔好提好了..全場靜了..一絲既聲音也沒有..不過氣氛可以復原得好快我真係好驚訝..
第1個game係同生共死..我地班慘了..要扮[優引]行同除鞋除[物]..得3e個班安全冇事..咩野唔洗做..
第2個game係2個人背對背..之後企起身..我同湯丸起都起唔到..可能係我太重(笑)..之後就4個人..最後就全班玩..
許sir話男女男女咁間住先會起得好d..之後我背面個個就係史力加(太空人)..間梨個個就係鈞爺同朱少瑩..
不過辛苦湯丸了..佢間梨就係史力加了..我地班唔係勝都唔係敗..不過係尾2= ="(第1次就係..第2次我唔記得了=3=")
第3個game就係轉10個圈就行到前接膠圈..(好難去描寫..唔明就當冇發生過啦=3=")..我地班第1個出場係太空人先生..
佢未轉完就暈..仆左係間梨班d人度..朱龍行行下都仆左過間梨班..好多男仔都有仆倒到地上..真係好好笑..
不過我冇玩..今日有頭暈..見到湯丸轉我都有d暈..呀貓轉完扮野話想嘔..我指住個垃圾桶..佢扮野嘔落我個度..
第4個game係排字..我好迷茫..唔知去邊去..個鬱字真係好難..e班唔夠人排唔到..其實排左之後我唔覺得似一個字..= ="
第5個game係x食蛇..(腦海突然冇左尼個字= =")..個玩法好難講..總之都係搵番自己班既人..各班經常炒車..好混亂..
玩左3次..b班成日勝..頭文俾人遺忘了..(笑)..我地班3次都唔係最尾..本身我地係第2..但計算方式錯了..變了同a班同分..
之後就要同a班比全班2人3足..每隊21人既2人3足..我地班多了人葉敏敏好偉大地退出..不過最後我地班都係敗了..
許sir話我地2班好快..不過a班真係快好多..我地班就變了第3..中間數..- -"
唔知係米我遲到了..我記得係1點半係7仔等..但我剛剛遲了5分鐘..見不到呀蚊同葉敏敏既宗影..明明約好了一起去見暑期工..
唔通佢地已經見好了=3="..咁我點算..起先早5分鐘出門口啦..最衰都係食午飯遲左同早左一樓出電梯..我真係好白痴呀><"
仲好黑仔添..走個時仲落雨..濕灑..又搵唔到佢地..番到家部腦開機又閃20分鐘..仲有抽中做問卷..嗚~~
|