mandyyee0106
暱稱: Man﹏D*晚迪
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
地理-23
嵐..believe
2009-02-01
2009-01-26
2009-01-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
meromero..
2007 年 6 月 27 日  星期三   晴天


冇聊中文tsa..箕基戰隊大勝..

我真係唔係串嘴..中文個tsa真係好冇聊..仲有好易..

首先..作文..都係咁作嫁啦..一篇實用文..一篇自由..我係作通告同作[偶像]..如一貫作風..都係吹既..

20分鐘休息..之後就閱讀理解..30分鐘..15分鐘ko左..冇聊左羅多5分鐘從睇多次..

又20分鐘休息..視聽..聆聽..唔洗聽同睇都估中個答案..太普通啦..d答案..

我個班最早放..同湯丸呀蚊去問ms lam 地理同英文個分..

地理個下學期總分奇蹟地合格..加米上學期冇咁好彩嫁啦..不過份卷好似得44分..總分我記得好似係90..

joint test 差0.5..考試差1分..玩野咩..算..合格已經好好了..呀蚊..2枝珍寶珠呀..你2科都高過我=3="

英文真係合格多0.6分..(總)..雖然合格應該高興一下..不過全班排40我已經高興不來了..還有一種想死的感覺..

我同annie講不如聽日去買3刺激到佢添..估唔到佢咁大反應..午飯又食波仔了..加了價=3="

去漫畫王朝借左女生勿進睇..睇到12啦..真係好期待日真人板呀..不過下月先有..

部腦真係搞到我發脾4..開機閃左15分鐘先等..我真係好想打爆部腦..

成日睇生徒諸君!睇得仲快過其他..睇到第9..仲有一集就睇完..

依家睇不是開玩笑!睇到超眼訓..新娘和ее真係停左冇睇..真係好冇聊..如果唔係有田口淳之介同小泉孝太郎我真係唔會睇呀..

有時間先睇番..聽日數學同英文都唔知要測到幾時呀=3="

刊登時間:2007-06-27 07:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


睇女王物怪..

今日同呀貓..湯丸去唱k..9點幾去到..但未開..之後去左惠康行左15分鐘..= ="

有w-inds.2首歌..lag機lag到冇引..只係普通話同日文視聽板個d lag..廣東歌超順..一d都唔lag..

朝早去k lunch有2杯野飲..都幾抵..同以往一樣..又係普通話歌唱廣東話..

仲有有一個員工好似呀貓個呀哥..都係咁巨型..不過呀貓話佢呀哥好個個員工少少..=3="

走個時個升降機好恐怖.......

(閱讀全文)

刊登時間:2007-06-26 08:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]