我真係唔係串嘴..中文個tsa真係好冇聊..仲有好易..
首先..作文..都係咁作嫁啦..一篇實用文..一篇自由..我係作通告同作[偶像]..如一貫作風..都係吹既..
20分鐘休息..之後就閱讀理解..30分鐘..15分鐘ko左..冇聊左羅多5分鐘從睇多次..
又20分鐘休息..視聽..聆聽..唔洗聽同睇都估中個答案..太普通啦..d答案..
我個班最早放..同湯丸呀蚊去問ms lam 地理同英文個分..
地理個下學期總分奇蹟地合格..加米上學期冇咁好彩嫁啦..不過份卷好似得44分..總分我記得好似係90..
joint test 差0.5..考試差1分..玩野咩..算..合格已經好好了..呀蚊..2枝珍寶珠呀..你2科都高過我=3="
英文真係合格多0.6分..(總)..雖然合格應該高興一下..不過全班排40我已經高興不來了..還有一種想死的感覺..
我同annie講不如聽日去買3刺激到佢添..估唔到佢咁大反應..午飯又食波仔了..加了價=3="
去漫畫王朝借左女生勿進睇..睇到12啦..真係好期待日真人板呀..不過下月先有..
部腦真係搞到我發脾4..開機閃左15分鐘先等..我真係好想打爆部腦..
成日睇生徒諸君!睇得仲快過其他..睇到第9..仲有一集就睇完..
依家睇不是開玩笑!睇到超眼訓..新娘和ее真係停左冇睇..真係好冇聊..如果唔係有田口淳之介同小泉孝太郎我真係唔會睇呀..
有時間先睇番..聽日數學同英文都唔知要測到幾時呀=3="
|