mandyyee0106
暱稱: Man﹏D*晚迪
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
地理-23
嵐..believe
2009-02-01
2009-01-26
2009-01-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
meromero..
2007 年 6 月 8 日  星期五   雨天


最後一日正式上堂

最後一日正式上堂..早會個時落一陣雨..又停..落一陣雨..之後又好大雨..之後又停下來..而我們不斷開傘..關傘.......

但在台上的ms.鍾鍾..依然在大聲朗讀他偉大的理論..雖然我一句也沒有聽進腦袋..但我相信..這絕對是他的肺腑之言..

回到課室..第一堂是數學..和仔講解第八課的重點..我奇蹟地半堂認真聽他說教..半堂就雲遊太空..

第二堂..班中數一數二的擦鞋仔在黑板上寫大字..歡迎劉強..令到劉強面上掛上甜甜的笑容..還大談他的可愛兒子..

第三堂..電腦堂..落電腦室時一如以往..不排隊..柴娃娃般地往電腦室衝下去..這一堂很快就結束了..

第四堂..德育堂..活一生..是這堂的題目..活了15年..我真不知我活來有什麼意義..4年前..我真的很想死去..但神不容許..

望到手上的巴痕..真的很想殺了她..我痛恨自己..為何那時這麼軟弱..只會哭..從那時起..我再不容許自己再流無謂的眼淚..

可能4年前撞傷了..現在開始記性變得差了..愈來愈笨了..不過這本身也是我自己的問題..不能怪任可人..

如果有時光機..我真的很想會到以前從新整理自己的人生..以前我真的想過..不過在現實..這是沒可能的..或許這是我人生的轉捩點..

我比很多人都幸運..雖然我不知自己還有多少時間..10年..20年..1年..1秒..但我想我應該要學會珍惜..以往的事不再理會..

現在還有很長的路等著我..(發覺自己老土了很多)..譚sir說得對..現在的目標是考試..

第5堂..我也不如是地理還是英文堂了..不過我肯定是做英文工作紙..葉思敏很快就做完..真是很羨慕她..

第6堂..3年來最後一次音樂堂..要講感想..竟然叫中我個行..發覺自己很不走運..今年的時間真是過得很快..閉一閉目就要考試了..

3年的初中生涯就快要過去..除非要留班..否則2年後就要面對可恨的會考了..最後一堂都是看音樂劇..

3c..一年每個都會各散東西..很多人都是進理..商..文a..但進文b的只有10幾個..看來會有20多人會不情不願地進文b..

ms wong都發覺很多1a的今年都在3c..大多數是男..我以前也是1a的一分子..(笑)..雖然同家廉..鈞爺3年同班..

但4年同班係沒可能了..他們倆都是進理科..而我就進文..同班最多我想都是annie了..小學3年..中學1年..不過下年都是不同..(笑)

午飯..本來要幫頭文影印化學報告..不過沒有帶key..仲拿著很多書去食飯..(本來想帶回家)..感謝湯丸同貓幫我拿著書..

有個伯伯露出他美美的臭腳..令到我們不敢望左邊..我差些還想嘔吐呢!!我食雪糕又食到裙都有..

貓又多左花名..銘暴..暴理論..又是湯丸起的..如果他不搞冷gag就唔會多了這個花名..

回到學校..幫柏全係我地之前proj.整那月曆卡上畫啤牌那些符號..呀貓也有幫手..所以很快就k.o了..

第7.8堂..中文..考口試..我..小敏敏..柏全..理萌樂..用我畫完那些月曆卡玩"錯大dee"..俾人炒得最多個個請"書"得最少的一枝......

珍寶珠?!..我們是好學生..不會賭錢的..(笑)..玩到第3回那時..因為我還未考口試..叫到我考個陣就封牌?!..

我從ms yip手上接過題目後..腦部停止運作10秒..口部成"O"狀..夏日色彩..老天你耍我..你叫我可以說些什麼..

我最後都是死掉了..離了題..內容分一定肥佬..經ms yip解釋後..我痛恨自己點解想這題目想得這麼深入..只是普通的描寫罷了..

回神過後繼續珍寶珠大戰..經過7回如火如荼的戰爭後..戰果如下..我win左1回..小敏敏2回..其餘都是理萌樂的..

柏全完全敗北..不但一回也沒有win..反而7回俾人總數炒了31幾隻..理萌樂係勝利者..我排第2..因為我有幾點都是"書"一隻..

總數比小敏敏少..柏全真是不走運..很多回大dee都在他手上..但他只懂等..令我們可以先下手為強..

之後玩潛烏龜..參加者增至6人..加左馬可信..頭文..抽來抽去..好悶..又係理萌樂win..最後馬可信榮登龜王名譽..

最後兩堂..點解要面對ms lam呀..英文加地理..都係做工作紙..3年來我最討厭就是今年既班主任..兩堂在她罵我們中渡過..

我的中3生涯就是這樣接近尾聲..要過2星期的地獄生活..不過2星期後我也沒什麼錢去玩..oh..

刊登時間:2007-06-09 04:24 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 7 日  星期四   雨天


緊急狀態..冇心溫書

離考試..仲有4日..現正進入緊急狀態..溫書溫書..可惜我沒有心情溫..點算??!!!

今朝早會個時唔落雨..完左上去個時先落..真係耍人..phy..對卷..合格..不過好多人都滿分= ="

bio..peter冇番..睇青蓮..第2本..第1本終於睇灑啦..用左1堂半..睇20幾頁..有半堂訓左..

估唔到倪康會鐘意w-inds...仲要係慶太派既..同我之前一樣..倪康成日同理萌樂做米d噁心既行......

(閱讀全文)

刊登時間:2007-06-07 10:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]