mandyyee0106
暱稱: Man﹏D*晚迪
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
地理-23
嵐..believe
2009-02-01
2009-01-26
2009-01-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
meromero..
2007 年 5 月 23 日  星期三   雨天


呀貓既另一面

哎呀呀..本來今日要早會嫁..不過落雨真係太可惜啦..我真係好想聽中中講早會嫁..(全部反語..= =v)

一大清早就要考體能..真係想殺左我咩..好彩佢有開冷氣..如果唔係我真係會熱死的..又破了我既最低記錄..

掌上壓..11下..sit up..2幾..唔記得啦..虎[餐]..18下..哇哈哈..我PE有可能唔合格..

英文堂..玩作句..我同葉美女一人作一句..唔知邊個作左一句好押韻既..不過我唔記得左lu..(小兒痴呆症!!!!??????)

惡魔之吻真係好難爆..依家先睇左1半..呀貓俾我本青蓮記事我都係唔睇住啦..把佢遺忘係lock 卡先啦..

中文堂..做work sheet..咩同音詞&同義詞喎..真係唔係好分得清..

數學堂..和仔d催眠功力又增強了..真係悶到嘔..

西史堂..上堂俾和仔催眠完..加上劉強先生又唔會左我訓..我訓得好開心..訓左成半堂..(上半堂扮乖..)

lunch..留校訂飯食..3cm開張..當然要留低梨睇啦..個廣告好正..湯丸d動作好正..波波姐既短裙真係殺死不少人..口可..

我地班真係好專業..又加左好多分啦..hahaha..3c is the best!!!不過我地班成日走過間梨班踩牆..真係諷刺嘴左少少..= =b

之後有個講座..講律法d野..雖然我有d興趣..不過都係之前既事了..我都係想讀psycho多d..

(不過都係冇可能嫁啦..)學老爸話..番大6耕田都唔錯呀..(笑)..

個mrs yip係度行梨行去..搞到我訓唔到..但係我見到咁多人訓左..覺得個講者好慘..就聽下佢講..不過真係好悶..

發問時間個時..中中問了個問題..估唔到老師都會發問嫁..(冇聊= ="有d痛恨自己做咩講米d低b既野..)

放學個時本來同呀蚊&湯丸溫書..不過呀貓真係好慘..佢個班冇人可以陪佢去太子印野..

(情聖同桃桃要留守大本營@@")我尼個間梨班既間諜就陪了佢去..

我第1次見到貓發啤4ing講粗口..佢狂講fall on the street..今日成日都冇kai 笑過..佢真係畫野畫到傻左= ="真係辛苦灑了..

我地差點兒又迷路啦..好彩人類有發明手提尼樣野..打電話俾湯搵呀蚊先知道正確既路..

不過我地企左成個鐘..都係冇印到既..因為張野太細了..會狂爆格..又要辛苦呀貓聽日再去了..

之後我地去買雪糕食..呀貓終於都正常d啦..(佢唔正常個時係最正常既= ='")

我地由太子行到過旺角去睇美術用品..途中有個奇怪既大叔自言自語..好恐怖..

不過呀貓你應該係帶湯丸去睇美術用品先岩..你帶我尼d唔會修art既人去睇..對我冇幫助..

(我最想修經濟=v="..仲有art我因為名次既關係一定入唔到..雖然我鐘意畫..但我好討厭上色..以上..)

我發覺原來做美術人真係要花好多$$..我地行到過旺角..但係都係搵到太子地鐵站..歸家了..

以上..

刊登時間:2007-05-23 10:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 5 月 21 日  星期一   雨天


mr. kwai chung真有其人??!!

今朝番學個時見到呀貓..佢個頭俾佢媽媽搞到變返以前咁kai..真係笑死我..下次都係俾我剪啦..(笑)..

地下濕左..冇得放書包..今日爆江上台講爆江原理..其實我都唔知佢講過咩..好似咩3個i..

葉c敏終於番啦..佢又暴瘦啦..比入院前仲瘦左好多..我可以唔洗咁悶啦..math堂狂問葉c敏入院既野..完全冇視和仔..

eng堂..對work sheet..我又做呀..實在太乖啦..難得有一......

(閱讀全文)

刊登時間:2007-05-21 08:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]