琴日和仔冇番呀..超好..cl quiz又滿分啦..哇卡卡..moed堂個時譚sir話final exam係我地依家既最重要目標..我覺得佢講得幾岩..
加上annie同anna又叫我唔好再玩米d冇聊鬥低分遊戲..仲有我玩極都win唔到呀貓= ="(win到個時又冇玩..)又唔想交白卷咁絕..
都係計劃要面對一下了..我上學期已經肥左2科..(chem同geog..geog仲死得好慘..)今次joint test得2科中,,西屎科合格..
其他炒灑........我交左d畫俾++了..不過交俾佢之前都改左好多次..不過我見到我自己d畫工真係想死..
好唔點..不過忠然話我畫得似..真係多謝讚賞..
依家柏全同理萌樂叫我晚迪我都冇annoying既感覺啦..佢地一日叫幾十次..真係聽到厭..日日都叫我汁筆..
lunch..湯丸唔知咩事..我好呀貓feel到佢好躁..我有d驚佢嬲個個係me=3="..不過後尾又冇事了..
又變番"不正常"的湯丸啦=v="""(湯丸見到唔好打me..)..
an cafe加左人呀..依家變左5個..不過我都係比較鐘意有坊既an cafe多d..不過一日仲有kanon在..我仲會鐘意an cafe既=v="
不過彈keyboad個個個樣真係有d客到我..彈結他個個唔錯唔錯..
me既追星排行榜>v<""
1.華華麗麗既アリス九號
2.可愛風格既アンティック珈琲店
3.近排愛上既メガマソ
又做了d白痴既行為=3=""""""""""""
================================================
講番今日..最後都係冇番學校swim..成日都係屋企渡過..(只有懶人會係咁= =v)
睇左5-6集既網王..冰帝既女王真係好華華麗麗..睇到完左冰帝關東戰..睇睇下好眼訓..去搵周公..
|